2025-03-28, 22:49
Medlem
sommarlovs avatar
Det hade varit mycket roligare om flyktbåten navigerat fel, och Hitler kom till sverige.
Mitt bevis är att min träslöjdslärare kallades för trähitler!
Citera
2025-03-28, 22:56
Medlem
llundberg57s avatar
Knäppgökar som pekar på att någon skrivit något och sedan kallar det 'fakta'.
Citera
2025-03-28, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Det hade varit mycket roligare om flyktbåten navigerat fel, och Hitler kom till sverige.
Mitt bevis är att min träslöjdslärare kallades för trähitler!

Gick vi i samma skola kanske. Min träslöjdslärare kallades också trähitler.
Citera
2025-03-29, 00:16
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkotten453
Gick vi i samma skola kanske. Min träslöjdslärare kallades också trähitler.
Vi kallade våran för Stämjärnet.
Citera
2025-03-29, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Att Hitler begick självmord i Berlin är ganska väldokumenterat... forensiskt och vittnesmässigt. Det som är lite underligare är vad som hände med Martin Bormann... han kanske kom undan. Sen har jag en ytterligare mystisk tanke - att Heinrich Himmler blev dödad av britterna - alltså inte självmord. (Han hade haft hemliga förhandlingar om separatfred vilket London förmodligen ville mörka).

Ja. Bormann är ett knepigt fall. Finns väl nån video med Mark Felton på Youtube som tar upp fallet? Att Himmler mördades av britterna på Churchills order är nog sant. Men om den fege hönsfarmaren bet i en cyanidkapsel likt Göring får vi väl aldrig reda på. Att Hitler dog i Berlin är väl självklart. Han var ju slut som människa. Hade ingen ork kvar och hämndlystna ryssar knackade på dörren. Dessutom Parkinson och långt gånget amfetaminmissbruk. Men den elake och sluge Bormann kan nog ha klarat sig.
Citera
2025-03-29, 06:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralBurro
Det fanns en pilot som faktiskt flög in till hitler medans staden var omringad, att högt uppsatta Nazister lyckades fly till Argentina men inte Hitler är även det osannolikt finns massa teorier ena är att han flögs ut och sedan tog en ubåt till Sydamerika- Argentina.

Det finns vittnen som sett Hitler där som jobbade där han setts i Argentina, sannolika är att kräket flydde Berlin.

Hitler hade mycket väl kunnat fly om han ville, men han valde att inte göra det.
Citera
2025-03-29, 06:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Ja. Bormann är ett knepigt fall. Finns väl nån video med Mark Felton på Youtube som tar upp fallet? Att Himmler mördades av britterna på Churchills order är nog sant. Men om den fege hönsfarmaren bet i en cyanidkapsel likt Göring får vi väl aldrig reda på. Att Hitler dog i Berlin är väl självklart. Han var ju slut som människa. Hade ingen ork kvar och hämndlystna ryssar knackade på dörren. Dessutom Parkinson och långt gånget amfetaminmissbruk. Men den elake och sluge Bormann kan nog ha klarat sig.

Bormann tog ju cyanid för att undvika att bli tillfångatagen av ryssarna. Hans kvarlevor identifierades 1998.
Citera
2025-03-29, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Bormann tog ju cyanid för att undvika att bli tillfångatagen av ryssarna. Hans kvarlevor identifierades 1998.

Ja. Om man tror på wikipedia stämmer det. Och i detta fallet stämmer det pga DNA analyser. Gick lite bättre för brorsan Albert. Levde till 1989.
Citera
2025-03-29, 08:22
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Men det är ju inte fakta! Det är ju bara påhitt!

Inte ens ryssarna själva trodde att kroppen var Hitler. Kroppen saknade kulhål i skallbenet och hade bara cyanid i munnen, inte i kraniet, d.v.s de hade mosat en cyanidkapsel i munnen på en person som redan avlidit.
Citera
2025-03-29, 08:28
Medlem
Karmans avatar
Finns ju flera vittnen på att Hitler sköt sig och att hans fru Eva tog gift. Dessutom var han mycket rädd för att bli tillfångatagen och uppvisad på Röda Torget som "en apa i en bur", så han vågade helt enkelt inte vare sig fly eller leva vidare.
Citera
2025-03-29, 09:09
Moderator
Ämnen sammanfogade.
Länk till startinlägg i infogad tråd: Flydde Hitler i en ubåt till Sydamerika?

/Moderator
Citera
2025-03-30, 07:50
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
har hört många Konspirations-teorier om att Hitler aldrig sköt sig i sin bunker och att dom brände någons annan kropp, någon som har hört något liknande?? och kanske vet lite mer en mig??. har hört från någon att han lyckades rymma till sydamerika som så många andra högt uppsatta nazister..
Kanske. Det är komplicerat.

https://www.humorousmathematics.com/post/rothschildism-the-illuminati-nazi-world-order-nwo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in