2025-03-20, 18:27
Medlem
Rikskrim08s avatar
Efter uttalandet från Måns la Ciara Zelmerlöw ut ett nytt inlägg på Instagram för några minuter sedan

”Om barnens och vår familjs bästa hade prioriterats hade vi inte befunnit oss i den här situationen överhuvudtaget”. Sluta nu, snälla. Nog är nog”.
Citera
2025-03-20, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
En sådan förebild han är för sina barn (om det stämmer)... 🙄
Precis alla som skriver något förklenande om MZ lägger till ett ängsligt "om".
"Om det nu är sant?"
Om om inte hade varit om, så hade det kanske varit...sant?"
Citera
2025-03-20, 18:33
Medlem
DjPuttes avatar
Trodde hon verkligen att skulle sitta snäll på sidlinjen och se att hon lade in en egen skilsmässa i UK utan att han agerade och lade in egen i Sverige, Detta är två separata skilsmässor ingen så kallad gemensam där båda är överens om att gå skilda vägar hon måste komma in i verkligheten och inse den skulle blivit offentlig hur som!
Citera
2025-03-20, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
"Om det nu är sant?"

Det mesta är ju sant det som inte är bekräftat är ju psykisk och fysisk misshandel men allt annat är bekräftat.
Citera
2025-03-20, 18:34
Moderator
Dr Kings avatar
Ciara fortsätter sin sågning av Sex-Måns på Insta. Den gode Månsa är ju helt rökt när hans sanna jag kom ut efter utbrottet mot KAJ efter förlusten i Mello.

”Jag hade inget annat val än att göra ett offentligt uttalande ENBART för barnens välbefinnande, så att min röst blev hörd innan den kunde förvrängas. Om barnens och vår familjs bästa hade varit prioriteringen, hade vi inte befunnit oss i den här situationen från första början. Nu, snälla, sluta. Nog är nog
Citera
2025-03-20, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
"Om det nu är sant?"

Ja men det är klart, innan jag säger att jag vet, ellet påstår något, säger jag givetvis om. Däremot tror jag att allt stämmer som C skrivit. Men det är en annan sak.
Citera
2025-03-20, 18:38
Medlem
https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlows-nya-ord-efter-ciaras-anklagelser-/
Ciaras nya inlägg
Citera
2025-03-20, 18:39
Medlem
Han verkar vilja få det till att det är en normal skilsmässa där bägge är sårade etc. Allt för att släta över det och dessutom kritisera att hon offentligt uttalar sig om honom.

Bäst är ändå hur hon skriver att hade han brytt sig så mycket om familjen som han nu påstår hade de aldrig hamnat där de är.

Kärnan i allt som han och många av hans supportrar/fans/försvarare här inne inte verkar fatta.

Inte så svårt att sätta sig in i hur fruktansvärt provocerande det måste vara för henne just nu.
Senast redigerad av Mellanting 2025-03-20 kl. 18:44.
Citera
2025-03-20, 18:44
Medlem
PingPongZongs avatar
Och så tycker han inte om bögar...

https://www.youtube.com/watch?v=YcHdSJtCWKQ
Citera
2025-03-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Nej jag har inte en lista med 500 namn det är ditt hittepå. Nej jag är inte med i de kretsarna men information läcker så klart.
Jag känner till unga tjejer som han legat med via bekanta till mig. Då förstår alla att det finns ett enormt mörkertal när en vanlig Svensson har den vetskapen. Måns är dessutom sexmissbrukare så givetvis är siffran hög. Men för att jag ska få inblick så måste han legat i så in i helvete då jag inte är med i hans kretsar.
Att du inte begriper detta är anmärkningsvärt.
Om du dessutom rört dig i artistkretsar men inte märkt någonting så är du väl kanske inte så uppmärksam. Finns andra kändisar som ligger med unga tjejer långt bort från Stockholm som media inte skrivit om. Kändisskapet är som en magnet det attraherar även när människor är äldre, korta och mindre attraktiva. Alternativt så är tjejer mellan 19-25 inte så smarta.
Jobbar du med damage control i tråden för Måns räkning eller vad pysslar du med? Får du betalt för att styra narrativet i tråden?
I folkets domstol är det 93% åklagare och knappt 7 % försvarsadvokater. I en demokrati borde det vara 50/50 %. Alla har rätt till en försvarsadvokat i en rättsstat.
Det som får mig att må illa här är att det är löst förtal. I en rättegång kan man bara vittna om vad man sett med egna ögon och hört med sina egna öron. Man kan inte vittna om hörsägen dvs löst skvaller. Enbart fakta.
Jag tar illa upp å MZ vägar då jag tycker att han blivit orätt behandlad i denna, som alla fattar, svåra situation. Eftersom jag inte läser skvallerblaskor vet jag inte säkert om MZ talat ut om "sitt sexmissbruk." Men om han gjort det så tycker jag att det var starkt gjort av honom. Det är många som har de problemen och det är viktigt att tala om. Och vad man kan göra åt det.

Men bara för det har väl ingen rätt att utmåla honom som en total sexgalning och häradsbetäckare utan ringaste bevis. Han går nog i terapi och kämpar med det i så fall. Han tycks vara en vettig person.
Citera
2025-03-20, 18:47
Medlem
DjPuttes avatar
Problemt vad alla i tråden inte ser riktigt det är att HON har ett kontrollbegär att hon ska ha sista ordet i detta, Det Måns gör via sin advokat är ätt kväva elden och försöka få kontroll på situationen och ha en vettig dialog i den situation som dem är i och måste lösa problemet!

Det hon gör är klassiskt sätt att du börjar jag tar kontroll och har sista ordet oavsett vad du gör och säger, Hade hon haft lite vett då hade hon inte sagt något på Insta story utan låtit saken bero men som sagt kontroll behovet är stort oavsett ni vill tro det eller ej!
Citera
2025-03-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Det mesta är ju sant det som inte är bekräftat är ju psykisk och fysisk misshandel men allt annat är bekräftat.
Bekräftat av vem???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in