2025-03-19, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vilken syftar du på? Jocke eller Anjo?
Hon är advokat detta är hennes jobb, men hon är en grym sådan det kan man inte neka till.

Uppenbarligen är detta något som intresserar henne eftersom hon accepterat detta fall. Jag tänker att hon inte är utan jobb precis.
Hennes medverkan i egenskap av brottsmålsadvokat gör ju att jag i varje fall tänker att helheten i brottslighet handlar inte bara om lite fiffel som vissa påstår. Vi får se.
Citera
2025-03-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Kan man ljuga om att det finns inspelningar och att socialsekreterare hört hoten och allt annat sjukt som Anjo ljugit om, som våldtäkt så kan man säkerligen ljuga om det med.

De har ju redan gjorts när man försökte få folk att påstå att de sett Chrippa misshandla Joakim.

Generella tidsåtgång finns att se hos BRÅ och när det gäller barn så ska utredningen genomföras skyndsamt till skillnad ifrån fall där det gäller vuxna.

Hur vet du att Anjo ljuger? Har du bevis på att han ljugit om det?

Nu pratar vi kanske om olika händelser men syftar du på när någon avstyrde Chrippa från att misshandla Jocke när Chrippa och Linnéa åkte i 5km/h på en elsparkcykel och han ropade catch me if you can? Jag kan inte få bilden av detta ur mitt huvud dvs när de åkte därifrån vilket är en hysterisk bild 😄
Citera
2025-03-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hur vet du att Anjo ljuger? Har du bevis på att han ljugit om det?

Nu pratar vi kanske om olika händelser men syftar du på när någon avstyrde Chrippa från att misshandla Jocke när Chrippa och Linnéa åkte i 5km/h på en elsparkcykel och han ropade catch me if you can? Jag kan inte få bilden av detta ur mitt huvud dvs när de åkte därifrån vilket är en hysterisk bild 😄

det var ju Jonny & Melissa som var vittnen det var väl Jonny som avbröt det hela.
Citera
2025-03-19, 18:43
Medlem
Citat:
Uppenbarligen är detta något som intresserar henne eftersom hon accepterat detta fall. Jag tänker att hon inte är utan jobb precis.
Hennes medverkan i egenskap av brottsmålsadvokat gör ju att jag i varje fall tänker att helheten i brottslighet handlar inte bara om lite fiffel som vissa påstår. Vi får se.

Hon vet vad hon gör, lyssna bara på en rättegång med henne så är hon så jäkla vass, och ja det finns nog anledning till att hon tackade ja.
Citera
2025-03-19, 18:51
Medlem
Citat:
Hon vet vad hon gör, lyssna bara på en rättegång med henne så är hon så jäkla vass, och ja det finns nog anledning till att hon tackade ja.

Jag har lyssnat och hon är otroligt bra! Jag tror att Chrippa kommer att lära sig en hel del när det kommer igång.
Citera
2025-03-19, 18:52
Medlem
Citat:
det var ju Jonny & Melissa som var vittnen det var väl Jonny som avbröt det hela.

Ja det är den gången jag tänker på. Tur att han avbröt det för både Jocke och Chrippas skull.
Citera
2025-03-19, 19:25
Medlem
Citat:
Du gjorde det bra den fungerar och det är ingen slump, precis vad vi har sagt en tid, bra att allt skit kommer fram.
Han som satt hos Cluee och nekade detta.

Jag fattar inte vad exakt innebär detta
Citera
2025-03-19, 19:27
Medlem
Va tror ni sker med Chrippa efter denna häktningstid
Citera
2025-03-19, 20:29
Medlem
Citat:

Pengar och potentiellt stor exponering intresserar många advokater. Vad snackar du ens om? Hon är hans advokat i ärendet om stämplingen, det är klart att det inte har med den ekonomiska brottsligheten att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Han kommer sitta till han suttit av sitt straff. Tänkte sätta mig och försöka räkna på hur långt det kan bli, men ska man lita på Anjo och gänget så tillkommer väl ca 30 andra brott, så då är det svårt att göra en korrekt bedömning.
På ett sätt är väl den här sagan slut nu, tur att det finns andra klandervärda att fokusera på, som typ barnvåldtäksmanförsvararen.
Citera
2025-03-19, 21:03
Medlem
Citat:
Jag fattar inte vad exakt innebär detta

Jag sa att 111-111 hade lagt upp länken till dagboksbladet rätt.
Eller vad tänkte du på?
Citera
2025-03-19, 22:09
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

Sitter han i häktet igen ?
Citera
2025-03-19, 22:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Haha den där Jocke han kan han 😉
Men nu finns det ju bevis på att han faktiskt blivit delgiven om stämplingen, helt sjukt att han gick så långt.
Han har inte varit delgiven stämplingen tidigare. Så det är väl snarare bevis på att folk som påstod det snackade skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in