2025-03-19, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Så som du skriver skulle man ju kunna tro att du är efterbliven! för inte fan har du alla hästar hemma.

Du är en stalker, du är dömd för ofredande, du är mediakåt och dyker upp i varenda jävla tv-program som du dessutom suger på när du väl deltar i oavsett om det gäller sång, chips etc, du är placerad i smedjebacken (av SOC?) du har godeman? du är ohlsäsosamt överviktig, får inga tjejer, du är jävligt osäker bland folk, ja listan kan göras lång. Kasta inte sten i glashus din äckliga mysslyckade individ till människa

forts: Du hänger i varenda twitch svensk kanal/discord(över200) normalt?
ringer in till radio och ljuger, kan inte ett enda riknummer rätt, går runt i skitiga kläder, satte Jonas i en jävligt dålig sits över ditt korkade meddelande till en tjej.

FYFAN va patetisk människa du är! misslyckad och obehsglig...
Ta fram domen jag är dömd stalker din H-unge förtal igen kommer fan polis anmäla dig ses i rättegången din förtalare
2025-03-19, 15:19
Medlem
Fyfan vilken råtta. Att lura någon på 440 kr och inte ens skicka det han lovade? Snacka om att vara en patetisk liten bedragare. Man undrar hur vissa kan sova gott om nätterna när de blåser folk på så små summor. Är det verkligen värt att förstöra sitt rykte och riskera anmälan för några hundralappar? Tradera borde banna sådana här sopor direkt. Hoppas han blir polisanmäld och får tillbaka exakt vad han förtjänar. Folk som han förstör för alla ärliga säljare och köpare. Bedrövligt.
2025-03-19, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lks00
Hahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bästa tråden!XD

Sen att han går in i tråden och visar sicken pajas och efterbliven person han är ger de bara ännu mera humor.
2025-03-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RSGUZZAR
Fyfan vilken råtta. Att lura någon på 440 kr och inte ens skicka det han lovade? Snacka om att vara en patetisk liten bedragare. Man undrar hur vissa kan sova gott om nätterna när de blåser folk på så små summor. Är det verkligen värt att förstöra sitt rykte och riskera anmälan för några hundralappar? Tradera borde banna sådana här sopor direkt. Hoppas han blir polisanmäld och får tillbaka exakt vad han förtjänar. Folk som han förstör för alla ärliga säljare och köpare. Bedrövligt.

har inte lurat nån någon Linus från halmstad ville inte ha klubban och han vill inte ha pengarna tillbaka heller och jag har inte lurat nån han skrev till mig på sms behåll allt då behåller jag väll allt eller hur men jag är man nog jag kommer skicka klubban endå din Horunge RSGUZZAR...
2025-03-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Alla får diskutera precis som de vill, klarar du inte av det så kanske du inte ska vara här inne och läsa.
du är så besatt av mig din horunge...
2025-03-19, 16:33
Medlem
Ska du verkligen till Spanien den 25:e, eller menar du att du ska börja tigga till flygbiljetten då? 😂 Kanske dags att finansiera drömmarna själv istället för att leva på andra?
Citat:
Ursprungligen postat av ZorrokungenDIF87
har inte lurat nån någon Linus från halmstad ville inte ha klubban och han vill inte ha pengarna tillbaka heller och jag har inte lurat nån han skrev till mig på sms behåll allt då behåller jag väll allt eller hur men jag är man nog jag kommer skicka klubban endå din Horunge RSGUZZAR...
2025-03-19, 16:36
Medlem
Citat:
Ska du verkligen till Spanien den 25:e, eller menar du att du ska börja tigga till flygbiljetten då? 😂 Kanske dags att finansiera drömmarna själv istället för att leva på andra?
jag blir bjuden av jonas din Horunge RSGUZZAR. Våga säga va du heter på twitch din råtta F5A Din efterblivna nolla. Våga säga Ditt namn om du är man våga komma in på min Discord idag när jag går live på twitch om du är. Interjuvade 2 hatare som är du du är en mobbare också din råtta våga säga DITT NAMN PÅ TWITCH Du kommer aldrig äga en RS6A Din tomte den enda jag ska flyga till också är till DIN MAMMA. SITT LITE....... RÅTT MOBBARE.
2025-03-19, 16:36
Medlem
Citat:
Du verkar vara lite avundsjuk, du kanske ska ta och hitta lite riktig fakta innan du tar upp något din H-UNGE
2025-03-19, 16:38
Medlem
Det är ingen som mobbar dig, men om du går runt och skryter om resor du inte har råd med och sedan blir defensiv när folk ifrågasätter det, kanske du borde fundera på hur du framstår. Att slänga ur sig förolämpningar och hot hjälper dig inte, det får dig bara att se desperat ut. Hoppas du får en bra resa ändå, om den nu blir av MVH RSGUZZAR
Citat:
jag blir bjuden av jonas din Horunge RSGUZZAR. Våga säga va du heter på twitch din råtta F5A Din efterblivna nolla. Våga säga Ditt namn om du är man våga komma in på min Discord idag när jag går live på twitch om du är. Interjuvade 2 hatare som är du du är en mobbare också din råtta våga säga DITT NAMN PÅ TWITCH Du kommer aldrig äga en RS6A Din tomte den enda jag ska flyga till också är till DIN MAMMA. SITT LITE....... RÅTT MOBBARE.
2025-03-19, 16:40
Medlem
Citat:
Det är ingen som mobbar dig, men om du går runt och skryter om resor du inte har råd med och sedan blir defensiv när folk ifrågasätter det, kanske du borde fundera på hur du framstår. Att slänga ur sig förolämpningar och hot hjälper dig inte, det får dig bara att se desperat ut. Hoppas du får en bra resa ändå, om den nu blir av MVH RSGUZZAR
ALLA VET ATT DU ÄR MOBBARE DU ÄR BESATT AV MIG OCH KÅT PÅ MIG DU LEVER PÅ FLASHABCK DU HÄNGER PÅ FLASHBACK DÅ HAR DU INGET LIV DIN SOSSE. VÅGA SKRIVA DIN DISCORD ADDA MIG PÅ ZorrokungenLive din tomte om du är man på dc
2025-03-19, 16:40
Medlem
Perrababy Kommer Reagera På Min Flashback Tråd Era Mobbare Sitt Ner Era Hatare Ni Kommer Bli Kända Nu Era Skit Snackare Hahahahah Sätt Oss Neeeeeeeeeeeer
2025-03-19, 16:41
Medlem
Citat:
Perrababy Kommer Reagera På Min Flashback Tråd Era Mobbare Sitt Ner Era Hatare Ni Kommer Bli Kända Nu Era Skit Snackare Hahahahah Sätt Oss Neeeeeeeeeeeer
Du är så jävla dålig zorro, kanske ska ta och kliva lite längre ner än till lokala pizzerian. Är så jävla trött på att du alltid ska sitta och kolla mot grannen som inte en finns. Släpp alla jävla pantburkar och rör dig mot ICA istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in