2025-03-25, 23:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Vad har Anna gjort?
Producerat avkomma vid 46
2025-03-26, 00:17
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Peter är den ende värdige vinnaren den här säsongen.
Peter var en bra pojke. De skulle aldrig ha gjort som de gjorde mot Peter.
Håller med. Han hade ju också helt rätt i det han varnade Alida för. Det som skapade alla rabalder i början. Han sa att Micke, Robban och den där smålänningen med mustaschen inte var att lita på och hon skulle vara försiktig runt dom. Titta hur det gick.
Peter borde få komma in och tävla i finalen iallafall.
2025-03-26, 00:25
Medlem
Inkommers avatar
Stackars Amanda. Hon är alltid andrahandsvalet. Robban ville ha Alida men blev dissad. Micke ville ha Alida men blev dumpad.
Micke tar istället Amanda. Alida vill sen ha Micke och får det. Alida dumpar Micke igen så tar Micke tillbaka Amanda. Micke dumpar sen Amanda. Amanda nöjer sig senare med Robban. Snacka om starkt andrahandspar 😂
2025-03-26, 01:10
Medlem
RocketShips avatar
Nu börjar säsongen ta slut och jag måste säga att det här är nog min absoluta favoritsäsong hittills. Det har varit så skönt att det har varit relativt fritt från drama och att det inte har varit så mycket bråk. Trevlig stämning över lag.

Nu hoppas jag att Micke vinner. Mycket värdig vinnare.
2025-03-26, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Vad baserar du det på?
Tja tex att han jobbat bästa av alla....
2025-03-26, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RocketShip
Nu börjar säsongen ta slut och jag måste säga att det här är nog min absoluta favoritsäsong hittills. Det har varit så skönt att det har varit relativt fritt från drama och att det inte har varit så mycket bråk. Trevlig stämning över lag.

Ja för man kollar på farmen för trevlig stämning, jag skulle säga att den är sämst ju pga det
2025-03-26, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Ja för man kollar på farmen för trevlig stämning, jag skulle säga att den är sämst ju pga det
Det sjukaste är ju att tre fyra stycken blev fredade från kamp varje vecka och att det kändes som om det inte skulle bli några kamper alls i början.
Sedan är ju det klart sämsta att en som åkt ut får komma tillbaka och denne har dessutom mage att vräka ur sig att folk åker på en räkmacka, vidrigt minst sagt.
Sedan sitter de och gnäller om att belöningarna är dåliga fast de fan har fått allehanda godsaker hela tiden, förr gick folk ned i vikt så det syntes i rutan men de här har ju istället ökat.
en del idioter sitter också och gnäller när de inte får någon belöning eftersom de misslyckats med uppdragen.. Hoppas programmet läggs ner för alltid efter denna säsong. Men det är ju att begära för mycket av tv4 för har de en gång hittat ett program så håller de ju på med det för alltid, som exempelvis fångarna på fortet, är det någon som tittar på det fortfarande. Det var spännande när det kom men nu har det liksom passerat sitt bäst före med många år.
2025-03-26, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tja tex att han jobbat bästa av alla....
Haha snubben är ju högst ansvarig varenda gång dom ej klarat uppdraget för att han vet bäst å inte klarat av att göra vad som ska göras. Å vägrat ta ansvar för det. Han är en clown. Verkligen inte en värdig vinnare
2025-03-26, 08:23
Medlem
Känna som att Amanda är en sådan som har haft sex på jobbet.
2025-03-26, 08:28
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RocketShip

Jag håller med dig om att det har varit skönt att slippa massa trams och tjafs.
Men säsongen överlag har varit slätstruken , känns som knappt några kamper ägt rum, inga stora byggprojekt . Ett år byggde de dansbana. De har varit ett slappt år
2025-03-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ja, nu när hon opererat bysten så...
2025-03-26, 12:05
Medlem
Citat:
Du kanske borde söka anställning där hon jobbar för att söka din lycka. Eller så kan du fortsätta dtömma om henne i smyg hemna när du ska sova och inte på internet. Så kan vi andra följa farmen och farmentråden i lugn och ro utan dina sexfantasier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in