2025-03-20, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Spekulativt av C? Vad menar du med det? Att hon spekulerar om sin man (exmake)?
Nej att hon försöker få igång spekulationer om sin X-make.
Citera
2025-03-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Vad är det jag anklagar honom för? Oroligheter hemma menar du?
Du antyder att det varit våld i nära relation inför barnen och att det är Måns som är förövaren och Ciara som är offret.
Du är absolut inte ensam om dessa antaganden. Men det är ändock bara antaganden och fantasier.
Citera
2025-03-20, 16:49
Medlem
DjPuttes avatar
Det mest intressanta är att i Fredags ngn dag efter hon lämnade in handlingarna i UK och domstolen så var hon in på Måns sida och gillade en av hans bilder och han skrev ngt tillbaka under en av hennes bilder, Frågan är mer vad håller hon på med för logiskt sett så gör man inte den typen av saker om man sökt en skilsmässa från den hon är gift med då blockerar man och rensar bort personen från all social media men här är det helt annat!
Citera
2025-03-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Det som förvånar mig är hur många som säger sig veta vilket svin han är (kolatorsk, sexmissbrukare, våldsbenägen) men ändå har ingeting av detta läckt ut trots att han varit kändis länge. Sådant smaskigt skvaller har väl ändå en tendens att läcka ut, särskilt i en ankdamm som Sverige där allt kändiseliten gör sprider sig som en löpeld...? OBS. Jag säger inte att påståendena inte är sanna, det har jag ingen aning om, bara att det är överraskande att det inte spridits rykten tidigare om Måns nu är som det påstås.
Och ända anledningen är, att han blev besviken och ledsen över förlusten i Mello samt att hans fru vill ha skilsmässa. Då går hatarna igång! Fantastiskt!!!
Citera
2025-03-20, 16:52
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det mest intressanta är att i Fredags ngn dag efter hon lämnade in handlingarna i UK och domstolen så var hon in på Måns sida och gillade en av hans bilder och han skrev ngt tillbaka under en av hennes bilder, Frågan är mer vad håller hon på med för logiskt sett så gör man inte den typen av saker om man sökt en skilsmässa från den hon är gift med då blockerar man och rensar bort personen från all social media men här är det helt annat!

De har kanske avtalat att hålla god min utåt lite? För att inte påverka deras respektive grejjer som mello och lets dance?
Citera
2025-03-20, 16:53
Medlem
psaks avatar
Angående ursprunget är han tydligt i samma utseendefålla som t ex den israeliske skådisen Michael Aloni
Citera
2025-03-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vilken rättegång?
Den som kanske blir av om de får ihop bevis.
Citera
2025-03-20, 17:08
Medlem
Rikskrim08s avatar
Måns krishanterar och skriver nu: ”Knappast någon kan vid det här laget ha undgått att Ciara och jag tyvärr befinner oss mitt i en uppslitande skilsmässa. Det är en svår situation med sårade känslor från båda håll. Det blev inte som någon av oss hade tänkt oss”

"Jag önskar innerligt att denna skilsmässa – som är svår nog som den är – inte pågick inför allmänhetens ögon. Främst med tanke på våra två gemensamma barn. Deras välbefinnande just nu är helt uppriktigt det enda jag bryr mig om."

"Jag är en offentlig person och har själv valt mitt yrke och allt som kommer med det. Precis som Ciara. Men våra små barn har inte valt sina föräldrar. De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet. När man är sex år gammal ser man mycket mer än vi vuxna alltid förstår. Och när man blir ännu äldre finns allt som har sagts fortfarande kvar. Nätet glömmer ju aldrig."

"Egentligen är jag inte viktig i detta sammanhang. Det är barnen som står i fokus. Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig. Men att bemöta sådant i media eller på Instagram leder inte framåt och vid sidan står barnen som vittnen."

"Jag hoppas nu att Ciara och jag kan och får sköta fortsättningen av detta i lugn och ro som vuxna människor och – framför allt – som föräldrar.”

Källa Expressen
Senast redigerad av Rikskrim08 2025-03-20 kl. 17:17.
Citera
2025-03-20, 17:12
Avslutad
Måns uttalar sig:

”Knappast någon kan vid det här laget ha undgått att Ciara och jag tyvärr befinner oss mitt i en uppslitande skilsmässa. Det är en svår situation med sårade känslor från båda håll. Det blev inte som någon av oss hade tänkt oss.

Jag önskar innerligt att denna skilsmässa – som är svår nog som den är – inte pågick inför allmänhetens ögon. Främst med tanke på våra två gemensamma barn. Deras välbefinnande just nu är helt uppriktigt det enda jag bryr mig om.

Jag är en offentlig person och har själv valt mitt yrke och allt som kommer med det. Precis som Ciara. Men våra små barn har inte valt sina föräldrar. De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet. När man är sex år gammal ser man mycket mer än vi vuxna alltid förstår. Och när man blir ännu äldre finns allt som har sagts fortfarande kvar. Nätet glömmer ju aldrig.

Egentligen är jag inte viktig i detta sammanhang. Det är barnen som står i fokus. Naturligtvis blir jag ledsen och till och med uppriven över vad som påstås om mig. Men att bemöta sådant i media eller på Instagram leder inte framåt och vid sidan står barnen som vittnen.

Jag hoppas nu att Ciara och jag kan och får sköta fortsättningen av detta i lugn och ro som vuxna människor och – framför allt – som föräldrar.”

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlows-nya-ord-efter-ciaras-anklagelser-/

Klass från Måns får jag säga. Till skillnad från sin ex-hustru som karaktärsmördade honom inför folket. Hade detta varit me too-tider hade Måns redan varit dömd, men troligt är han det ändå här.

Jag vet inte vad som hänt bakom stänga dörrar - ingen förutom de själva vet - och man kan tycka både det ena och det andra låter troligt, men faktum är att vi inte vet.

Därför konstaterar jag bara att Måns utåt sett har hanterat detta på helt rätt sätt med tanke på sina barn medan Ciara helt har avsaknat samma sinnesnärvaro och taktkänsla.
Citera
2025-03-20, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Nej det gör man inte alltid. Utgå inte från dig själv.
Citera
2025-03-20, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Och ända anledningen är, att han blev besviken och ledsen över förlusten i Mello samt att hans fru vill ha skilsmässa. Då går hatarna igång! Fantastiskt!!!

Han betedde sig som ett rötägg.
Citera
2025-03-20, 17:16
Medlem
Måns advokat är en duktig skribent. Och smart att motivera att man inte alls tillbakavisar anklagelserna med att hänvisa till att man inte vill ha offentlig pajkastning. Med tanke på hur arg Måns blev över att förlora mello så borde han vara ännu argare att bli falskeligen anklagad. Men det han verkar mest mån om är att tysta pratet ”för barnens skull”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in