2025-03-28, 13:52
Medlem
”Jag har mejlat Anjo och nu får han en chans att göra bot och bättring” Skilleras 27/3 https://youtu.be/gTxpgmkhRq8?si=OIZgdfsUSkQZMNri

3:44 - 6:37 Mejlet som Skilleras skickat till Anjo. Handlar till stor del om content som han planerar att skapa om Chrippa.
”Inget produktionsbolag kommer vilja ta i dig efter dokumentären” ”Jag skiter i om du lever eller dör ” ”Du har begått mig flera oförrätter” ”Vill du bättra dig föreslår jag att du börjar med att be Sandra om ursäkt”

7:44- 09:59 Sammanfattning av Anjos svar på mejlet.
Anjo är trött på drama, fått nog. Han har tagit bort videos för att visa allvaret med att han vill gå vidare. Han har försökt få kontakt med Sandra, bla bla mycket om Sandra. Det är ok att Skilleras kollar Anjos videor ang Chrippa, vem fan bryr sig.

9:59 Skilleras svar
”Ok jag kommer vara neutral när jag berör drama kring Chrippa. Jag lägger ner kriget tills vidare så får du chansen att bättra dig”
Snack om temu-sekten, skvaller om Lokal och Chrippa.
”Jag ger Anjo en chans, samma möjlighet som jag gav Lokal flera år efter att han begått ett misstag”
Sedan allmänt om betydelse av förlåta.

Det blir snabbt tydligt att det till stor del handlar om personliga oförrätter mellan Anjo och Skilleras. Skilleras lägger stor tyngd på Sandra och Chrippa och verkar ha glömt bort annat. Han begär i första hand en ursäkt från Anjo till Sandra, men säger ingenting om dokumentären och be om ursäkt till brottsoffret? Det måste vi väl vara överens om att det är ett större övertramp..
Citera
2025-03-28, 13:53
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Men lugn nu, vad ville du, att han skulle sitta och tjata om Anjo i all evighet? Blir ju bara löjligt.
Axel säger det klart och tydligt, Anjo ska be om ursäkt offentligt i en video och fortsätter han göra bort sig så kommer Axel kritisera han igen.

Jag var lite snabb att döma, såg hela videon nu och förstår.

Så tar tillbaka det jag skrev.
Citera
2025-03-28, 14:03
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
”Jag har mejlat Anjo och nu får han en chans att göra bot och bättring” Skilleras 27/3 https://youtu.be/gTxpgmkhRq8?si=OIZgdfsUSkQZMNri

3:44 - 6:37 Mejlet som Skilleras skickat till Anjo. Handlar till stor del om content som han planerar att skapa om Chrippa.
”Inget produktionsbolag kommer vilja ta i dig efter dokumentären” ”Jag skiter i om du lever eller dör ” ”Du har begått mig flera oförrätter” ”Vill du bättra dig föreslår jag att du börjar med att be Sandra om ursäkt”

7:44- 09:59 Sammanfattning av Anjos svar på mejlet.
Anjo är trött på drama, fått nog. Han har tagit bort videos för att visa allvaret med att han vill gå vidare. Han har försökt få kontakt med Sandra, bla bla mycket om Sandra. Det är ok att Skilleras kollar Anjos videor ang Chrippa, vem fan bryr sig.

9:59 Skilleras svar
”Ok jag kommer vara neutral när jag berör drama kring Chrippa. Jag lägger ner kriget tills vidare så får du chansen att bättra dig”
Snack om temu-sekten, skvaller om Lokal och Chrippa.
”Jag ger Anjo en chans, samma möjlighet som jag gav Lokal flera år efter att han begått ett misstag”
Sedan allmänt om betydelse av förlåta.

Det blir snabbt tydligt att det till stor del handlar om personliga oförrätter mellan Anjo och Skilleras. Skilleras lägger stor tyngd på Sandra och Chrippa och verkar ha glömt bort annat. Han begär i första hand en ursäkt från Anjo till Sandra, men säger ingenting om dokumentären och be om ursäkt till brottsoffret? Det måste vi väl vara överens om att det är ett större övertramp..

Det mest pinsamma är att folk köper att Chipsen helt plötsligt skulle få för sig att ”sluta med drama”. Att folk inte fattar att han säger så för att folk ska glömma allt idiotisk han gjort är för mig helt crazy.

Anjo är smart. Glöm inte det. Han är en mästare av manipulation..

Först Rask. Sen Cluee. Sen Legio. Och nu Axel.

Och ja, Axel är för fan ingen Gud - han är lika driven av att fortsätta kunna göra cash likt de andra.

Glöm inte vad allt handlar om i botten. CASH.

