2025-03-27, 18:34
Medlem
MrsLibras avatar
Hahaha nu råkade hon kalla honom vid namn! Daniel!! "Kom in du Daniel..." Det stämmer ju bra med namnet han använde i kommentarerna på tiktok, Dani o nåt mer....Nu blir han nog inte glad
Citera
2025-03-27, 18:37
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Aspackad...löser folks problem med tarotkorten aaa aaa aaaa
Hon har fan tagit över hela rummet! Man vill nästan checka in för att se spektaklet live.

Herregud...några som kommer ihåg "Baren" och riktiga "Big Brother"?
Direktsänt, ofiltrerat, ohämmat, vilt, sex, fylla...Pia är fanigmej snart på samma nivå...

NÄR plockar någon obskyr kanal upp henne och gör en rå och äkta reality-serie med Knäckehäxan?
Pia som kvinnlig sexköpare visar upp sina parnings-skills på ett stengolv i en sovsal för 4, under tiden hennes Manswhore juckar mot hennes bak. Båda krafsar Pia i håret, Manswhoren slickar ingrodd majonäs från Pias bakhuvud då de gemensamt ägnat sig åt ångande matsex där ett gäng laxmackor haft huvudrollen...WOW...vilket scoop för Viasat!
Citera
2025-03-27, 18:38
Medlem
Citat:
Jag saknar ord..och folk uppmuntrar skiten!!!!

Vad sägs om att passa på att man frågar henne relevanta saker istället för att fylla chatten med "är han kär i mig?". Idioter

Har en känsla av att det här snart kan sätta P för hennes vistelse där tyvärr.. Hon hade fått en ny roommate som klev på hennes kort. Kanske missnöjd roommate om det är fyllekräl vid hans säng..
Citera
2025-03-27, 18:47
Medlem
Haha. Kul att hon snackar om sig själv i sina "spådomar", anklagar en tjej för att ha spel- eller alkoholberoende och en massa annat elände som passar in på hennes eget liv.

Är så full så hon tappar kameran och säger att hon inte lånat ut pengar, utan bara "ville fitta sig"

Otroligt att folk behandlar henne som en seriös spådam som åtminstone är nykter när flosklerna kastas fram

Tydligen funderar hon dessutom på att börja ta betalt för svamlet framöver
Senast redigerad av Florman 2025-03-27 kl. 18:52.
Citera
2025-03-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Har en känsla av att det här snart kan sätta P för hennes vistelse där tyvärr.. Hon hade fått en ny roommate som klev på hennes kort. Kanske missnöjd roommate om det är fyllekräl vid hans säng..

Man hoppas ju att killen klagar till hostelet. Att ligga apfull och kräla på golvet med med vinglas och doftljus och spela in spå-live känns inte ok i min bok. Man ska inte behöva bli filmad och utlagd på Tiktok bara för att man bor på ett hostel, det finns något som kallas hänsyn och integritet.
Senast redigerad av Florman 2025-03-27 kl. 19:13.
Citera
2025-03-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Man hoppas ju att killen klagar till hostelet. Att ligga apfull och kräla på golvet med med vinglas och doftljus och spela in spå-live känns inte ok i min bok. Man ska inte behöva bli filmad ovh utlagd på Tiktok på ett hostel, det finns något som kallas hänsyn och integritet.

Killen i slafen bakom kom också med när han tittade fram. Hon har verkligen bott in sig i hela rummet med hängande lakan och grejor.
Citera
2025-03-27, 19:20
Medlem
Citat:
Jag saknar ord..och folk uppmuntrar skiten!!!!

Vad sägs om att passa på att man frågar henne relevanta saker istället för att fylla chatten med "är han kär i mig?". Idioter

Precis. Helt hjärndött. Pia hade inte ens läst på om vad korten symboliserar utan verkar tro att man bara ska fantisera utifrån bilden och var så full att hon bara svamlade, exempelvis: "Kan du se när jag får barn?"
Pia: "Barn??? Jag ser ju att du är osäker på om du verkligen vill ha barn, svammel svammel. ..Men du vill ju verkligen ha barn och kommer träffa en man som inte vill ha barn med just dig, svammel, svammel"
Senast redigerad av Florman 2025-03-27 kl. 19:27.
Citera
2025-03-27, 19:20
Medlem
Citat:
Hahaha nu råkade hon kalla honom vid namn! Daniel!! "Kom in du Daniel..." Det stämmer ju bra med namnet han använde i kommentarerna på tiktok, Dani o nåt mer....Nu blir han nog inte glad
Dani Alma hette han på TT!
Citera
2025-03-27, 19:55
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dani Alma hette han på TT!

Heter han Daniel Alma? Finns han på ratsit?
Citera
2025-03-27, 20:01
Medlem
Pia gjorde även bort sig lite när hon att hon inte träffat sitt livs tjärlek än. Är man tjär på riktigt brukar man väl tro att det är ens livs tjärlek? 🤔
Citera
2025-03-27, 20:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Heter han Daniel Alma? Finns han på ratsit?

Han är nog här i Sverige med falska papper. Troligtvis har han 2-3 olika alias, som han använder.
"Daniel" funkar ju fint som täckmantel.

Låt polisen ta reda på Herr Kriminells ursprung, ålder, namn, etc...En man som säljer pitt är kanske inte lika intressant som utsatta kvinns från Rumänien...?

Pia Pissfitta full som en kastrull, skiter i vilket...Prank, eller scam?
Citera
2025-03-27, 20:20
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Killen i slafen bakom kom också med när han tittade fram. Hon har verkligen bott in sig i hela rummet med hängande lakan och grejor.

Hur såg den killen ut? Såg han ut att vara syrier? Kan det vara den hemliga Dani som råkade komma med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in