2025-03-21, 12:36
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnbar
Dermot är en hjälte
Sexköpslagen är ett jävla trams.
Han såg inte så jättehjältelik ut när han han som den knubbis han är, drog svansen mellan benen och sprang räddhågset i väg.
Citera
2025-03-21, 12:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Ett litet problem är att hans familj, hus och dansskola är i Sverige

Han bryr sig knappast, kasta och börja om, starta ny familj med en thailändare, flytta till UK och bygga dansskola och hus där istället.
Citera
2025-03-21, 12:38
Medlem
rudi1985s avatar
Dom får väl skicka när han häggström och spana på clemenger . För övrigt en polis vars vurmande och babblande överallt om denna lag som för övrigt verkar på gränsen till sjukligt. Eller är det en kapten klänning typ?
Citera
2025-03-21, 12:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Han bryr sig knappast, kasta och börja om, starta ny familj med en thailändare, flytta till UK och bygga dansskola och hus där istället

Han verkar vara smått sociopat så det kan han nog tänka sig!
Citera
2025-03-21, 12:40
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Precis som en miljon andra svenskar. På min arbetsplats har klippet blivit dagens stora snackis. Expressen tjänade storkovan på detta.
Det var som hämtat från Simpsons på den tiden serien var bra.

För att vara allvarlig så blir jag också stött av gammelmedias fixering vid nyheten. När Dermots löparrunda ligger högst upp på sajterna tror folk att Polisen lägger ner ett jättejobb på att jaga tjockisen för att han köpt sig avrunkningar. Koppleridelen i fallet är mycket större men det ger ju inte lika många klick och som Kurdiska Rygghårets och Kluttgubbens verksamhet är det många grader tyngre. Nu skyddas ju dessa kusinknullare och deras familjer av regimerna i diverse babbeländer - till skillnad från Dermot som nu får runka helt själv. Jagad av Micke Syrén på Sexpressen.
Citera
2025-03-21, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det är synd om hans tre barn i Sverige som alla är i skolåldern. Han är ett psykfall som visar vilken enorm egoist han är som inte tar sitt straff. Hans stackars barn lider varje dag av att han håller sig undan och skämmer ut sig.

Du verkar nog lida mest av det din nolla...
Inte tar sitt straff? Straff för vad? Han har inte gjort något fel, något som är tillåtet i nästan alla andra länder kan aldrig vara något riktigt brott. Vad fan ska han då ta något straff för?
Så idioter som dig kan glädjas?
Citera
2025-03-21, 12:47
Medlem
Svensk media njuter. En ond vit man kan jagas för att ha utfört det värsta brottet på straffskalan. Tänk om man kan driva honom till självmord, vilken lycka det vore. För att sedan ha lite retoriska reflektioner och landa i, nej, vi gjorde inget fel.
Citera
2025-03-21, 13:02
Medlem
ziggarillens avatar
Man skulle kunna tro att han är en massmördare. Inget ovanligt dock att medverkande i TV4 är aktuella i olika sammanhang då dom gått över gränsen.
Citera
2025-03-21, 13:02
Medlem
Har Expressen tillgång till rummet? Har de sökt igenom det ordentligt?
Citera
2025-03-21, 13:03
Medlem
GastonLeMans avatar
Tycker nog att herren i fråga blåser storm i ett vattenglas!
Hade han bara tagit straffet och gått vidare hade inte mycket hänt.
Det är inte så att han fått sitta inne , snarare ett bötesbelopp , sen avklarat.
Denna rymningen kostar nog mer i uppehälle än vad dagsböterna hade uppstigit till.
Han verkar mer svagbegåvad än Pablo som grät ut i soffan.
Citera
2025-03-21, 13:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Och nu är inte Dermot i Sverige, och det retar gallfeber på alla galna kärringar och feminiserade män att han har undkommit "rättvisan".Bra att se er idioter våndas...

Jag stör mig mer på att han är så feg. Och låter sina barn bli mobbade pga total egoism
Citera
2025-03-21, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Jag stör mig mer på att han är så feg. Och låter sina barn bli mobbade pga total egoism

Vet du om hans barn blir mobbat, eller är den slutsatsen dragen på grund av att det pågår vuxenmobbning här inne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in