2025-03-22, 09:25
Medlem
Svenska män har slutat vara män och har noll intresse av att bilda familj. Detsamma gäller svenska kvinnor.

Knulla runt och resa är prio ett. Om det skapats barn istället så hade vi inte behövt ta in invandrare i landet. Det komiska är att de som skriker högst om folkutbyte ofta är barnlösa incels.
Citera
2025-03-22, 09:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Svenska män har slutat vara män och har noll intresse av att bilda familj. Detsamma gäller svenska kvinnor.

Knulla runt och resa är prio ett. Om det skapats barn istället så hade vi inte behövt ta in invandrare i landet. Det komiska är att de som skriker högst om folkutbyte ofta är barnlösa incels.

Det är svenska kvinnor som är upptagna med att hitta sig själva, utbilda sig göra en karriär och leva livet innan dom funderar på att skaffa ungar!
Hupp så var dom gamla och slitna och orkar inte skaffa ungar.

Förstår inte vad det är för fel med spisen, tvättmaskin, gå och handla, skvallra med likasinnade över 5 koppar kaffe osv mm med sådant som kvinnor sysslar med om dagarna!
Krävs ingen utbildning för det, bara glida livet igenom på en räk maka med ungen i famnen 😇👍
Citera
2025-03-22, 09:46
Bannlyst
Nej - korrupta politiker som är mutade, ofta rasbastarder som reinfedlt. Inte en enda Svensk ville ha nån invandring. Folk röstade på sossarna för välfärd. Borgarna röstade för sina småföretag. Inte en enda Svensk vill ha invandring. Korrupta yrkespolitiker däremot, som varit på globalistmöten för att dom är psykopater och vill göra karriär på att vara en orm.

Nu måste vi ta katten i kattskinnet och slänga ut dessa invandrande parasiter. Börja med niggers, sen araber osv.
Citera
2025-03-22, 09:48
Medlem
a-mortals avatar
Det vänder!

Jag är ung och jag ser motsatsen. 20-åringar utbildar sig för att få bra jobb och letar någon att starta familj med. Tror att SDs retorik äntligen fäster på unga nu när de fått så många röster. Fortsätter vi rösta nationalistiskt så blir det nog mer Sverige av Sverige i framtiden.
Citera
2025-03-22, 10:08
Medlem
Onanikrems avatar
Beror lite på vad man väljer att ta in för invandrare. Tar man in kriminellt pack och analfabeter som aldrig kommer att producera något mer än 15 minoter en kvart pizza så är det värdelöst.
Tar man in drivna människor från civiliserade länder med riktig utbildning så är det ok tycker jag.

Nu har jag visserligen barn och även barnbarn. Men hade jag stått iför valet i dag, men vetskapen om vad som hänt med landet hade jag tvekat. Det mesta har ju blivit skit, och en starkt bidragande orsak till det är invandringen, eller kanske valet av invandrare framför allt.

Inte nog med att vi skall försörja oss själva, vi skall försörja dräggen som dräller runt på stan hela dagarna, stjäl, rånar, slåss, dealar knark eller bara är i vägen (det sista hucklen)

En orsak jag valde att pensionera mig tidigt var för att jag i så liten utsträckning så möjligt vill vara en del av detta. Kände inget kall att försörja muhammedaner mer än jag redan gör via kapitalskatt.
Citera
2025-03-22, 11:20
Medlem
daligts avatar
Med tanke på den obenämnda kompitensbristen i just huvudstaden och landets mest jämställda domstol Svea hovrätt är det inte konstigt att de återvändningshubar EU placerat ut går utan att Stockholms stads medier uppmärksammar det hela. Hellre till skada för resten av landet än effektlöshet.
Citera
2025-03-22, 11:31
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:

Ni BEHÖVDE aldrig importera några invandrare ditt jävla spånhuvud. Hade ni röstat på rätt parti så hade Sverige fortfarande varit svenskt.
Citera
2025-03-22, 11:32
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:

Vad gör det om hundra år?
Eller tror du på återfödelse?
Du kanske blir gris 🐷 igen.
Då går du säkert.
Citera
2025-03-22, 12:34
Medlem
daligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Vad gör det om hundra år?
Eller tror du på återfödelse?
Du kanske blir gris 🐷 igen.
Då går du säkert.
Eller återfödd om hundrafemtio år rakt in i ilsket gråtande invandrarbarn hemma på dagiset. Där är det synd om dagens politiker - särskilt som bara återanvänder gångna talmanus rakt av intjänandes på att öva språkfärdighet som utställningsexemplar här, utslåendes samt reinkarnerandes.
Citera
2025-03-22, 12:52
Medlem
Citat:

Kulturmarxism i pågående, degenerering, det kallas subversion

Såklart vuxna ska ansvara för att det går som man vill i landet
Så visst är svensken skyldig till försänämringarna
Citera
2025-03-22, 13:40
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Sa rasblandaren som importerat en fru eftersom ingen vit kvinna vill ha honom.

Hellre inga barn än rasblandade barn i Sverige.
Folkutbyte blir det oavsett om det rasblandas eller man importerar babbar.
Citera
2025-03-22, 14:24
Medlem
daligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Sa rasblandaren som importerat en fru eftersom ingen vit kvinna vill ha honom.

Hellre inga barn än rasblandade barn i Sverige.
Folkutbyte blir det oavsett om det rasblandas eller man importerar babbar.
Rasblandade barn ger dock fan i att föröka sig vidare utan det är mest för skyltfönster och modeljobbsliknande. Dessa sådana ifyller rollen som deprimerande av och emot väl idag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in