2025-03-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad tror ni om Skovdegäddan, boys? Tänker främst på fallhöjd och suicidrisk.

För övrigt intressant att S*ra Nilss*n börjar klandra honom för sexköp. Hon har väl själv gjort sig skyldig till en hel del prostitution, om jag förstått saken rätt. Må den som är utan synd kasta första stenen, liksom.

Det är inte olagligt att sälja sex.
Citera
2025-03-23, 19:41
.
Citera
2025-03-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Denna SD-politiker hängdes i SVT:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...ning-pa-dumpen

Synd även att #375 videor är nedplockad:
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

En av de få, som du sa, som, nådde riksmedia

Nej politikern hängdes inte ut. Man har varken namn, ålder, stad eller bild med.

Då är det inte en ”uthängning”
Citera
2025-03-23, 19:47
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

För övrigt intressant att S*ra Nilss*n börjar klandra honom för sexköp. Hon har väl själv gjort sig skyldig till en hel del prostitution, om jag förstått saken rätt. Må den som är utan synd kasta första stenen, liksom.

Fan vad hon skällde på honom. Trodde först det var en ny varselväst då jag tyckte det såg ut som det var någon florocerande färg på hans tröja i den bilden han skickade med psyko stirrande ögon. Men kan förstås vara arbetskläder och han hade ju normala kläder vid konfrontationen. Visst Patrik och Sara jobbar med och för en bra sak men dom är knappast några moralens väktare med tanke på sina egna högst dysfunktionella liv.
Citera
2025-03-23, 19:59
Medlem
Protonic75s avatar
Undrar om det är någon Gädda som vågat gå till jobbet som vanligt dagen efter dom blivit publicerade? Varselvästarna räknas inte då dom har 0 fallhöjd och troligtvis jobbar på Samhall.
Citera
2025-03-23, 20:08
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Undrar om det är någon Gädda som vågat gå till jobbet som vanligt dagen efter dom blivit publicerade? Varselvästarna räknas inte då dom har 0 fallhöjd och troligtvis jobbar på Samhall.
Har för mig att Kungsgäddan gick till jobbet utan att blinka dagen efter sitt bejublade avsnitt av D*mpen.

Citera
2025-03-23, 20:10
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Har för mig att Kungsgäddan gick till jobbet utan att blinka dagen efter sitt bejublade avsnitt av D*mpen.

Ja han sket nog fullständigt i det, iskallare gubbe får man leta efter😅
Citera
2025-03-23, 20:11
Bannlyst
Citat:

Efter att läst, sett, och hört samt analyserat senaste fångsten. Så får iaf jag intrycket att fallhöjden är inget som kommer leda till något benbrott vid fallet. Om man uttrycker sig så.

Däremot så är denna filur som klippt och skuren för att sitta som upprunkare på Dumpen Media Group AB. Jag hoppas att gäddan kan få arbeta av sitt "straff" på Dumpen Media Group och få ansiktet blurrat och rösten förvrängd istället för att få plocka två plagg ur Dumpen Merchshop.

Citat:

Kan ju på rak arm berätta att Kungsgäddan #505 sågs på ICA och handlade en skogaholmslimpa och hushållsost redan dagen efter publikationen. Helt oberörd.
Även bjässen från Västerås tog sig några stout på den lokala pizzerian direkt efter DaddyPutte sprang hem och bölade på sitt hotellrum. #541
Citera
2025-03-23, 20:53
Medlem
Citat:

Jag, gillar hur han kollar in reklamskylten flertalet gånger vid början av kontakten, som att han ser ett riktigt bra erbjudande från kronan apotek
Citera
2025-03-23, 21:32
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Fan vad hon skällde på honom. Trodde först det var en ny varselväst då jag tyckte det såg ut som det var någon florocerande färg på hans tröja i den bilden han skickade med psyko stirrande ögon. Men kan förstås vara arbetskläder och han hade ju normala kläder vid konfrontationen. Visst Patrik och Sara jobbar med och för en bra sak men dom är knappast några moralens väktare med tanke på sina egna högst dysfunktionella liv.

Kan det vara för att han har familj? Då blir Sara extra upprörd?

Gäddan ut att ha haft samma sambo i över 15 år, och de har tre barn ihop?

Mycket tragiskt. Tankarna går till sambon.
Citera
2025-03-23, 22:19
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Kan det vara för att han har familj? Då blir Sara extra upprörd?

Gäddan ut att ha haft samma sambo i över 15 år, och de har tre barn ihop?

Mycket tragiskt. Tankarna går till sambon.

Okej så pass verkligen tragiskt
Citera
2025-03-23, 22:22
Medlem
583:s dialekt låter som en missbildad blandning av skövdeska och västgötska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in