2025-03-25, 09:40
Medlem
Sorgligt att Pia känner att Djäsus skäms över henne. Det är nog så att det inte är särskilt kul att visa sig offentligt med Pia när hon är fnittrig och flamsig av sportdrickan, alkoholismen förstör alla hennes relationer.

Undrar om vi får veta något om återbetalningen idag? Hon har haft en tendens att inte följa upp intressanta saker på senare tid (polisen, överförmyndaren etc).
Senast redigerad av Florman 2025-03-25 kl. 09:47.
Citera
2025-03-25, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Det är väl möjligt att det kan bli lite kaos framöver bland Pia's grejer...

Men man kan ju hoppas att de övriga har vett att säga ifrån om Pia inkräktar på för mycket utrymme...

Och, vi behöver väl inte redan nu förutsätta att det blir kaos...

Dessutom är det kanske bara Pia som har lust att pynta lite, hon som bor länge där...
De flesta verkar ju bara vara 'på genomresa... '

Du resonerar precis som Pia, att man kan uppföra sig uppenbart dåligt och så är det upp till ens medmänniskor att säga ifrån. Inte konstigt att folk drar sig undan en sådan person som man hela tiden irriterar sig på och förväntas "uppfostra:.
Citera
2025-03-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du resonerar precis som Pia, att man kan uppföra sig uppenbart dåligt och så är det upp till ens medmänniskor att säga ifrån. Inte konstigt att folk drar sig undan en sådan person som man hela tiden irriterar sig på och förväntas "uppfostra:.

Struten likt Pia påminner mycket om hur chefen på SIS-boendet för det hemska mordet på den där 14åriga beskrev hur hon intrigerade med de andra tjejerna på boendet. (Finns på Prime crime på youtube)

Hon kunde aldrig komma in i konversationerna och umgänget med de andra tjejerna,
Ingen känsla för hur man förde sig i samtalet och gjorde genast de andra tjejerna irriterade på henne.
Precis som det ofta upplevs i den här tråden för en utav oss, HAHA.

Pia kanske har lite mer känsla för det sociala, mer service minded på något vis, men är istället en förjävlig rättshaverist.
Citera
2025-03-25, 11:58
Medlem
Citat:

Men man kan ju hoppas att de övriga har vett att säga ifrån om Pia inkräktar på för mycket utrymme...

Dessutom är det kanske bara Pia som har lust att pynta lite, hon som bor länge där...
Kaos är granne med Gräddrumpan..
Citera
2025-03-25, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Kaos är granne med Gräddrumpan..

Är Du granne med henne?? Jag har väntat på att nån ska komma in och skiva just detta 😅😅
Citera
2025-03-25, 13:15
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Nu har han hunnit prata med sina polare, söka på henne på nätet, lyssna på snacket som går och insett att hon är problem. Det räcker ju att googla en gång. 😅

Jag tror han vetat om vem hon är från första början.
Han sökte upp henne på Ramilton för att försöka lura av henne pengar och det är därför han inte vill synas tillsammans med henne.
Ju färre som vet hur han ser ut och vad han heter ju lättare är det för honom att försvinna när han väl fått Gräddis att låna honom en större summa pengar.
Citera
2025-03-25, 13:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Struten likt Pia påminner mycket om hur chefen på SIS-boendet för det hemska mordet på den där 14åriga beskrev hur hon intrigerade med de andra tjejerna på boendet. (Finns på Prime crime på youtube)

Hon kunde aldrig komma in i konversationerna och umgänget med de andra tjejerna,
Ingen känsla för hur man förde sig i samtalet och gjorde genast de andra tjejerna irriterade på henne.
Precis som det ofta upplevs i den här tråden för en utav oss, HAHA.

Pia kanske har lite mer känsla för det sociala, mer service minded på något vis, men är istället en förjävlig rättshaverist.

Såna här angrepp mot varandra kan vi väl sluta med?? Det finns såklart en anledning till att vi alla ser på Pia olika, att en person har massa medkänsla för någon som är sjuk tycker jag inte vi ska se negativt på.
Citera
2025-03-25, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Jag tror han vetat om vem hon är från första början.
Han sökte upp henne på Ramilton för att försöka lura av henne pengar och det är därför han inte vill synas tillsammans med henne.
Ju färre som vet hur han ser ut och vad han heter ju lättare är det för honom att försvinna när han väl fått Gräddis att låna honom en större summa pengar.

Ja det tror jag oxå han vetat hela tiden. Och även om han inte hade gjort det så behövs ju inte lång stund för att förstå att det inte står helt rätt till. Sen han nekat till att vara med på hennes videos har jag bara väntat på att något sånt här ska hända..

Någon skrev igår vilket användarnamn han hade kommenterat med, kan någon hitta den användaren nu? Jag försökte igår men hittade ingen.
Citera
2025-03-25, 14:01
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Såna här angrepp mot varandra kan vi väl sluta med?? Det finns såklart en anledning till att vi alla ser på Pia olika, att en person har massa medkänsla för någon som är sjuk tycker jag inte vi ska se negativt på.

Tack...
Citera
2025-03-25, 14:01
Medlem
Citat:

Ja den anledningen kallas lowcow: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=lowcow

Pia är själv en lowcow och dom som har samma attribut som PissPia blir givetvis själva betraktade som Lowcows.
Citera
2025-03-25, 14:15
Medlem
Citat:

Lite kaos!!!!😆
Citera
2025-03-25, 14:20
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ja det tror jag oxå han vetat hela tiden. Och även om han inte hade gjort det så behövs ju inte lång stund för att förstå att det inte står helt rätt till. Sen han nekat till att vara med på hennes videos har jag bara väntat på att något sånt här ska hända..

Någon skrev igår vilket användarnamn han hade kommenterat med, kan någon hitta den användaren nu? Jag försökte igår men hittade ingen.

Tror detsamma.
Tydligen finns inte den användarnamnet längre..Var det någon som skrev tidigare 🤔.

Visst, man ska inte måla fan på väggen, men tror absolut inte att han har rent mjöl i påsen.

Ska bli intressant att se om Pia uppdaterar idag, och berättar hur det gått med lånet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in