2022-06-15, 22:41
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Det är många männikor som läser expressen och nu "vet" att Putin låter flyga hem sitt bajs. Det har ju speklurats mycket kring Hitler när vi hatade honom som värst. Vidare är den här artikeln ett testamente för den svenska pressen, helt besatt av och bestående av mestadels avföring. Jag kan acceptera det, det får gå. Jag loggar inte in sidan och kollar bort när jag går förbi dem i ICA. Men nu kommer den svenska pressen och dess avföringshets efter mig till Flashback. Jag tar det personligt.

Off topic: Notera att Greta är över 18 år och det är nu acceptabelt att sexualisera henne på alla perversa sätt. Men, kom och klaga på mig, som om det var jag som började parata avföring och inte inaveln på Expressen.
[/quote]

Se på riksdagen och media i allmänhet, det är regression som pågår, nivån bara sjunker. Alla krälar runt i nån bajsig gegga. Morgan Johansson leder bajståget.

Kan detta stämma, är Putin sjuk och vill dölja? Ja det kan vara sant. Kan det vara västpropaganda? Ehh ja
Citera
2022-06-15, 22:44
Medlem
dodcoviddods avatar

Se på riksdagen och media i allmänhet, det är regression som pågår, nivån bara sjunker. Alla krälar runt i nån bajsig gegga. Morgan Johansson leder bajståget.

Kan detta stämma, är Putin sjuk och vill dölja? Ja det kan vara sant. Kan det vara västpropaganda? Ehh ja[/quote]

Maggan borde erbjuda Greta till Putin som en slags fredsgåva/konkubin. Greta kan nog få Putins gamla hjärta att mjukna till och vem vet, han kanske lämnar politiken och blir Tiktokare.
Citera
2022-06-16, 06:38
Bannlyst
Ingen kan nog toppa detta.

Aftonbladet:

Putinryktet: Badar i hjortblod

https://www.aftonbladet.se/podcasts/episode/343988
Citera
2022-06-16, 08:34
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Ok så varje dag går fsbagenterna ut på starbucks och passar på att spola ned den store ledarens avföring i en slumpvis utvald toalett? Spolar dom en gång?

Om man absolut inte vill att något av Putins avföring ska hamna i händerna på CIA så känns det osäkert. Jag tror att dom torkar det och vakuumförpackar och tar hem.

Otroligt! Vad skulle vara "osäkert" med att spola ner skiten på en pub (eller något annat ställe med toalett), i närheten - hur skulle ex. CIA fått tag i denna, menar du?
Citera
2022-06-18, 07:36
Medlem
Julskinkatos avatar
När var Putin sist på nån utlandsresa? Förutom till Belarus då?

Sen hänger man upp alldeles för mycket på själva Putin. Skulle han dö så förvandlas hela Ryssland till ett demokratiskt paradis? Risken för att det kommer nån likadan är väl störst.
Så vi kanske inte ska fastna i Putins bajsväskor.
Senast redigerad av Julskinkato 2022-06-18 kl. 07:40.
Citera
2022-06-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Otroligt! Vad skulle vara "osäkert" med att spola ner skiten på en pub (eller något annat ställe med toalett), i närheten - hur skulle ex. CIA fått tag i denna, menar du?

Som jag och flera andra har postat tidigare i tråden så har det skett att säkerhetstjänster dragit om rören i avloppsystem där de misstänker en VIPs bajs kommer hamna, och på så sätt lyckats få tag i bajset.
Citera
2022-07-01, 19:34
Medlem
Man blir lite förvånad när tom bajset måste gömmas.
Kanske säger en del om hur han tänker om sig själv.
Högmod?
Citera
2022-07-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Man blir lite förvånad när tom bajset måste gömmas.
Kanske säger en del om hur han tänker om sig själv.
Högmod?
Det är är FSB som gör sitt jobb.
Citera
2022-10-04, 16:11
Bannlyst
Tror ni att han gräver ner det i en grop sen som ett litet djur? Eller flyger han det till uralbergen och förvarar det där med etiketter med datum på varje burk?

Det är väl faktiskt inte långsökt att de fryser in och sparar hans avföring med datumetiketter för att kunna undersöka bajset i efterhand vid någon hälsomässig eventualitet?

Var förvarar de bajset isåfall? I ett speciellt kylrum?
Citera
2025-03-24, 05:33
Genom en släktforskarsajt fick de nu hans DNA efter att CIA misslyckades under ett decennium. Hemliga agenter samlade in tiotusentals liter urin och avföring från avlopp i olika länder. Genom högteknologiska DNA-analyser har de investerat miljardbelopp för att utveckla biologiska vapen skräddarsydda enbart för hans DNA.
Citat:
Testet uppges visa att Putin, likt resten av sin släkt, är en del av haplogruppen E-V13, som är sällsynt i Ryssland. Den uppges ha sitt ursprung i dagens Kosovo där 30% av befolkningen har den. I Ryssland är siffran 5%. EV-13 uppges utgöra en ökad risk för prostatacancer, men också innebära att man kan vara särskilt mottaglig för paranoia.

– Du kan använda DNA för att identifiera risker för sjukdom och kan också se om det finns något ursprungselement som kan utnyttjas, har genetikexperten Howard McLeod sagt till AP.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...jat-av-hackare
Citera
2025-03-24, 05:49
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Vad säger gränskontrollen om innehållet? Inte kul att öppna den väskan och stå och klia sig i huvudet och fundera på vad det är för innehåll😂😂
"Älskling! Du kan itne tro vad jag lyckades roffa åt mig på jobbet på tullen idag! Nån jävla anonym Ryssjävel som försökte smuggla smält nötchoklad! Ikväll ska vi mumsa!!!!"
Citera
2025-03-24, 07:41
Medlem
glimmandes avatar
Hört det här ryktet länge. Inte helt omöjligt men man funderar ju på hur i den främmande säkerhetstjänsten går tillväga för att samla upp Putins bajs. Har de konstruerat extra rör så att man filtrerar ut precis Putins toalett? Har man stenhård timing så att man kan samla upp ett stor del av ett hotells toaletter under ett tidsfönster som sedan analyseras?

Känns ju som ett omöjligt projekt efter att det gått ner i gemensamma avloppet. Många frågor, inga svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in