Citat:
Ursprungligen postat av
RollonHomie
Han som notoriskt otrogen har väl haft för vana att komma undan med sitt beteende flertalet gånger i sina förhållanden, kan jag tänka mig. Lite charm, tårar och lov om förbättring och så är allt bra igen. Kvinnorna i hans liv verkar i alla fall ha förlåtit honom flera gånger innan de fått nog.
Jag misstänker att den som är notoriskt otrogen också är svartsjuk och extremt misstänksam på sin partner. Många tjafs över ingenting kan nog uppstå. När Ciara skaffade sig en tatuering under Lets dance tillsammans med sin danspartner finns det nog risk för att Måns tog det som att hon var otrogen. Annars kan jag inte förstå hans märkliga reaktion över en oskyldig tatuering.
Såhär sa Måns i en intervju för några år sedan (innan han blev tillsammans med C). Apropå svartsjuka:
"Programledaren och artisten säger att han har varit otrogen flera gånger och att han har svårt att vara nöjd med det han har.
Något som har varit svårt att kombinera med ett förhållande.
– Det är något jag har blivit mycket bättre på. Men jag har ju varit otrogen flera gånger. Då ska man inte vara i ett förhållande, säger han.
Måns Zelmerlöw har flera gånger funderat på om lösning är öppna förhållanden. Problemet är bara att han inte skulle klara av att veta om att hans partner också träffar andra.
– Det är väl en tanke som har slagit mig flera gånger också. Jag ser ju på sex som någonting, och att älska som någonting helt annat. Så sex behöver inte betyda någonting alls. Jag funderar på om det skulle vara det optimala. Men samtidigt har jag svårt att se att ha en flickvän som ligger runt och kommer hem och berättar det, det är inte heller kul, säger han i podcasten."