2025-03-22, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Han vinner 100%

Garanterat. På ett sätt är han väl värdig vinst, men hans attityd, personlighet och utstrålning är vidrig.
2025-03-22, 13:31
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Fattar inte varför de får brev hemifrån när det endast är fåtal dagar kvar. Vad är syftet med detta?
Rucka de psykiskt.
2025-03-22, 13:52
Medlem
PandaDaPandas avatar
Micke har fått överdrivet mycket tid i synken. Tittar man på tidigare säsonger när Levin, Nebil och Daniel vann så var det samma sak med dem. Tyvärr så tror jag att det lutar mot att den lilla råttan kommer att vinna skiten.
2025-03-22, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dedu1337
Micke och hans gäng. Riktiga vuxenmobbare. De får bete sig precis hur de vill men så fort några andra spelar spelet mot dem gängar de ihop sig och mobbar ut personen. Usch. Skönt att hans företag gick i konkurs. Skit ska skit ha.

Tyvärr är situationen så också på många arbetsplatser. Vuxenmobbning är rätt vanlig. Det säger en del om människans natur.
2025-03-22, 15:25
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Jag vill verkligen veta vad som hänt mellan Micke och Robban utanför farmen

Ja det skulle vara intressant att veta.
När farmen började sändas så startade de ju en youtube ihop - ”pakten”. Det lades upp två klipp om jag inte minns fel, de är borta nu, kanalen omdöpt och nu har robban den med amanda istället!
Så något har ju absolut hänt efter att programmet börjat sändas.
2025-03-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Ja det skulle vara intressant att veta.
När farmen började sändas så startade de ju en youtube ihop - ”pakten”. Det lades upp två klipp om jag inte minns fel, de är borta nu, kanalen omdöpt och nu har robban den med amanda istället!
Så något har ju absolut hänt efter att programmet börjat sändas.

Och Nathalie undrar jag,plus att man blir nyfiken på varför Robban lämnade tvärt. Varför väntade han tills han var på torpet? Ligger en hund begraven någonstans.
2025-03-22, 15:45
Medlem
santos_devilles avatar
Fan vad roligt att hon tråkiga finnen åkte ut. Bästa som hänt farmen 2025.

Adam, Micke, Hon med fula påsar under ögonen, och Andreas. En sak är säker, efter tinget kommer vi sitta här och vara sjukt glada vad som än händer på tinget och dom kommer sitta och vara ledsna i storbondestugan.

Helt tvärtom.

Såna jävla losers Adam och Hon med påsar under ögonen är. Sämst på allt. Underbart att se dom förlora allt
2025-03-22, 16:56
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Fattar inte hur Adam kan ha klarat sig såhär länge. Hur fan kan alla köpa hans skitsnack jämt. Karln framstår ju som totalt iq-befriad i synkarna.
2025-03-22, 17:13
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Ja, så kan man säga.
Konkurs beslutas av tingsrätten, det finns inga "riktiga" konkurser.
Konkursen inledes i september, jag tror det tar minst sex månader innan konkursen kan slutligt fastställas. Så det kan nog komma ett beslut när som helst.
Jag tror Armstark var ironisk och anspelade på Mickes otroliga förmåga att aldrig ta ansvar.
2025-03-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Frågar du Micke så var det inte hans fel, det var inte ens en riktig konkurs.

Haha så spot on. Karln är sociopat och har noll självinsikt.
2025-03-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Tyvärr är situationen så också på många arbetsplatser. Vuxenmobbning är rätt vanlig. Det säger en del om människans natur.

Och folk generellt idag för mesiga för att säga ifrån. Man hakar hellre på. En annan är den onde bråkstaken för att man inte accepterar sådant.
2025-03-22, 19:40
Medlem
vichy6s avatar
Sofia är en jäääääättedålig förlorare.

Varför utsätta sig för en sån här grej om man inte ens vill jobba på den grejen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in