2025-03-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Vad hände egentligen mellan Marie Serneholt och Måns Zelmerlöw? Har försökt kolla igenom gamla artiklar och även ögnat bägges skvallertrådar. Marie beskriver en chock och att ”kontrollen” var hos Måns. Han valde också att lämna henne dagen innan hennes födelsedag, vilket kanske inte är det mest omtänksamma man kan göra. Hon säger också att hon i efterhand borde ha varit den som lämnade, med tanke på hur hon blivit behandlad.

https://nojeslivet.se/kandisar/marie-serneholts-ord-om-mans-zelmerlow-sa-ar-relationen-med-exet-i-dag-da-skulle-jag-latt/

Måns ger en helt annan och mer polerad version, där han säger att de långsamt glidit isär och att det var ett gemensamt beslut.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/1kj9mW/vi-ar-inte-ett-par-langre

Hans version får direkt ett medialt fäste, eftersom han samma sommar lett allsång på Skansen. Maries version kommer till ytan långt senare.

Att Måns spinner det mediala narrativet till sin egen fördel är uppenbart. Frågan är om hans tidigare flickvänner har liknande erfarenheter som hans blivande exfru. Han verkar ha en rad stormiga förhållanden i det förflutna.

Spännande, har Marie S möjligen "Gillat" Ciaras inlägg måtro...ifall hon har det kan det kanske ge en indikation på vem som möjligen talar en viss typ av sanning...hehe
Citera
2025-03-20, 20:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Förstår dock inte hur du kan se Måns som den svagare parten, vilket jag även frågade om. Hör att du tycker Måns är ett offer. Du nagelfar andras inlägg och frågar om bevis men du lyckas inte backa upp dina egna åsikter med annat än referenser till gamla testamentet. På tal om att kasta sten i glashus.
Vad exakt menar du? Vill du ha bevis på att MZ är en loser?
Det ska du få.

1/Han förlorade trots favorittippad i Mello
(mitt fel, jag röstade bara på Kaj så mkt jag fick! )
2/ Hans fru har lagt in om skilsmässa.

Stackars MZ. Jag tycker väldigt synd om honom iallafall.
Att människor är olyckliga är väl inget kul heller?
Citera
2025-03-20, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Han som notoriskt otrogen har väl haft för vana att komma undan med sitt beteende flertalet gånger i sina förhållanden, kan jag tänka mig. Lite charm, tårar och lov om förbättring och så är allt bra igen. Kvinnorna i hans liv verkar i alla fall ha förlåtit honom flera gånger innan de fått nog.

Jag misstänker att den som är notoriskt otrogen också är svartsjuk och extremt misstänksam på sin partner. Många tjafs över ingenting kan nog uppstå. När Ciara skaffade sig en tatuering under Lets dance tillsammans med sin danspartner finns det nog risk för att Måns tog det som att hon var otrogen. Annars kan jag inte förstå hans märkliga reaktion över en oskyldig tatuering.

Såhär sa Måns i en intervju för några år sedan (innan han blev tillsammans med C). Apropå svartsjuka:

"Programledaren och artisten säger att han har varit otrogen flera gånger och att han har svårt att vara nöjd med det han har.

Något som har varit svårt att kombinera med ett förhållande.

– Det är något jag har blivit mycket bättre på. Men jag har ju varit otrogen flera gånger. Då ska man inte vara i ett förhållande, säger han.

Måns Zelmerlöw har flera gånger funderat på om lösning är öppna förhållanden. Problemet är bara att han inte skulle klara av att veta om att hans partner också träffar andra.

– Det är väl en tanke som har slagit mig flera gånger också. Jag ser ju på sex som någonting, och att älska som någonting helt annat. Så sex behöver inte betyda någonting alls. Jag funderar på om det skulle vara det optimala. Men samtidigt har jag svårt att se att ha en flickvän som ligger runt och kommer hem och berättar det, det är inte heller kul, säger han i podcasten."
Citera
2025-03-20, 20:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Fast nä? Jag tycker INTE att man ska döda rykten hur som helst. Så otroligt många fall som läggs ner pga otillräckliga bevis, betyder det då att det inte har hänt?
Ja enligt dig själv. Det var väl vad du sa?
Citera
2025-03-20, 20:45
Avstängd
Citat:
Återigen, spana in Måns historik. Han är den som är mest sannolik av de 2 att utföra våld i hemmet.
Var hittar jag den historiken? Kan du hänvisa mig till fup?
Citera
2025-03-20, 20:46
Medlem
Word salad

Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Vad exakt menar du? Vill du ha bevis på att MZ är en loser?
Det ska du få.

1/Han förlorade trots favorittippad i Mello
(mitt fel, jag röstade bara på Kaj så mkt jag fick! )
2/ Hans fru har lagt in om skilsmässa.

Stackars MZ. Jag tycker väldigt synd om honom iallafall.
Att människor är olyckliga är väl inget kul heller?
Citera
2025-03-20, 20:50
Medlem
Citat:
Vilka konton är det?

Amiliastapelfeldt hennes är dock borta då det va mer än 24h sedan.

Nicopic den storyn har legat i 20h så 4 timmar kvar på den men det är en repost från en bild hon la ut 30 maj som det står såhär på:

” Kvinnor i grupp alltså Vi hade så djupsinniga samtal om livets stora frågor = det senaste skvallret. Den viktigaste insikten vi nådde var att fundera över hur en känd svensk artist och programledare kan vara så jävla kåt att han riskerar att förlora allt -familj, karriär och rykte - bara för att köpa sex. Alltså, hur är det ens möjligt att ha sådan stark okontrollerad sexdrift? För sex har han precis hela tiden med alla som räcker upp handen. Men vi kom ändå fram till att vi avundsjukt önskade att ha bara en bråkdel av den sexdriften - typ 10% räcker gott och väl för att det inte ska kännas jobbigt att behöva ligga ibland.”

I hennes story idag när hon repostar denna bilden skriver hon ”ps vilken kändiz tror ni jag syftar på här?”
Senast redigerad av Loppan199 2025-03-20 kl. 21:02.
Citera
2025-03-20, 20:53
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Ja nu gäller det att klämma ut så mycket cash som möjligt så behöver det inte golddiggas lika desperat i framtiden.Smart drag!
Seriöst. Hur rik inbillar du dig att Måns är?
Han köper ju begagnad släpkärra ifrån blocket
Citera
2025-03-20, 20:54
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ja enligt dig själv. Det var väl vad du sa?
Du skrev att hade han bjudit 17 åringar på kokain så hade det blivit skriverier och polisanmälningar. Jag svarade att vem har sagt att det inte finns polisanmälningar?
Citera
2025-03-20, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Två större profiler på instagram med insyn i kändisvärlden har även hintat om att han torskat för sexköp, sen om det var en transa eller ej.
Det var ju intressant. Och hela pressen missade århundradets nyhet.
Det förstår du nog själv att det inte är sant.
Isåfall hade MZ varit en dömd brottsling nu. Men han finns inte i någon fup ens.
Tänk bara hur programledaren P.Roberto råkade illa ut för ett sexköp.
Citera
2025-03-20, 20:55
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Var hittar jag den historiken? Kan du hänvisa mig till fup?
Använd google och skriv sökord som tex, Måns Z*lmerlöv kokain, Måns Z*lmerlöv otrogen. Så kommer du få upp artiklar och intervjuer.
Citera
2025-03-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Seriöst. Hur rik inbillar du dig att Måns är?
Han köper ju begagnad släpkärra ifrån blocket

Nej, det där med släpkärran var en kontaktannons. Måns var kroken och sökte en kärra att "hänga på".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in