2025-03-27, 18:19
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jockiboi är förmodligen sig själv närmast. Om Jocke försöker introducera mobbaren Anjo in i finrummen kommer kritiken spilla över på jockiboi.

De må vara vänner privat. Men det börjar och slutar nog där.
Anjo var ju med i en film ihop med Jocke. Jag tror det var en av Jockes "egna" filmer, i slutet möter huvudpersonen Jocke och Anjo.
Citera
2025-03-27, 18:30
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han kan pröva köra sina mobbarvideos men han kommer snabbt förstå att det inte fungerar, kritikstormen kommer bli massiv.

Utöver det så kommer polisen när som helst kalla in honom på förhör. Då kanske tjockskallen fattar tillslut

Snart sommar och 3 ungar som kommer vara hemma jämt, den ekonomiska stressen måste vara enorm.

Är dom smarta söker som en utbildning redan idag dom kan börja till sensommaren. Finns 1 åriga utbildningar med bra pröjs och iprincip jobbgaranti.

Eller ska han gå tillbaka till telefonförsäljningen? Lol

Utbilda sig? Nu har du höga tankar om paret. Tycker idén om städfirma tillsammans med rask låter bättre. Rask kan ju besiktiga lägenheter med.
Citera
2025-03-27, 18:35
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Vi är 150 k brorsan!

Du menar kanaler som skriker metal nördar?
Oj vad tokigt det blev nu, nu svarade du ju bara på ingenting och inte de frågorna du fått av två andra idag! Inte lätt, men jag kan hjälpa dig, här kommer de igen:

Hur är man kung om man hänger ut personer utan bevis, har med nazister på sin youtubekanal och släpper en skitdokumentär med sämre betyg än Sean Banan-filmen på imdb, allt på runt 2 månader? Vad exakt tycker du är bra med det content han stoltserar med?
Citera
2025-03-27, 18:39
Medlem
Citat:
Vi är 150 k brorsan!

Nej det är Ni inte. Anjos köpta botföljare räknas inte. Ni är 16k på ett ungefär.
Citera
2025-03-27, 19:32
Medlem
Citat:
Vi är 150 k brorsan!

Då har han tappat 65.000 följare redan alltså?

Eller är du lika dålig på att räkna som Anjo och Rask?
Citera
2025-03-27, 19:55
Medlem
Citat:
Du blir lite irriterad för att jag inte delar smak med dig, har du också uttöjda öron och nosring?? Måste man tycka likadant som dig??

Jag tror bestämt att hela mupparmèn landat på Flashback samtidigt.

Har Anjo skaffat nosring?
Citera
2025-03-27, 20:03
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Du blir lite irriterad för att jag inte delar smak med dig, har du också uttöjda öron och nosring?? Måste man tycka likadant som dig??
Hur är man kung om man hänger ut personer utan bevis, har med nazister på sin youtubekanal och släpper en skitdokumentär med sämre betyg än Sean Banan-filmen på imdb, allt på runt 2 månader? Vad exakt tycker du är bra med det content han stoltserar med?
Citera
2025-03-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
27/3 10:00
215 073
27/3 20:00
215 052
Blir det ett nytt köp imorgon kanske?

Av nyfikenhet surfade jag runt på ett par olika sidor som säljer följare på YouTube och blev förvånad över hur billigt det är! Det råder en del mystik kring hur förfarandet egentligen fungerar och hurvida det är riktiga profiler eller inte. Flera olika företag nämner på olika sätt att följarna man köpt verkar kunna försvinna, då ska man höra av sig till dom så ”fyller de på, gratis!”. Kanske därför de sjunker så pass fort nu?
Citera
2025-03-27, 20:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
27/3 20:00
215 052
Blir det ett nytt köp imorgon kanske?

Av nyfikenhet surfade jag runt på ett par olika sidor som säljer följare på YouTube och blev förvånad över hur billigt det är! Det råder en del mystik kring hur förfarandet egentligen fungerar och hurvida det är riktiga profiler eller inte. Flera olika företag nämner på olika sätt att följarna man köpt verkar kunna försvinna, då ska man höra av sig till dom så ”fyller de på, gratis!”. Kanske därför de sjunker så pass fort nu?
Han kanske inte köpte, utan var snål och hyrde och nu har hyrestiden gått ut
Citera
2025-03-27, 21:46
Medlem
Citat:
Och det vet du?? Anjo tjänar sina cash och har stor support, känns det jobbigt nu??? Att du och emo mupparna försöker dra igång något på flashback för att göra honom cancelled? Ni är en bråkdel

Svar: ja.
Citera
2025-03-27, 21:52
Medlem
Citat:
Och det vet du?? Anjo tjänar sina cash och har stor support, känns det jobbigt nu??? Att du och emo mupparna försöker dra igång något på flashback för att göra honom cancelled? Ni är en bråkdel
Det har ju bevisligen funkat ganska bra då han kommer sluta med dramacontent som han fått de flesta av sina visningar genom och börjar han igen blir det ett jävla liv igenom om hans dokumentär och hans video med kinesen och öberg vilka i sin tur fuckade upp alla hans chanser till vettiga samarbeten för lång tid framöver och då lär sista ordet inte vara sagt om varken eller. Bloggbevakning gör ju en ganska storskalig genomgång av dokumentären nu till exempel.

Vad var droppen som fick bägaren att rinna över? Juste att han hängde ut en person utan bevis som flashbacktroll. Flashback berör.

Och då har jag inte ens tagit upp att han riskerar att hamna i rätten pga falukorven.
Citera
2025-03-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Det har ju bevisligen funkat ganska bra då han kommer sluta med dramacontent som han fått de flesta av sina visningar genom och börjar han igen blir det ett jävla liv igenom om hans dokumentär och hans video med kinesen och öberg vilka i sin tur fuckade upp alla hans chanser till vettiga samarbeten för lång tid framöver och då lär sista ordet inte vara sagt om varken eller. Bloggbevakning gör ju en ganska storskalig genomgång av dokumentären nu till exempel.

Vad var droppen som fick bägaren att rinna över? Juste att han hängde ut en person utan bevis som flashbacktroll. Flashback berör.

Och då har jag inte ens tagit upp att han riskerar att hamna i rätten pga falukorven.

Ni har hakat upp er på att han bjöd in 2 stycken konservativa människor... Skulle kalla det banbrytande!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in