2025-03-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gräddis är för skön, skryter om att folk inte stjäl hennes saker på Hostelet, hon låser inte ens in sina kläder. Som om någon skulle vilja stjäla Gräddis gräshoppedräkter i stl 34, "leksakshandväskor"eller Dame Edna solbrillor ifrån Butterics Tanten fattar och vet inte vad som är stöldbegärligt, antar att hon inte ser någon skillnad mellan en olåst ny Porsche och en Saab 900.

Nä Gräddis, du får steppa upp och bli mer classy så kanske du fattar att man inte lämnar en Louis Vuitton för 20 000 kr i sällskapsrummet på Ramilton, hur ärliga du än tror att de hemlösa är där

Ja, håller med.

Dansade hon seriöst inför sina japanska grannar??
Citera
2025-03-22, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Ja, håller med.

Det skulle inte förvåna mig ett dugg om hon bjöd på en uppvisning oavsett de ville eller inte 🤣 hon har stört sig länge nu på att dom är i rummet, verkar som det gör henne obekväm. Efter några vinare går hon glatt ”hem” och lever som om de inte vore i rummet.
Citera
2025-03-22, 09:37
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ja, håller med.

Hon påstår det iallafall.
https://gofile.io/d/lVuUjD
Citera
2025-03-22, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Hon påstår det iallafall.
https://gofile.io/d/lVuUjD

Kul att ni lägger upp lite klipp för oss som är blockade av henne, det uppskattas!
Citera
2025-03-22, 10:58
Medlem
Senaste videon i flödet på TT ”folks stjäl inte grejer på mitt hostel”

Bara jag som noterade i slutet hur hon stoppar ner sin hand innanför kjolen/byxorna/whatever och gräver och krafsar?? Alltså på riktigt, människan han noll skam i kroppen. Så jävla osmakligt, så jävla okvinnligt.
Citera
2025-03-22, 11:18
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
Senaste videon i flödet på TT ”folks stjäl inte grejer på mitt hostel”

Bara jag som noterade i slutet hur hon stoppar ner sin hand innanför kjolen/byxorna/whatever och gräver och krafsar?? Alltså på riktigt, människan han noll skam i kroppen. Så jävla osmakligt, så jävla okvinnligt.
Försöker se men ser inte faktiskt? Ser ut som hon lägger handen på magen och sen ångrar sig och lyfter iväg den. Vilken tid i klippet?
Citera
2025-03-22, 11:42
Medlem
Igår så erkände ju gräddis också att den här tvättstugan som "är precis som i en bostadsrätt" orkar hon inte använda (undrar varför stackarn är så trött), utan det köps nya kläder istället. Vore kul om hon kan förklara hur det tar mindre energi att ränna runt i butiker, jämfört med att tvätta?

Undrar också om kläderna sopsorteras som de skall

Hon har även gjort någon video nu där hon ser i mitt tycke olycklig ut och snackar något om att hon börjar komma ut ur sitt skal och bli mer social och pratar mer med dem på Hostelet . Är ju bra om hon känner det så, för det måste vara svårt att vara social utan ett socialt sammanhang, hon kan ju inte direkt börja snacka med kreti och pleti på sina shoppingrundor, utan det är deppigt nog folk som kommer och går på Hostel som är hennes sociala nätverk...

Blir även fundersam på Ruuuumis som kommit hem från jobbet och ska ha hindrat henne ifrån att gå ut och festa, istället ska han gett gett henne kebab. Vad har han för märkliga arbetstider, ibland jobbar han mitt natten och ibland slutar han jobbet sent på kvällen. Måste vara ett konstigt svartjobb utan vettiga arbetstider alls
Senast redigerad av Florman 2025-03-22 kl. 11:56.
Citera
2025-03-22, 11:53
Medlem
Raderar
Citera
2025-03-22, 13:08
Medlem
Citat:
Vad har han för märkliga arbetstider, ibland jobbar han mitt natten och ibland slutar han jobbet sent på kvällen. Måste vara ett konstigt svartjobb utan vettiga arbetstider alls

Han säljer väl kebaben via någon vagn/stånd på gatan och då är det ju efterfrågan som styr, hur mycket folk som är i rörelse osv så då blir det inga fasta arbetstider.

Gillade dock ditt inlägg om hur hon trodde att buttericks brillorna osv skulle vara värda att bli stulna eller inte, HAHA
Citera
2025-03-22, 14:26
Medlem
Citat:
Raderar

Nej, varför?
Citera
2025-03-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Gillade dock ditt inlägg om hur hon trodde att buttericks brillorna osv skulle vara värda att bli stulna eller inte, HAHA

Gillar också "logiken" i att just Ramilton Hostel där det kommer och går lika mycket folk som på andra Hostel och där klientelet enligt recensionerna till stor del är alkoholiserade medelålders vrak, skulle vara förskonat ifrån klåfingriga typer, för förr eller senare lär det rimligtvis dyka upp nån, så Gräddis bör sova med bankkortet (det enda hon har av värde) inklämt vid "chokladpralinen".
Senast redigerad av Florman 2025-03-22 kl. 15:48.
Citera
2025-03-22, 15:45
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Nej, varför?

Undrar också varför Florman raderar??
Var ju, som alltid bra här.

Nu börjar det komma lite fler gäster till vandrarhemmet, högsäsongen i sin linda än..Snart kommer påsk, och sen rullar det på..

Så om Tanten vill vara kvar, får hon nog räkna med att flyttas runt i rummen?
Med eller utan sin KebabRuumis.

Fast, hon kanske hittat ett förstahandskontrakt på liten våning i Gamla Stan tills dess?😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in