2025-03-21, 08:25
Medlem
Förstår inte varför alla är så jävla rädda att välja Micke som första kämpe.
2025-03-21, 09:23
Medlem
funktioners avatar
Hahahahahahaha

2025-03-21, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Var någon i tråden som skrev att detta fenomen hände också i tidiga säsonger när någon lämnade.

I måndagsavsnittet kom det fram att två personer åker ut denna vecka, hade blivit knas för produktionen i planeringen om inte senaste utslagna fått komma tillbaka.
Denna säsong har inga jokrar tagits in. Tycker du det hade varit bättre ta in en joker som inte tappat något på kroppen blivit rättvist för de andra deltagarna?

Det hade produktionen fått lösa på något sätt, det var inte rättvist att Amanda fick komma tillbaka och sedan t o m bli bjuden på middag. Att ta in en joker hade inte heller varit rättvist, men det gör inte Amandas alla fördelar mera rättvisa. Hon har förlorat allting hon ställt upp i, hon har fått fördelar för att hon sprungit med skvaller och ljugit, nej, hon är den mest ovärdiga deltagaren jag sett i Farmen.
2025-03-21, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Hahahahahahaha

Så härligt att höra att en av lössen åkte ut. Hoppas det var med huvudet före.
2025-03-21, 12:36
Medlem
ziggarillens avatar
Den där Andreas måste vara den mest intetsägande människa som existerar. Förstår inte ens vad han gjort i Farmen mer än flytit med. Noll karisma.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-03-21 kl. 12:55.
2025-03-21, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Förstår inte varför alla är så jävla rädda att välja Micke som första kämpe.

För att produktionen säger att dom inte ska välja honom... så jävla vidrig han är... Han kommer garanterat vinna bara för det redan är uppgjort..
2025-03-21, 12:58
Medlem
ziggarillens avatar
Micke på minnie lite om Trump. Samma frilla och lite brandgul i hyn. Egotrippat och spänner sig så han håller på att spricka. Riktigt obehaglig typ men förmodligen kommer han vinna då han antagligen har någon vän i produktionen. Litar inte på TV4 oavsett vad det gäller då dom regisserar det mesta. Hade folk fått röstat hederligt skulle fjanten varit borta redan andra veckan.
2025-03-21, 13:40
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Micke på minnie lite om Trump. Samma frilla och lite brandgul i hyn. Egotrippat och spänner sig så han håller på att spricka. Riktigt obehaglig typ men förmodligen kommer han vinna då han antagligen har någon vän i produktionen. Litar inte på TV4 oavsett vad det gäller då dom regisserar det mesta. Hade folk fått röstat hederligt skulle fjanten varit borta redan andra veckan.

Håller verkligen med 👍
2025-03-21, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vilken märklig kommentar av Micke att det var inte hans eller Andreas fel att de misslyckades med ölen. Det var ju han som spädde ut den med vatten. Är han lika flexibel med sanningen som hantverkare så är det bara att beklaga kunderna.

Ja, jag skulle då inte anlita honom om jag behövde en snickare.
2025-03-21, 14:00
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hoppade finalavsnittet av senaste Robinson p.g.a. vägrade titta på när den där jävla Ida, som inte var värd vinsten, vann.

Anar att det blir samma sak här. Kan väl egentligen sluta titta på skiten redan nu och bespara mig själv.
Den enda kvarvarande som har spelat ett schysst spel hela vägen, och gett oss tittare mest underhållning är Jesper.
Vilken genuin och fin människa han verkar vara!
Håller med till 100%.
Jag klarade inte av Ida. Hon var avskyvärd.
Samma känslor har jag nu för Micke, Adam & Amanda. Skönt att stollen Andreas & lipsillen Sophie fick dra iallafall.
2025-03-21, 14:02
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hoppade finalavsnittet av senaste Robinson p.g.a. vägrade titta på när den där jävla Ida, som inte var värd vinsten, vann.

Anar att det blir samma sak här. Kan väl egentligen sluta titta på skiten redan nu och bespara mig själv.
Den enda kvarvarande som har spelat ett schysst spel hela vägen, och gett oss tittare mest underhållning är Jesper.
Vilken genuin och fin människa han verkar vara!
Håller med till 100%.
Jag klarade inte av Ida. Hon var avskyvärd.
Samma känslor har jag nu för Micke, Adam & Amanda. Skönt att mammagrisen Andreas & lipsillen Sophie fick dra iallafall.
2025-03-21, 14:16
Medlem
Bakarettans avatar
Den lille skiten Micke tog sej vidare. Ska man snacka om "fulspel" så tar han väl ändå priset.
Undrar om han har ramat in den där patetiska morgonrocken han har knallar runt i? Tog säkert med sej en bunt grässtrån hem som han kan stoppa i käften hemma när han känner att han vill boosta sin image.
Gott ändå att Mr Menlös hade kurage nog att inte godkänna ölen. Jättetråkigt för Jesper såklart som storbonde men mest tråkigt för de andra idioterna som förväntat sej en rejäl fylla.
Enda gången den här säsongen som Mr Menlös får tummen upp ifrån mej.
Å vad faen gör Amanda där!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in