2025-03-27, 09:28
Bannlyst
Ser ni sådana tecken?

Färska forskningsresultat pekar på att T-celler kan bli svagare med tiden efter mRNA vaxx, och det finns även en ny studie som berör IgG4.

"The study found that patients with post-vaccine syndrome had low levels of crucial CD4 “helper” T-cells, and some of their CD8 “killer” T-cells showed evidence of what immunologists call exhaustion."

"Now Spanish scientists have shown the risk is real, reporting that mRNA-jabbed people with high levels of IgG4 antibodies are more likely to get Covid over and over."

https://alexberenson.substack.com/p/immune-changes-from-repeated-mrna
https://alexberenson.substack.com/p/very-urgent-yale-researchers-have
Citera
2025-03-27, 09:41
Avstängd
Dom har ju redan post-vaccin-syndrom
Citera
2025-03-27, 09:43
Avslutad
Ja, de är sjuka oftare och LÄNGRE framför allt. I min nära omgivning har de varit sjuka i omgångar, hosta i 4 veckor sen frisk en vecka sen feber och hosta igen... Fram och tillbaks mellan mannen och frun... Vissa som gymmar har tappat rutinerna helt, tränar en vecka sen sjuk i 2 veckor, testar igen sen sjuk igen 2 veckor... Minsta sammankomst vi har hör man detta och de vet ju inte varför.
En fick stroke, starr, sen infarkt, klarade sig väl turligt nog. Många fått cancer av olika former... Mycket tragiskt. Kavla upp var ingen god idé för dessa... Vilket tjat det var på den tiden. Ta vaccinet taaaaaa vaxxinet,
Citera
2025-03-27, 10:37
Medlem
Detta är exakt min upplevelse också.
Bland mina nära familjemedlemmar (Föräldrar, syskon, syskons familjer) så är samtliga förutom jag vaccinerade.
Första året efter vaccinet tänkte jag att det måste vara en slump. Nu är jag 100% säker på att det är som du säger.
Dem verkar bli sjuka betydligt oftare och kraftigare än jag, när jag smittas av samma förkylningar eller dylikt så blir jag frisk snabbare och med markant mindre ihållande besvär som t.ex. hosta.

Inser att det här retar upp människor rent allmänt så jag pratar inte om det, men tänker definitivt på det.

Notera att det här är endast mina egna slutsatser dragna av mina omständigheter. Jag kan mycket väl ha fel, men jag ser för många tecken på att jag tvärtom är spot on i mina antaganden.

Må väl!
Citera
2025-03-27, 11:26
Medlem
NirvanAs avatar
På mitt jobb har alla som vaccinerade sig varit sjuka 1-2 veckor denna höst/vinter medan vi 3 ovaccinerade inte haft en sjukdag
Citera
2025-03-27, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iammaven
Bland mina nära familjemedlemmar (Föräldrar, syskon, syskons familjer) så är samtliga förutom jag vaccinerade.
Första året efter vaccinet tänkte jag att det måste vara en slump. Nu är jag 100% säker på att det är som du säger.
Dem verkar bli sjuka betydligt oftare och kraftigare än jag, när jag smittas av samma förkylningar eller dylikt så blir jag frisk snabbare och med markant mindre ihållande besvär som t.ex. hosta.

Inser att det här retar upp människor rent allmänt så jag pratar inte om det, men tänker definitivt på det.

Notera att det här är endast mina egna slutsatser dragna av mina omständigheter. Jag kan mycket väl ha fel, men jag ser för många tecken på att jag tvärtom är spot on i mina antaganden.

Må väl!
Just nu sitter jag med en förkylning. Började förra torsdagen med huvudvärk och allmänt ont i leder, muskler. Trodde det var från hård träning men jag bestämde mig att hoppa över träningen, MOTVILLIGT. Fredagen fick jag feber och snorade rejält. Lördag låg i sängen mest, var rätt skönt med feber faktiskt.. Nu i dag är nog sista dagen jag snyter mig. Känner mig 85% bra och i morgon, en vecka efter insjuknande är jag med all sannolikhet frisk.

Första gången jag blivit förkyld sedan typ 2021 någon gång.
Citera
2025-03-27, 12:13
Medlem
dwgs avatar
Stämmer inte så bra

Noll sjukdagar sedan pandemin kom (sprutan x 2)
Mina barn har legat sjuka senaste tiden med allt som går nu (ej vaccinerade)

visst kände lite ledvärk i två dagar för 4 veckor sedan och tempen stod på 36,8, när jag hade tre barn liggandes 5dagar i 39,6

Går jag över 37 så ligger jag Men det var fan närmare 20 år sen skulle jag tro
Har väl max 5 sjukdagar sedan jag kom ut i arbetslivet -99
Citera
2025-03-27, 12:13
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iammaven

Må väl!

Hur kan det vara så, när det är över en miljard som har vaccinerats och resten av världen märker inte av det du beskriver? Kan det vara så att du har en personlig erfarenhet av det hela och sen tror du att det är så det är?
Citera
2025-03-27, 12:19
Medlem
borrasss avatar
Jag är ovaccinerad och har varit sjuk i flera veckor med hosta, feber och bihålor..
Dom vaccinerade här är inte lika sjuka faktist, trodde det skulle bli tvärtom men tji fick jag .
Citera
2025-03-27, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Hur kan det vara så, när det är över en miljard som har vaccinerats och resten av världen märker inte av det du beskriver? Kan det vara så att du har en personlig erfarenhet av det hela och sen tror du att det är så det är?
Har du kontakt med de en miljard som vaccinerats att de inte känner av det???
Vilket konstigt statement!
Vi alla här antar jag skriver utifrån våra egna erfarenheter. Om 90% skulle skriva samma saker om man nu tror att ALLA skriver det som är sant så har man ju fått sig en bild av vad ett antal upplever.
Citera
2025-03-27, 12:32
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Har du kontakt med de en miljard som vaccinerats att de inte känner av det???
Vi alla här antar jag skriver utifrån våra egna erfarenheter. Om 90% skulle skriva samma saker om man nu tror att ALLA skriver det som är sant så har man ju fått sig en bild av vad ett antal upplever.

Du tror inte att det hade märkts och rapporterats om halva världen gick runt och var sjuka hela tiden?
Citera
2025-03-27, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Du tror inte att det hade märkts och rapporterats om halva världen gick runt och var sjuka hela tiden?
Då har du inte förstått hela grejjen med denna debatt. Ena sidan får ju aldrig komma till tals i mainstream media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in