2025-03-18, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du har helt rätt, man kanske tror att man hjälper honom men istället eldas han på i ren desperation och allt blir fel istället.

Nu tycker jag att det är bra om andra telefoner också blivit beslagtagna om det är så att man har hjälpt kräftan i vissa saker.
Vad har jag hjälpt Chrippa med?
Citera
2025-03-18, 13:22
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Har nu lyssnat på när Axel Öhman läser upp alla hans DM med Anjo. I dom skriver Anjo att det finns 50-100 videos där Chrippa utsätter Julia för grova hot och kränkningar. Det ska också förekomma ett dussintal andra utredningar som har målnummer som bland annat gäller hot emot Anjos barn och andra familjer. har inte utredningen om hot mot Anjos barn pågått väldigt länge nu? Det fanns från början både inspelningar och socialsekreterare som hade hört hoten.

Hur kommer det sig att ni som uppenbarligen har kontakt med Joakim och/eller Anjo inte kan ge ut dessa målnummer? All annan information verkar man vara väldigt intresserad av att sprida till nästan vem som helst, rent av sjukligt behov av att sprida saker när man går så långt att man kontaktar människor i youtubekommentarer för att få skicka saker i DM.

_

Målnummer? Målnummer är ju en dom/mål i svensk domstol, menar han att det alltså finns att ta ut vad beträffar hot mot Anjo's barn tex? Annars så är det ju diarienummer hos polisen när det gäller polisanmälningar och ev polisutredning.

Om det inleds en förundersökning och den avslutats så blir den i regel en offentlig handling och finns att tillgå.

Men hänger inte med på att det ska finnas målnummer, om det varit polisutredning? Är det Anjo som inte kan skillnaden?

Och om det funnits dussintal polisutredningar så finns dessa att tillgå när dem är avslutade vilket det borde vara vid det här laget som sagt, det skall det finnas ett diarienummer.
Citera
2025-03-18, 13:22
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Då har du missat en del, Julia, Anjo och Jocke påstår att han utreds för grov kvinnofridskränkning, vilket är grövre än en misshandel.

_

Eftersom Julia Anjo jocke rask motvikt alla visat sig vara mytomaner väljer jag att tro det när det bekräftas med oomkullrunkeliga bevis.
Citera
2025-03-18, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du har helt rätt, man kanske tror att man hjälper honom men istället eldas han på i ren desperation och allt blir fel istället.

Nu tycker jag att det är bra om andra telefoner också blivit beslagtagna om det är så att man har hjälpt kräftan i vissa saker.

Ja och det kommer ju att visa sig om det finns intressanta kopplingar. 2 av Chrippas mobiler. 1 som är Linnéas. 1 som är Julias. 1 som är Thomas.
Har jag räknat rätt?
Citera
2025-03-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Hur förskingrar man aktier?
Det får du fråga nån som vet hur man gör.

Vi börjar lätt.
Är aktier en tillgång?

Ska ett affär mellan två parter som enligt en notis i årsredovisningen är genomförd med en köpekilling a 49 miljoner kronor redovisas hos båda parter?
Citera
2025-03-18, 13:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej information kom vidare innan han gick ut med det. Motvikt har antagligen missförståt eller spär på sanningen.

Så kan det också vara.
Citera
2025-03-18, 13:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Gjorde hon? När, hur, var?

29 december 2023 på Tavastgatan i Stockholm.
Citera
2025-03-18, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Målnummer? Målnummer är ju en dom/mål i svensk domstol, menar han att det alltså finns att ta ut vad beträffar hot mot Anjo's barn tex? Annars så är det ju diarienummer hos polisen när det gäller polisanmälningar och ev polisutredning.

Om det inleds en förundersökning och den avslutats så blir den i regel en offentlig handling och finns att tillgå.

Men hänger inte med på att det ska finnas målnummer, om det varit polisutredning? Är det Anjo som inte kan skillnaden?

Och om det funnits dussintal polisutredningar så finns dessa att tillgå när dem är avslutade vilket det borde vara vid det här laget som sagt, det skall det finnas ett diarienummer.

Det behöver inte vara en dom för att fallet ska få ett målnummer. Kolla tex. stämplingen här https://pixeldrain.com/u/o6AJDmdb där det finns ett målnummer trots att Chrippa inte ens delgivits misstanke än.
Jag håller med om att det är väldigt konstigt att utredningar, speciellt som innefattar barn tar så lång tid, det är därför jag efterfrågar målnummer som Anjo påstår finns att tillgå.

Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Eftersom Julia Anjo jocke rask motvikt alla visat sig vara mytomaner väljer jag att tro det när det bekräftas med oomkullrunkeliga bevis.

Det är ju därför jag efterfrågar bevis, jag tror inte ett piss på deras ord, speciellt inte efter hur det visat sig att Anjo kan ljuga om omständigheter beträffande en våldtäkt, det bevisar att man kan gå väldigt långt för att fabricera om även de vidrigaste sakerna.
Citera
2025-03-18, 13:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Sen när är det bara en förälders ansvar att sköta det?
Och om hon satt barnet i sånna situationer, är hon ju inte ensam om det. Förekom ju hos Chrippa också.

Christopher hade barnet den veckan så hans ansvar. Btw om vi ska prata barnets tänder. Vem ger henne 1 kg godis om dagen när han har henne?
Citera
2025-03-18, 13:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du pekade ut Julia, inte de båda. Skriv det du menar från början istället.

Precis pissar på Julia. Pissa på Christopher då också.
Citera
2025-03-18, 13:38
Avstängd
Citat:
Vad är värst, vanvårda sitt barn eller ta droger och sätta någon i häkte?

Droger helt klart.
Citera
2025-03-18, 13:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Christopher hade barnet den veckan så hans ansvar. Btw om vi ska prata barnets tänder. Vem ger henne 1 kg godis om dagen när han har henne?

Båda två har brustit å det grövsta.

Nu hoppas jag att Julia erbjuds och tar emot stöd i sitt föräldraskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in