Citat:
Ursprungligen postat av
.-.-.-.
Jag förstår inte varför det är relevant att det är Expo som skriver nåt? Ifrågasätter du på nåt sätt det dom skriver? Säg det i så fall istället för märkliga och vaga insinuationer.
Det är inte ett dugg viktigt att "koppla" nånting för mig, däremot har jag ett stort intresse för brott och straff och när allt pekar åt ett specifikt håll och det sitter en massa politiskt motiverade personer här och vägrar se det så blir det lätt så att jag postar om det.
Det är du som hänvisar till Expo.
Och det är ju där, bl.a., man kartlägger rasister och deras förehavanden och vad man kan läsa och inte.
Men gemene man har ingen aning hur många av alla tusentals publikationer som är tokhöger, attackvänster, islamistiska etc.
Här har ju Aftonbladet påstått att han varit på en sida, men inte för vad, hur många gånger eller något matnyttigt alls. Högst sannolikt för att han klickade på en artikel om Teletubbies eller vad som helst.
Tills det styrks på något vis är det en total icke-nyhet, som de vill stoppa in i sitt fyrabitarspussel tillsammans med att han minsann lyssnade på reggae. Hujedamig.
Och du inte bara sväljer hela satsen, du är supernöjd med din teori och torgför att alla andra är idioter som inte ser det uppenbara.
Det är definitionen på konspirationsteoretiker.