2025-03-20, 18:10
Medlem
Fitta som inte knullats sönder utav en massa herpes kukar är ju att föredra.

Lite som min mat jag äter, helst utan att någon har smetat med kuken i den.
Citera
2025-03-20, 20:05
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Nu tror jag att det är ganska ovanligt med flickor som förlorar oskulden när de är 13, och har haft 5 olika kukar i sig när de är 15, men de flesta skulle nog kalla dessa för slampor, ja.
Blattar gör säkert det.
Citera
2025-03-20, 20:21
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Blattar gör säkert det.

Alla som inte är cucks gör det.
Citera
2025-03-20, 20:49
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Alla som inte är cucks gör det.
Du menar pedofil?
Själv är jag så gammal att jag inte har sådana bekymmer.
Citera
2025-03-20, 20:53
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Du menar pedofil?
Själv är jag så gammal att jag inte har sådana bekymmer.

Jaså då är man en pedofil också för att man inte vill ha slampor som flickvän.
Citera
2025-03-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det finns andra kvinnor också. Alla är inte slampor. Det finns kvinnor som sparar sig själva, som vill ge sin framtida man det dyrbaraste de kan ge: sin oskuld.

1) Jag är inte oskuld.
2) Vad är det som är teoretiserande? Jag berättar bara vad mina personliga preferenser är. Det är inte någon teori.
3) Att jag föredrar oskulder är min preferens. Om du föredrar slampor så är det din preferens. På vilket sätt är det misogynt? Alla människor har preferenser. T.ex. kan man välja bort tjejer för att de är smällfeta, luktar illa, har ring i näsan, har tatueringar, är feminister, etc. Är det också misogynt?

Är du smittad av någon kvinnoförnedrande religion, eller varför ser du kvinnor som inte är oskulder som slampor?

Jag är tillbaka på mitt råd, var så snäll och diskutera detta med din mamma, kanske hon kan hjälpa dig med lite nya värderingar.
Citera
2025-03-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Så kryper det fram alltså, att det hela bottnar i en rädsla att bli avfärdad, kanske bortvald? Det är inte inte acceptabelt, att en kvinna ska välja själv vem hon går med, genom sin egna tillvaro? Mannen ska manipulera hennes känslor till att stanna hos honom, för annars ... vad händer då? Känner du dig förminskad? Gör det 'för ont'? Blir du hjälplös?

Ta sen och faktiskt tala med åtminstone en enda tjej om hur dom upplevde sin första gång med sex, innan du börjar tro saker till höger och vänster. Personligen har jag talat väldigt intimt med lätt över 100 unga tjejer om hur dom upplevde sexuell kontakt för första gången. Så länge man verkar vara en sjyst och balanserad person som verkar att gå att lita på, och dom känner sig trygga med att dom inte kommer bli outade eller dömda, så har unga tjejer i regel inga som helst problem att prata om sin första upplevelse, även i detalj.

Du hittar i princip ingen ung tjej, nånsin, som kommer säga "Åh, bäjbä, det var en sån astronomisk upplevelse, himlen öppnade sig, blev så hänförd o kär, kommer aldrig mer titta åt en annan man i hela mitt liv!" - som du tycks tro.

De flesta tjejer beskriver första gången som en trevande, nervös och lite osäker situation, där hon upplät det mesta till honom. Hennes tankar vandrade ofta över att råka bli gravid, eller att någon skulle höra/upptäcka dom, eller vad han skulle tycka om henne och hennes kropp, för att sen övergå i tanken "Alltså oj, nu knullar jag verkligen, är det såhär det ska kännas?", och att han grejade på en del där nere, som kändes småskönt typ, även om killen gav för lite av det bästa: varm närhet med mycket hud mot hud. Han skulle mest på tuttarna och ner mellan benen direkt. Kunde göra lite smått ont tidvis, svårt att avgöra om hon tyckte det gjorde mer ont eller var mer skönt, och han kunde vara aningen hårdhänt tidvis. Men allt dramatiskt hon hört om sex i sitt liv dittills, manifesterade sig inte alls, och lämnade henne efteråt lite med känslan av "Ok ..? så .. det var det ... eller?".

Tjejers första upplevelse är oftast tydligt mindre intensiv än för unga killar, minst 99% når inte orgasm första gången ens (inte för att det ska va nåt krav heller) medan över 90% säger att unga killen kom första gången, och för fort för att hon skulle hinna slappna av helt först. För tjejer är det oftast en mer positiv än negativ upplevelse, men även förvånande naken o fadd, där killen var långt mer ivrig och aktiv än hon själv. Så säger de flesta tjejer.

Och om det vore som du påstår, att en tjej kommer fastna stenhårt för den hon första gången upplever sex med, så skulle de flesta livslånga partnerskap börjat väldigt tidigt i livet för de flesta tjejer. Hon skulle ju aldrig vilja se åt en annan man efteråt, enligt dig.
Men verkligheten visar snarare tvärtom. Det är oftare killar som har svårare att acceptera att tjejen han först låg med intresserar sig för andra, fastän dom inte ens var ihop.

Prova att prata med åtminstone en enda ung tjej, och lär från verkligheten istället.
Det finns kanske tjejer här i tråden rentav, vars identitet är dolt bakom sitt alias, som har lust att yttra sig gällande detta?

