Citat:
Ursprungligen postat av
trillian
Joakim Lundell, Anjo och en drös andra Youtubers har under lite drygt ett år fört en intensiv häxjakt mot Chrippa.
Inte för att jag bryr mig om Chrippa. Han verkar vara en idiot. Men två fel gör inte ett rätt.
Jag FATTAR inte hur det kan vara lagligt det som Lundell och Anjo gjort. De har tjänat (gissningsvis) miljontals kronor på det här "dramat" för alla intäkter från Youtube, Instagram, TikTok.
De har bokstavligen sabbat hans liv. Och ja, jag förstår. Han har sabbat sitt eget liv. Chrippa är medskyldig i detta. Men kan ni begripa hur detta fått fortsätta? Den här typen av drev känns så jävla otäcka. Tänk hur det måste kännas för Chrippa. Han har väl säkert lite ADHD och är så jävla godtrogen och SMS:ar skit till höger och vänster. Allt det läcker sen ut på deras kanaler.
Helt tragiskt. Tänk Chrippas bror och föräldrar. De måste vara helt jävla förstörda. Ingenting är heligt längre.
Bra sagt, instämmer till fullo!
Man kan inte vara särskilt intelligent om man helt tar Jockes parti i det här, båda är uppenbart idioter emellanåt som gjort idiotiska saker, det är helt uppenbart...
Många här beter sig som besatta skvallertanter som hakat upp sig på detaljer i ett drama (och familjetragedi) ...
Hade varit skönt (främst för er egen skull tror jag) om ni kunde inse att båda gjort idiotiska saker och diskutera det hela lite mer objektivt, istället för att fastna känslomässigt i detaljer.