2025-03-24, 19:19
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Gräddis har nu lånat ut 25000 till roomisen för hon kommit på att hon älskar honom och kan därför lita på honom.
https://gofile.io/d/SBKvIG

Herregud vad slut hon är alltså.

De pengarna får hon def. tillbaka med ev.ränta. För han vill lura henne på mer än 25 000? Han vill visa att han är att lita på och ber nog om att få låna 200 000 sek nästa gång. Som han drar med. Tror inte att han säljer några kebaber. Men, hon är ju rejält korkad.
Citera
2025-03-24, 19:24
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Gräddis har nu lånat ut 25000 till roomisen för hon kommit på att hon älskar honom och kan därför lita på honom.

Grattis Herr kriminell! ÄNTLIGEN fått loss lite pengar för ditt slit! Snyggt jobbat!
Pia Pissfitta har nu betalat sin loverboy den avgift han satt för hennes bruk av hans pitt. (En manlig prostituerad tydligen.)

Hoppas hon inte sörjer för mycket när han troligtvis försvinner från hostelet som en skugga!

Finns nog fler villiga män som vill tjäna en hacka på att knålla Pia. Miljonär, som hon är med en bostadsrätt mitt i Gamla Stan!
Citera
2025-03-24, 19:26
Avslutad
Citat:

Men alltså vad gör hon 😩😩😩

Hennes omdöme är sämre än någonsin. Gör hon detta av desperation för att han ska vara hennes pojkvän?
Citera
2025-03-24, 19:31
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
De pengarna får hon def. tillbaka med ev.ränta. För han vill lura henne på mer än 25 000? Han vill visa att han är att lita på och ber nog om att få låna 200 000 sek nästa gång. Som han drar med. Tror inte att han säljer några kebaber. Men, hon är ju rejält korkad.

Jag är också övertygad om att han kommer lämna tillbaka hennes 25000 + de 500 han ska betala i ränta för att sen be om mer pengar och efter det försvinna.
Hon är så blåst alltså.
Citera
2025-03-24, 19:34
Avslutad
Citat:
Jag är också övertygad om att han kommer lämna tillbaka hennes 25000 + de 500 han ska betala i ränta för att sen be om mer pengar och efter det försvinna.
Hon är så blåst alltså.

Redan imorgon skulle han betala tillbaka det säger hon. Om han inte redan dragit.

Men tyvärr har du nog rätt i din teori.

Samtidigt ser jag på henne att hon vet att det inte var det smartaste draget, han har väl inte hotat eller skrämt henne? Eftersom hon verkade lite skärrad häromdagen.
Senast redigerad av Deadlift81 2025-03-24 kl. 19:35. Anledning: Felstavning
Citera
2025-03-24, 19:41
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Redan imorgon skulle han betala tillbaka det säger hon. Om han inte redan dragit.

Men tyvärr har du nog rätt i din teori.

Samtidigt ser jag på henne att hon vet att det inte var det smartaste draget, han har väl inte hotat eller skrämt henne? Eftersom hon verkade lite skärrad häromdagen.

Ja jag förstår faktiskt inte riktigt vad meningen är med att låna ut pengarna i 24 timmar för att testa om han går att lita på,för den där femhundringen hon ska få tillbaka i "vinst" super hon ju ändå bort på en eftermiddag.

Jag tror att han manipulerar henne som en klassisk sol-och-vårare och Gräddis kommer få lära sig det den hårda vägen.
Citera
2025-03-24, 19:46
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ja jag förstår faktiskt inte riktigt vad meningen är med att låna ut pengarna i 24 timmar för att testa om han går att lita på,för den där femhundringen hon ska få tillbaka i "vinst" super hon ju ändå bort på en eftermiddag.

Jag tror att han manipulerar henne som en klassisk sol-och-vårare och Gräddis kommer få lära sig det den hårda vägen.

Jag tycker det låter som hon lånade ut dom strax efter hon gått ut o sagt att hon inte skulle låna ut. Jag får den känslan.
Citera
2025-03-24, 19:52
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jag tycker det låter som hon lånade ut dom strax efter hon gått ut o sagt att hon inte skulle låna ut. Jag får den känslan.

Det är knappt en vecka sen hon la ut videon om att han bett om 20000 och hon nekade honom men den videon har hon tagit bort nu.
Citera
2025-03-24, 19:55
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Ja, det där med de utlånade pengarna var nog inte så smart...

Men, vi får tyvärr låta Pia göra sina misstag...
Svårt att veta hur hon tänker angående att låna ut 25.000 kr...
Så kär, och övertalad...?

Kanske får hon igen dem, med ränta, men att tro på det kommer nog med en stor risk att bli besviken...
Citera
2025-03-24, 20:02
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Så att han tjurade och dumpade henne var en fungerande taktik. Han bestämde ju att de var åter syster och bror istället för ett par för att hon vägrade låna ut...man tappar orden alltså... HUR KORKAD FÅR HON BLI??? Och hon tror ärligt talat han betalar tillbaka imorgon? Skulle gärna vilja se det där kontraktet Roomisen lär ta det pappret på jättestort allvar!!!
Senast redigerad av MrsLibra 2025-03-24 kl. 20:06.
Citera
2025-03-24, 20:30
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Vad fan sysslar hon med? Honom lär hon inte se mer utav efter imorgon. Vart är den där förvaltaren? Det har bara gått ett kvartal och hon har redan börjat dela ut tusenlappar till för henne okända hemlösa syrier.
Kan någon höra av sig till hennes ex man!
Citera
2025-03-24, 20:31
Medlem
Citat:

Bugar och bockar för att du delade videon!

Men sakta i backarna ang vad hon säger här.
Kebabkungen kan omöjligtvis betala tillbaka pengar redan imorgon, det finns ingen nätmäklare som för tillbaka så fort.
Vilken mäklare ska han ens handla genom?

Man kan ju hoppas att det tex är Nordnet genom ISK-konto så skatten är minimal annars kommer ju banken undra var sjutton 25k plötsligt kommer ifrån.
Eller ja, han kan ju slippa undan det en gång men i långa loppet.
Oavsett, att han skulle göra en intradagstrade idag och hinna få tillbaka pengarna redan imorgon är helt orimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in