2025-03-23, 10:30
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Han borde skratta sig lycklig om han inte dras inför rätten.
Jag hoppas han dras inför rätta
Citera
2025-03-23, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Är du ny här? Anjo KAN inte be på ursäkt för i hans bok innebär det att han ska ”gråta och be och böna om nåd på sina bara knän”.
Att bara gå ut och be om ursäkt på ett vanligt sätt vet han (tydligen) inte vad det är eller så är det så han känner när han verkligen måste be om ursäkt, han ser det som det största personliga nederlaget för honom.

Inte friskt nånstans.
Solklara Narcesistiska drag
Citera
2025-03-23, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Var igår hyfsat sent jag kollade brott och blandat runt 22 och då låg anjos och hans fru Lisen Björklunds Förtal av Sandra syren fortfarande ute.

Tackar!
Citera
2025-03-23, 10:35
Avstängd
vichy6s avatar
Lisen gråter på IG

Deras liv är privat.

🤮
Citera
2025-03-23, 10:38
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Något Anjos följare som går igång på Anjos påstående om Ip-adresser och avslöjande borde tänka ett steg till. Kan man få fram den som är emot Anjo, så kan man också få fram den som är med Anjo? Skillnaden är att vi som är emot honom inte håller på med trams som att trakassera, och dom youtubers vi följer blir tillsagda att skulle vi göra så, och det skulle komma fram, så är det permanentbanning som gäller. Anjo, Motvikt och Rask uppmuntrar istället på olika sätt att störa ut den som är kritisk
Det är för att vi är för yttrandefrihet.
Vi har inga problem om folk hatar eller älskar Anjo, om folk har samma åsikt som mig eller en annan åsikt. Vi kan diskutera varför vi tycker olika, men det är inget vi tänker på 24/7. Vi har 0 intresse av att söka upp och trakassera folk bara för att de har en annan åsikt.
Anjo, Jocke, m.fl är emot yttrandefrihet, kritiker ska tystas till varje pris. Uthägning och hot är deras metod.
Extra kul att Anjo vill kontrollera vad folk säger, och sen grinar on yttrandefrihet efter nazist videon.
Citera
2025-03-23, 10:39
Avstängd
vichy6s avatar
Anjo du din dumme fan. Ditt liv som trash kommer att bli granskat!

Att Lisen sitter med glasögon större än Jupiter och leker helig förändrar inte faktumet.

Du är falskare än Milli Vanilli.
Citera
2025-03-23, 10:41
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Lisen gråter på IG

Deras liv är privat.

🤮
Lisen gjorde en liten pik mot Anjo tror jag i slutet av meddelandet
Citat:
Så ni kan förstå med andra ord att det som en viss person sprider är FALSKT!
Citera
2025-03-23, 10:42
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Lisen gjorde en liten pik mot Anjo tror jag i slutet av meddelandet

Önsketänkande

En kvinna behöver sin parfym.
Citera
2025-03-23, 10:45
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Önsketänkande
Ironi.
Dock roligt att hon gnäller att folk sprider falska saker. När det är var hennes man lever på, det är det som betalar deras hyra, mat på bordet, osv.
Om hon tycker det är fel att man ljuger om folk kanske hon ska prata med sin man först.
Citera
2025-03-23, 10:46
Avslutad
Citat:
Det är för att vi är för yttrandefrihet.
Vi har inga problem om folk hatar eller älskar Anjo, om folk har samma åsikt som mig eller en annan åsikt. Vi kan diskutera varför vi tycker olika, men det är inget vi tänker på 24/7. Vi har 0 intresse av att söka upp och trakassera folk bara för att de har en annan åsikt.
Anjo, Jocke, m.fl är emot yttrandefrihet, kritiker ska tystas till varje pris. Uthägning och hot är deras metod.
Extra kul att Anjo vill kontrollera vad folk säger, och sen grinar on yttrandefrihet efter nazist videon.

Words
Citera
2025-03-23, 10:47
Avslutad
Citat:
Lisen gråter på IG

Deras liv är privat.

🤮

Släng ut till oss som inte följer
Citera
2025-03-23, 10:48
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ironi.
Dock roligt att hon gnäller att folk sprider falska saker. När det är var hennes man lever på, det är det som betalar deras hyra, mat på bordet, osv.
Om hon tycker det är fel att man ljuger om folk kanske hon ska prata med sin man först.

Precis så 🙂

Jag ironiserade också.

Men utifrån sett, Lisen bör dra. Nu hetsanalyserar hon relationsprogram med sina följare.

Hon mår as i relationen med Anjo… uppenbart för alla.

Man slänger inte in ansökan om skilsmässa som första steg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in