Har du läst biologi ens?
Verkar inte som det.

En ung kvinna har väldigt stor risk att bli gravid och därför är det helt naturligt att hon också väljer partner med stor omsorg, sen att sexet inte är det bästa första gången är det nog ingen som förväntat sig heller, inte hon heller, men känner hon väldigt starkt för mannen så kommer hon inte göra slut och låta sig bli knullad av nästa man bara för att sexet var dåligt första gången.
Citera
2025-03-20, 23:02
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Är du smittad av någon kvinnoförnedrande religion, eller varför ser du kvinnor som inte är oskulder som slampor?

Jag är tillbaka på mitt råd, var så snäll och diskutera detta med din mamma, kanske hon kan hjälpa dig med lite nya värderingar.
För att det är äckligt när andra män redan har tömt sig i henne. Jag vill inte ha smulorna som blev kvar. Andrasorteringen.
Citera
2025-03-21, 00:51
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Som sagt, din kvinnosyn är så jävla sjuk, du borde sitta på psyket.
Vad är det som är sjukt? Jag kunde klippa min fru lagligt i Frankrike fram till 1970-talet och hävda crime passionnel om hon inte var kysk. Det vi ser just det är inte friskt förstå om du tänker igenom det här vad det gör med samhället samt testar en historisk tillbakablick.
Citera
2025-03-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Har du läst biologi ens?
Verkar inte som det.

En ung kvinna har väldigt stor risk att bli gravid och därför är det helt naturligt att hon också väljer partner med stor omsorg, sen att sexet inte är det bästa första gången är det nog ingen som förväntat sig heller, inte hon heller, men känner hon väldigt starkt för mannen så kommer hon inte göra slut och låta sig bli knullad av nästa man bara för att sexet var dåligt första gången.
En kvinna, eller en man, "låter sig bli knullad"? Det är ungefär som om du tror att sex är en 'besegrande' akt, som män utför, och kvinnor låter sig bli utsatta för? Funkar inte riktigt så.
Såväl män som kvinnor väljer när man har sex eller inte.

En ung man har ju lika hög "risk" att bli förälder som en ung kvinna har?
Och att sexet skulle vara avgörande, för om en kvinna 'fastnar' för en ung man eller inte, det förväntades verkligen av dig, och TS, i tidigare inlägg. Det var det jag svarade emot.

Det du skriver påminner mer om någon fiktions-mässig fantasi-bild att en kvinna måste knullas så att hon blir upp över öronen förälskad, och först då tror han sig kunna 'säkra henne' som hans egna tillgång och han slipper vara rädd för att bli bortvald eller brädad. Det är manlig osäkerhet du beskriver då, en slags inre fiktion att han ska vara "The Maan" i hennes ögon, och då dras hon till dig, och då blir du samtidigt livrädd för män som hon eventuellt skulle kunna tycka är ännu mer "Maan" än du själv är? Kan lätt bli att du blir kontrollerande då, att du måste se till att hon inte utsätts för frestelsen av andra för mycket osv. Svartsjuka, rädd för att känna dig otillräcklig jämfört med andra osv. Det är osäkerhet.

Om en kvinna eller man känner stor trivsel hos varandra, och sänder/tar emot på samma våglängd personligen, så kan båda känna starkt för varandra. Ett par är två relativt lika individer som medvetet och nyktert väljer och vill gå vid varandras sida genom tillvaron, för den tid detta varar. Det är vad en relation är, i stora drag. Låt henne göra sitt val, delvis i samspråk med dig, men delvis för sig själv med. Och du gör detsamma.

Något som kvinnor ofta dras högeligen till, i min erfarenhet, är trygga män, som inte är svartsjuka, kontrollerande, osäkra, utan som litar på henne i sällskap med andra män. Som låter henne vara sig själv, och han kan vara sig själv med henne med. Som inte har behovet att vara "The Maan", eller bäst i sängen, eller störst kuk, eller vara 'karla-karl' och allt liknande snömos. Men även kvinnor, i alla åldrar, kan vara av olika mognadsgrad och förstånd med.
Senast redigerad av Robbinist 2025-03-21 kl. 13:25.
Citera
2025-03-21, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Om ens mål är att leva ett degenererat liv där man följer ens lustar, då ska man göra som du beskriver. Söka sig till horor, ha orgier, tömma sig i "erfarna" slidor som är glada i kuk.

Tack, men det är inte mitt liv. Jag har högre standard när det kommer till kvinnan att dela mitt liv med.

Då har du missuppfattat betydelsen av "högre standard".
Därutöver har du även skev uppfattning av vad degenererat betyder.
Var skrev jag att du ska välja prostituerade eller delta i orgier?

Du kanske skulle uppsöka en psykolog som kan hjälpa dig med din extrema svart/vita världsåskådning.
Citera
2025-03-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Detta var inte den studie jag tänkte på, men kommer fram till liknande resultat:

https://wheatley.byu.edu/00000187-7c64-d575-ad9f-7c77a1a40001/the-myth-of-sexual-experience-press-release-pdf

Dvs.: både män och kvinnor ska "hålla rejält på sig". Enligt den studien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in