2025-03-20, 20:24
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jesper växte i mina ögon sedan han drog det där skämtet om Mickes ölpiss

NPC-Andreas upprepar i synken den häftiga formuleringen från Adam om att "skicka ut med huvudet före"

Inget storkukslugn där, inte
2025-03-20, 20:54
Avstängd
Hade jag blivit rankad under Amanda på värdighetsskalan så hade jag åkt hem och slagit sönder personen
2025-03-20, 22:59
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Dessa brev är helt ointressanta för tittarna.

Har sagt det tidigare och säger det igen, kan inte förstå hur Amanda fick komma tillbaka efter att ha varit hemma en runda.
Var någon i tråden som skrev att detta fenomen hände också i tidiga säsonger när någon lämnade.

I måndagsavsnittet kom det fram att två personer åker ut denna vecka, hade blivit knas för produktionen i planeringen om inte senaste utslagna fått komma tillbaka.
Denna säsong har inga jokrar tagits in. Tycker du det hade varit bättre ta in en joker som inte tappat något på kroppen blivit rättvist för de andra deltagarna?
2025-03-21, 00:42
Medlem
lunarluddes avatar
Vafan gör Amanda överhuvudtaget i farmen? hon borde inte fått komma tillbaka efter hon åkte ut, förtjänar knappast en finalplats.

Hon har inte vunnit en enda tävling, och blivit utklassad i varenda tävling, och fått ALLA privilegier.
Senast redigerad av lunarludde 2025-03-21 kl. 00:45.
2025-03-21, 03:26
Medlem
Obs, spoiler!

Senast redigerad av Tesla83 2025-03-21 kl. 03:30.
2025-03-21, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Vafan gör Amanda överhuvudtaget i farmen? hon borde inte fått komma tillbaka efter hon åkte ut, förtjänar knappast en finalplats.

Hon har inte vunnit en enda tävling, och blivit utklassad i varenda tävling, och fått ALLA privilegier.
Håller med fullkomligt!
2025-03-21, 04:05
Medlem
Garanterat uppgjort från produktionen att ge Micke den tävlingen då dom såg att han va duktig när dom gjorde senap, slår vad om att dom hjälper han till vinsten också Jävla sopor.
2025-03-21, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grullens
Garanterat uppgjort från produktionen att ge Micke den tävlingen då dom såg att han va duktig när dom gjorde senap, slår vad om att dom hjälper han till vinsten också Jävla sopor.

2025-03-21, 06:12
Medlem
Jag kräks på Adam!
Säger i synkarna som är filmade efter gårdskamperna att han körde lägg match.
Vilket han säkert gjorde på någon men tror han bara skäms över hur sämst han är.

Jag fattar verkligen inte hur han kan vara kvar, hur kan någon vilja ha med honom i sitt ”gäng”?

”Jag är med i alla pakter och ingen fattar hur smart jag är”
Du verkar ju inte fatta att alla ser igenom hur pinsam du är.

Jesper for the win, ända fina personen kvar.
2025-03-21, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Hon startade ju 10s senare än dom andra. (Var ju inte extra tid utan mindre tid)
2025-03-21, 07:08
Medlem
Vilken märklig kommentar av Micke att det var inte hans eller Andreas fel att de misslyckades med ölen. Det var ju han som spädde ut den med vatten. Är han lika flexibel med sanningen som hantverkare så är det bara att beklaga kunderna.
2025-03-21, 07:24
Medlem
farlings avatar
Hoppade finalavsnittet av senaste Robinson p.g.a. vägrade titta på när den där jävla Ida, som inte var värd vinsten, vann.

Anar att det blir samma sak här. Kan väl egentligen sluta titta på skiten redan nu och bespara mig själv.
Den enda kvarvarande som har spelat ett schysst spel hela vägen, och gett oss tittare mest underhållning är Jesper.
Vilken genuin och fin människa han verkar vara!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in