2025-03-18, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vilket är logiskt.

Du påstod dig ha sett något, men ville inte berätta ens i vilken form du fått ta del av det och därför är du inte trovärdig i den frågan och har förmodligen inte blivit lurad utan varit med och hittat på det själv.

Jag har ingen skyldighet att berätta för dig vart det kommer ifrån, och jag har ju berättat att jag tagit del av konversationer.
Citera
2025-03-18, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Har jag mitt ansikte i Christophers röv? 😆😆😆

Christopher är världens sämsta människa och Julia är kass. Men Linnea är en pundare

Det är värre att vanvårda barn än att vara en pundare.

Citat:
Bra då kan du be Micro sluta tjata om det här varje jävla dag!

Jag har inte sett Micro tjatat om det, till skillnad i från andra så hänger jag inte i den här tråden hela tiden. Jag antar att det vid de laget heller inte fanns några konkreta bevis på det som påstods, vilket det finns nu.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Måste bara fråga har du tagit del av dokument som säger att hon hade så dålig munhälsa?
Fruktansvärt att höra att det gick så långt med flickans tänder.

Jag har pratat med förvaltningsrätten. Det kan vem som helst göra, det är offentliga handlingar.
Citera
2025-03-18, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad har jag hjälpt Chrippa med?

Jag har inte sagt att det gäller dig eller hur?
Citera
2025-03-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Ja, det är oerhört ansvarslöst och visar att det var viktigare vem han sympatiserade med för tillfället än att se till barnets bästa.

Precis så, man har inte brytt sig om barnet utan man har gjort saker utifrån hur relationen till de inblandade sett ut just i det läget, vilket är exakt det jag påstått hela tiden.
Citera
2025-03-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja och det kommer ju att visa sig om det finns intressanta kopplingar. 2 av Chrippas mobiler. 1 som är Linnéas. 1 som är Julias. 1 som är Thomas.
Har jag räknat rätt?

Ja det kommer bli intressant om det kommer i en fup, hittades nog en hel del i dessa telefoner.
Citera
2025-03-18, 14:37
Avstängd
Citat:
Jag har inte sagt att det gäller dig eller hur?

Men vem tusan är det du anklagar då?

Om och om igen har anklagat någon för att hjälpa Chrippa - tala ur skägget är du snäll.
Citera
2025-03-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Det är värre att vanvårda barn än att vara en pundare.

Jag har inte sett Micro tjatat om det, till skillnad i från andra så hänger jag inte i den här tråden hela tiden. Jag antar att det vid de laget heller inte fanns några konkreta bevis på det som påstods, vilket det finns nu.

Jag har pratat med förvaltningsrätten. Det kan vem som helst göra, det är offentliga handlingar.

Det är hemskt att höra att det gick så illa, kanske en LVU placering hade varit bättre om flickan råkade ut för detta.
Jag hoppas Julia tar emot hjälp & stöd nu så detta inte upprepas.
Citera
2025-03-18, 14:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Precis så, man har inte brytt sig om barnet utan man har gjort saker utifrån hur relationen till de inblandade sett ut just i det läget, vilket är exakt det jag påstått hela tiden.

Det är att använda barnet i sin fight utan tanke på konsekvenser för barnet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Men vem tusan är det du anklagar då?

Om och om igen har anklagat någon för att hjälpa Chrippa - tala ur skägget är du snäll.

Jag riskerar avstängning om jag säger det.
Citera
Medlem
Citat:
Det är hemskt att höra att det gick så illa, kanske en LVU placering hade varit bättre om flickan råkade ut för detta.
Jag hoppas Julia tar emot hjälp & stöd nu så detta inte upprepas.

Hon vill inte ha hjälp i omsorgen för att hon anser inte att hon behöver det.
Citera
2025-03-18, 14:40
Avstängd
Citat:
Pallal skrev under min avstägning i sommars massa lögner om mig. Tex hade jag bytt sida och blivit polare med Christopher. Detta är inget som stämmer. Pallal påstod även att Jocke slagit sönder min bil, skickat folk för att trakassera mig genom att ringa på mim dörr och skickat hem massa brev till mig för att fylla min brevlåda. Inget av detta stämmer heller. Att man får hålla på så här som Pallal gör är sjukt. Och ja denna information är viktig då det säger mycket om Pallals tillförlitlighet som är på minus. Trådaanningar försöks skapas delux. Och jo Pallal var involverad och drivande i att skapa ett rykte om att Jocke våldtagit en 14 åring som tagit livet av sig. Även Christopher och en annan väldigt aktiv användare här var inblandade. Detta kom ut innan stämplingen. Kan man stämpla kan man göra detta.
Så är det tyvärr. Och du har helt rätt. Nu försöker man starta nya teådsanbingar. Det verkar inte finns något slut på svinigheterna, och det får fortgå.
Citera
2025-03-18, 14:41
Avstängd
Citat:
Jag riskerar avstängning om jag säger det.

Okej
👌

Förståeligt men det blir frustrerande att läsa om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in