Inte Sandra, Rättvisa eller etik. Tänk denna tanke: hur många av dem skulle stå upp och säga vad de gör, om det inte gav tittare = pengar? Inte en jävel. Möjligen herr och fru Medvikt. Men ingen annan. Se B*B nu har han plötsligt börja göra merch..

Dessa människor är som Putin och följarna/tittarna är små Trumpare.

Utnyttjade och manipulerade får.
Citera
2025-03-28, 14:05
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Det mest pinsamma är att folk köper att Chipsen helt plötsligt skulle få för sig att ”sluta med drama”. Att folk inte fattar att han säger så för att folk ska glömma allt idiotisk han gjort är för mig helt crazy.

Anjo är smart. Glöm inte det. Han är en mästare av manipulation..

Först Rask. Sen Cluee. Sen Legio. Och nu Axel.

Och ja, Axel är för fan ingen Gud - han är lika driven av att fortsätta kunna göra cash likt de andra.

Glöm inte vad allt handlar om i botten. CASH.

Inte Sandra, Rättvisa eller etik. Tänk denna tanke: hur många av dem skulle stå upp och säga vad de gör, om det inte gav tittare = pengar? Inte en jävel. Möjligen herr och fru Medvikt. Men ingen annan. Se B*B nu har han plötsligt börja göra merch..

Dessa människor är som Putin och följarna/tittarna är små Trumpare.

Utnyttjade och manipulerade får.

Ps: Snart kan ni addera Sandra i ledet. Trust me.

ANJO är en äcklig PUTIN.
Citera
2025-03-28, 14:21
Medlem
abvs avatar
Jag tror absolut att Anjo skulle vilja sluta med drama, vem orkar med den där konstanta stressen i längden? Men hur ska han försörja Lisen och tre barn? Inte fan är det genom skitdåliga vloggar som ingen kollar på i alla fall. Det är drama eller börja svetsa igen som gäller tror jag. Leka Janne Josefsson kan man göra på fritiden och då helst utan att skada oskyldiga människor. En annan helcrazy idé är att Lisen också arbetar så de slipper vara helt beroende av Anjos mobbning-content.
Citera
2025-03-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag tror absolut att Anjo skulle vilja sluta med drama, vem orkar med den där konstanta stressen i längden? Men hur ska han försörja Lisen och tre barn? Inte fan är det genom skitdåliga vloggar som ingen kollar på i alla fall. Det är drama eller börja svetsa igen som gäller tror jag. Leka Janne Josefsson kan man göra på fritiden och då helst utan att skada oskyldiga människor. En annan helcrazy idé är att Lisen också arbetar så de slipper vara helt beroende av Anjos mobbning-content.
Lisen arbeta?? Den var bra
Hon och Rasken kan slå ihop sig
Citera
2025-03-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Jaha så vi alla ska runka av varann då är det frid och fröjd??

Du bidrar inte med diskussion i denna grupp, du kommer endast med påhopp och undviker svara på frågor du får. Bättre att du slickar anjos röv i hans kommentarfält än att leka chipsryttare härinne! Skickar dig en styrkekram
Citera
2025-03-28, 14:52
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Lisen arbeta?? Den var bra
Hon och Rasken kan slå ihop sig
Vilket dreamteam! Städfirma kanske hade varit något?
Citera
2025-03-28, 15:13
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
MEN, om Banjo Björlund Produktion började lösa lite cold case missing persons så...

Hitta Mattias i Ljungby, Patrick i Hallsberg o Johan Asplund, filma hela processen.
Efter det börjar han faktiskt närma sig min förlåtelse rätt snabbt.

Anjo lösa cold cases? Haha, den var bra! Mongot har ju fullt upp med att försöka stava sig igenom en FUP utan att gå vilse mellan raderna.

Ska han inte sätta tänderna i Palmeutredningen när vi ändå håller på?
Citera
2025-03-28, 15:34
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Anjo lösa cold cases? Haha, den var bra! Mongot har ju fullt upp med att försöka stava sig igenom en FUP utan att gå vilse mellan raderna.

Ska han inte sätta tänderna i Palmeutredningen när vi ändå håller på?

Inte mig emot!
M a o är det en rätt lång uppförsbacke innan jag skulle uppleva honom ens det minsta sympatisk.
Citera
2025-03-28, 16:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Just nu så absolut.
Men vad annars kan han göra och dra in pengar på. Människan är ju helt talanglös när det gäller annat än att förstöra människors liv och skadeglatt gotta sig i studion med lilla "tanten"

Han är ju liksom ingen Jocke när det gäller att hålla intresset uppe med annat.
Citera
2025-03-28, 16:40
Avslutad
Någon som förstår sig på det här? Anjos följarsiffror sjunker, men också antal visningar?
Är det jag som tolkar det fel?

https://livecounts.io/youtube-live-subscriber-counter/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in