2025-03-28, 18:01
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sa-in-sina-agg

Hon skriver här att hon funderar på att frysa in sina ägg.

varför har hon svårt att träffa kille? Vill hon ha någon mer framgångsrik och lika attraktiv? Är hon för kräsen?

Hennes mor har ju inte haft samma problem utan har träffat många män och fått många barn. Men hon har humor och är charmig, attribut som dottern Bianca verkar sakna.

Varför blir jag skadeglad, är jag hemsk?
Citera
2025-03-28, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Vill hon ha någon mer framgångsrik och lika attraktiv?

Hon vill ha någon mer framgångsrik och mer attraktiv.

Bianca Ingrosso är ett typexempel på kvinnlig hypergami och vad som händer när en kvinna får högre socioekonomisk status än 99,999999% av alla män.
Citera
2025-03-28, 18:36
Medlem
kaffekoppens avatar
Så kvinnor som skaffar barn snabbt gör "fel", och de som väntar lite är det också "fel" på.
Enligt Flashback, alltså. Svårt som kvinna att göra rätt!
Varför vara skadeglad, själv tycker jag att hon är klok som väntar lite..
Citera
2025-03-28, 18:48
Medlem
Storstark68s avatar
Hon har enorma krav på den som får bespruta henne oskyddat. Det skulle hon behöva för att få nåt annat att bry sig om än hennes navelludd. Den dagen hon krystar ut en unge blir hon vuxen som blir en sanslös omställning för en överklasskvinna.
Citera
2025-03-28, 18:52
Medlem
hennevilljagknullas avatar
För att hon är ett jävla luder kanske?

Alltså, killar ä inte helt jävla korkade även om en hel del i hennes bransh är det.
En normal man skulle aldrig ens vilja röra bianca då hon har en störd personlighet samt förmodligen fått mer kuk än vad lotta engberg någonsin fått.

Sen skulle jag säga att bianca blivit väldigt mycket fulare senaste åren.
Hon såg helt okej ut som 20 åring, och många tjejer inser inte att eras utseende förändrats när dom är 32 och fortfarande tror dom är superfina.
Just dedär känns som mäns motsvarighet till gubbsjuka. Män som vill vara 20 igen och börjar ragga på unga kvinnor, men i biancas fall är det så att hon mentalt är 18 år och inte vill inse att hennes tid om skönhet är förbi.

Den där hakan skojar man heller inte bort och helt ärligt tycker jag hon alltid haft ett ganska fult ansikte.
Citera
2025-03-28, 19:07
Medlem
Citat:

varför har hon svårt att träffa kille? Vill hon ha någon mer framgångsrik och lika attraktiv? Är hon för kräsen?

Hennes mor har ju inte haft samma problem utan har träffat många män och fått många barn. Men hon har humor och är charmig, attribut som dottern Bianca verkar sakna.

Blir av nån anledning också lite skadeglad över vissa grejer Bianca gör. Tror det är för jag inte gillar många sidor i personligheten hon förmedlar utåt. Å andra sidan kan jag sympatisera med henne en del också och tycka hon ofta får ta lite väl mycket skit faktiskt.

Hennes mamma som sagt har ju humor och charm medan hennes barn mest framstår som priviligierade, bortskämda nepobabies som gör allt för attention.
Citera
2025-03-28, 19:19
Medlem
Citat:

Borde inte denna tråden ligga under kändisskvaller?

Varför du blir skadeglad är en väldigt bra fråga. Varför blir folk genuint lyckliga över Viktora och Daniels förlovning? Varför blir folk genuint upprörda över Marie Fredrikssons nya frisyr? Eller förbryllade över Charlize Therons val av klänning?

Varför är folk så otroligt kåta på smådetaljer som rör B-kändisars liv? Jag vet faktiskt inte. Vad tror du själv?
Citera
2025-03-28, 19:41
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:

Hon är framgångsrik och har ett hyfsat utseende så jag kan förstå, i viss mån, att hon är kräsen. Av det jag tagit del av i bruset så verkar hon dock vara rolig som Ebola och har noll charm. Genuina 10-poängsbockar, vilket jag antar är det enda som hon betraktar som relevant, kan välja (och förmodligen gör/gjort) betydligt intressantare kvinnor.
Citera
2025-03-28, 19:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Hon fyller 31 i år. Känns som hon har tid. Men hon kan ju bli en sådan där kvinna med stålar som får verklig panik en bit över 40 och sedan adopterar en unge från Kongo...

Så spara kanske är bra. Om möjligheten finns. Hon kan ju bli sjuk också som sabbar detta med att få barn helt naturligt.
Citera
2025-03-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstark68
Hon har enorma krav på den som får bespruta henne oskyddat. Det skulle hon behöva för att få nåt annat att bry sig om än hennes navelludd. Den dagen hon krystar ut en unge blir hon vuxen som blir en sanslös omställning för en överklasskvinna.

I första hand handlar det om att acceptera att alla har sin brister och ingen är perfekt, inte ens hon själv, men det är nog jobbigt att erkänna det.
Jag tycker hon ska ta det lugnt och var lite flexibel i vad som skulle fungera. I slutändan handlar allt ändå om att hon ska hitta någon som älskar och accepterar henne för den hon är, samt försöker så mycket som möjligt göra så att det fungerar.
Enkelt och självklart, men garanterat inte så i dagens egofixerade värld.
Citera
2025-03-28, 20:01
Medlem
kalkryggars avatar
Hon behöver väl inte stressa med barn ännu. Han kan ta några år till och fortsätta dela ut fittan till höger å vänster och njuta av livet.

Sen när han är 36 år så börjar hon på allvar försöka bli med barn och så föder hon väl en unge lagom när hon är 38 år. Blir väl helt perfekt det.
Citera
2025-03-28, 20:04
Medlem
One2Manys avatar
Personlighetslös skräpmänniska med extremt höga, oförtjänta krav, klart som fan hon inte kan hitta någon.

Hennes längsta (och enda) förhållande var med en snygg fjolla med extremt uppmärksamhetsbehov och narcisstisk personlighetsstörning som dumpade henne flera ggr vid minsta motgång, och hon krälade i stoftet för honom varje gång han dumpade henne. Flög till London för att han dumpade henne och hon kände "bah nä". Idealet!

Totalt skadad människa som går igång på att behandlas som skit så länge personen som trycker ner henne är snygg och spelar framgångsrik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in