Citat:
Ursprungligen postat av
vByL2CLi
Vad tror ni om Skovdegäddan, boys? Tänker främst på fallhöjd och suicidrisk.
För övrigt intressant att S*ra Nilss*n börjar klandra honom för sexköp. Hon har väl själv gjort sig skyldig till en hel del prostitution, om jag förstått saken rätt. Må den som är utan synd kasta första stenen, liksom.

Efter att läst, sett, och hört samt analyserat senaste fångsten. Så får iaf jag intrycket att fallhöjden är inget som kommer leda till något benbrott vid fallet. Om man uttrycker sig så.
Däremot så är denna filur som klippt och skuren för att sitta som upprunkare på Dumpen Media Group AB. Jag hoppas att gäddan kan få arbeta av sitt "straff" på Dumpen Media Group och få ansiktet blurrat och rösten förvrängd istället för att få plocka två plagg ur Dumpen Merchshop.
Citat:
Ursprungligen postat av
Protonic75
Undrar om det är någon Gädda som vågat gå till jobbet som vanligt dagen efter dom blivit publicerade? Varselvästarna räknas inte då dom har 0 fallhöjd och troligtvis jobbar på Samhall.
Kan ju på rak arm berätta att Kungsgäddan #505 sågs på ICA och handlade en skogaholmslimpa och hushållsost redan dagen efter publikationen. Helt oberörd.
Även bjässen från Västerås tog sig några stout på den lokala pizzerian direkt efter DaddyPutte sprang hem och bölade på sitt hotellrum. #541