2025-03-27, 17:48
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Hur ska hon ha det? Nu hävdar hon i (kommentarerna på senaste videon)att hon aldrig lånade ut några pengar öht, det var bara ett skämt Roomisen ville att hon skulle dra för oss?!

Tror snarare att han hatar att alla vet! Och att han tvingar henne säga att det bara varit ett skämt. Inte en chans säger jag. Hon är så obehagligt styrd av Roomisen..och pengarna ser hon inte igen!
Citera
2025-03-27, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tror snarare att han hatar att alla vet! Och att han tvingar henne säga att det bara varit ett skämt. Inte en chans säger jag. Hon är så obehagligt styrd av Roomisen..och pengarna ser hon inte igen!
Det tror jag med, han kommer få låna mer…
Citera
2025-03-27, 17:52
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Hon skulle nog verkligen behöva en god man. Innan allt går riktigt galet.
Citera
2025-03-27, 17:58
Medlem
Citat:
Hur ska hon ha det? Nu hävdar hon i (kommentarerna på senaste videon)att hon aldrig lånade ut några pengar öht, det var bara ett skämt Roomisen ville att hon skulle dra för oss?!

Kan väl inte vara ett skämt om det inte ens är kul, utan bara fruktansvärt?
Citera
2025-03-27, 18:09
Medlem
MaeWests avatar
Jizzes vilken dyr "Manswhore" hon funnit sig...Herr kriminell. Att som Pia Pissfitta vara tvungen att BETALA för kuk?

Helt klart att manlig prostitution pågår på Hostel Ramington. Simon Häggström borde köra ett tillslag på den där förtäckta "mansbordellen", tycker jag.

Inte min sak vad Pia gör med sina pengar. Blir väl mest road av att på nära håll se ett manligt luder lägga upp en strategi för att knulla pengarna ur ett fruntimmer. Det vanligaste är ju det omvända. Fruntimmer som knullar till sig pengar från gamla gubbs.

Ni som oroar er...kontakta polisen, tycker jag. Herr Kriminell har helt säkert en massa lik i bagaget. Likaså Hostelet som (tydligen) fungerar som kombinerad Bordell/scammercentral för tillfället. Hur snyggt är det PR-mässigt att män säljer sex och dessutom lurar skjortan av en kvinnlig boenden som är hemlös, alkoholiserad och ett psykiskt vrak av diverse följdsjukdomar av både veneriskt och kroppsligt missbruk?

Bevis av att det pågår ekonomiska transaktioner mellan dessa två (säljaren av sex och köparen) finns ju helst klart för samhället att ta del av.

Antingen är det hela ett superprank av Pia Knäckehäxa, då hon envetet vägrar att smygfilma och lägga ut visuella "bevis" på sin Manswhore, eller så är det en ytterst förslagen yrkeskriminell hon har att göra med som helt enkelt tillhör något drogrelaterat syndikat som kombinerar nytta med nöje.

Att Herr Kriminell & C:O helt klart haft fullt fokus på Pia Knäckehäxa via TT, är i min värld typ "bekräftad" mycket för den strategi han lagt ner...OM han nu ens existerar, som sagt.

Spännande, oavsett. När blir Pia homeless for real...?
Citera
2025-03-27, 18:13
Medlem
Live nu, på Hostelgolvet
Citera
2025-03-27, 18:19
Medlem
Citat:
Vem tror på det?
Citera
2025-03-27, 18:20
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Live nu, på Hostelgolvet

Aspackad...löser folks problem med tarotkorten aaa aaa aaaa
Hon har fan tagit över hela rummet! Man vill nästan checka in för att se spektaklet live.
Citera
2025-03-27, 18:25
Medlem
Haha, Gräddis har en sjuk live nu, där hon stupfull ligger och krälar på golvet och "spår" tittarna med kort som ramlar ur leken pga att hon är så full och fumlig
Senast redigerad av Florman 2025-03-27 kl. 18:28.
Citera
2025-03-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, Gräddis ha en sjuk live nu, där hon stupfull ligger och krälar på golvet och "spår" tittarna med kort som ramlar ur leken pga att hon är så full och fumlig
🤣
Citera
2025-03-27, 18:28
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, Gräddis ha en sjuk live nu, där hon stupfull ligger och krälar på golvet och "spår" tittarna med kort som ramlar ur leken pga att hon är så full och fumlig

Jag saknar ord..och folk uppmuntrar skiten!!!!

Vad sägs om att passa på att man frågar henne relevanta saker istället för att fylla chatten med "är han kär i mig?". Idioter
Citera
2025-03-27, 18:33
Medlem
Hon kallade rooomis "Dani" i liven, så det var han som missnöjt kommenterade pp hennes Tiktok om att han inte fått låna pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in