Citat:
Ursprungligen postat av
Carrock
Målnummer? Målnummer är ju en dom/mål i svensk domstol, menar han att det alltså finns att ta ut vad beträffar hot mot Anjo's barn tex? Annars så är det ju diarienummer hos polisen när det gäller polisanmälningar och ev polisutredning.
Om det inleds en förundersökning och den avslutats så blir den i regel en offentlig handling och finns att tillgå.
Men hänger inte med på att det ska finnas målnummer, om det varit polisutredning? Är det Anjo som inte kan skillnaden?
Och om det funnits dussintal polisutredningar så finns dessa att tillgå när dem är avslutade vilket det borde vara vid det här laget som sagt, det skall det finnas ett diarienummer.
Det behöver inte vara en dom för att fallet ska få ett målnummer. Kolla tex. stämplingen här
https://pixeldrain.com/u/o6AJDmdb där det finns ett målnummer trots att Chrippa inte ens delgivits misstanke än.
Jag håller med om att det är väldigt konstigt att utredningar, speciellt som innefattar barn tar så lång tid, det är därför jag efterfrågar målnummer som Anjo påstår finns att tillgå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hillsongsekt
Eftersom Julia Anjo jocke rask motvikt alla visat sig vara mytomaner väljer jag att tro det när det bekräftas med oomkullrunkeliga bevis.
Det är ju därför jag efterfrågar bevis, jag tror inte ett piss på deras ord, speciellt inte efter hur det visat sig att Anjo kan ljuga om omständigheter beträffande en våldtäkt, det bevisar att man kan gå väldigt långt för att fabricera om även de vidrigaste sakerna.