2025-03-16, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det hade klassats som grovt förtal mot offentlig person
Anjo, du läser ju här, kan du svara? Varför gjordes det ingen polisanmälan då?

I Anjos video ”Joakim Lundell Svarar På Alla Anklagelser! *INTERVJU*” vid 27:42 säger J att han har polisanmält för grovt förtal.

Trist att Anjo råkade försäga sig att ingen anmälan gjorts.
Citera
2025-03-16, 02:18
Medlem
Beställaren till dokumentären, Anna Book, har lagt upp ett inlägg på insta (14 mars) som är nått av det mest ironiska och insiktslösa jag sett.
https://storynavigation.com/user/annatoledanobook

”Det är så tråkigt att man sprider gamla klipp på mig som om det vore en sanning som gäller idag. Kommentarerna som skrivs till dom här filmerna och inläggen är inte ok. Jag vädjar er snälla, tänk på vad ni skriver. Man ska inte vara en person som går i flock som uttrycker sina åsikter på de sätter som man gör på nätet idag”
Jag vill vädja till er att sluta sprida falsk information om mig och att jag ljuger om saker som jag faktiskt inte ljuger om”

Detta är alltså samma kvinna som hyllar och sprider det här sköna kvinnohatet precis efter att dokumentären haft premiär
https://ibb.co/album/fdbVRJ
Citera
2025-03-16, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Anjo känns ganska canceled väl? 20k views per video. Känns som de kommer bli mindre och mindre.

Sen om han ska mobba någon i framtiden så blir de svårt då han själv är värre än de flesta, kommer bara få honom att framstå dummare och dummare.

Intressant sak B&b sa i senaste video som jag ej tänkt på: Anjo drar upp Joakim Lundell i varje video. Säger Hans namn osv.
Känns som han gjort det i flera års tid. Att Jocke inte tröttar på parasiterna som ständigt ska skryta om att de känner han eller använda hans namn för clicks.

Jag hade aldrig vart vän med någon som alltid prata om mig med andra människor, vilket Anjo gör om Jocke.

Egentligen samma sak med Rask. Jocke måste ju ha svårt att få vänner om han nöjer sig med sådana bästa vänner som dom.

Det har jag också regerat på. Känns som det inte ens behöver nänmas många av gånger. Men kanske finns någon plan eller agenda med det.
Citera
2025-03-16, 04:15
Medlem
Anjo drar upp Joakim Lundell i varje video. Säger Hans namn osv.
Känns som han gjort det i flera års tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Vattenplask
Det har jag också regerat på. Känns som det inte ens behöver nänmas många av gångerna. Men kanske finns någon plan eller agenda med det.

Gjorde nog konstig citering men aja, jag är ny här så då kan det bli lite fel i början 😉 men skit samma!
Citera
2025-03-16, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Skilleras är inte ute efter att cancella någon. Han ställer bara adekvata frågor till Anjo som han vill ha svar på. Om inga svar kommer och Anjo börjar copyright-stikea oskyldiga kanaler, då kan man börja bli lite hårdare i sin kritik mot packet.

Lokal skulle jag väl tycka är den som verkligen vill ha ner hans kanal då.

Nä skilleras är nog inte ute efter det, han tycker bara det är töntigt. Då anjo faktiskt har hela sin kanal fullt med videos som är tagna ifrån många han pratat om men han gör dom svartvita o förvränger röster. Just det tyckte jag var rätt töntigt också, jag gillar Anjo men han känns lite 'vilsen' om hur han ska agera o göra. Kanske tagit på sig lite för stora skor för snabbt?
Citera
2025-03-16, 07:47
Medlem
https://youtu.be/g7ueoWjVc-4?si=msL_0MAlaZVurtg3

Kolla gärna igenom denna. Och hans första video.
Skulle vilja höra era tankar. Jag tycker det verkar som han desperat vill in i matchen, speciellt med tanke på hans titel på första videon ”Kommer sekten eller sekten från Wish svara först?”
Han tycker dessutom Motvikt är vettig (vi har alla hört Motvikts uttalande om knulldocka, vettig? Nä.)
Men han reagerar hårt på Lokals ai-video om Anjo och micropenis.
Han säger sig inte stå på nåns sida. Nåväl, vad anser ni?
Citera
2025-03-16, 08:32
Medlem
https://youtu.be/pCKADxsOTZE?si=D7ZkKBNTY2Cmlhqq

Ytterligare svar till Anjo från brott och blandat.
Citera
2025-03-16, 09:25
Medlem
När Anjo får kritik så pekar ju Anjo på att lokal är värre, hade vart kul att alla gjorde likadant så.
Alla som vill kritisera Anjo måste kritisera lokal.
Men lokal säger att Olof k är värre så alla måste kritisera Olof.
Men Olof k säger att x var värre.

I slutet kan vi bara kritisera Hitler typ 😅
Citera
2025-03-16, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nyreggadgingergirl
OK. Du kan fråga skilleras i liven senare idag.

Om jag hinner med den så skall jag göra det
Citera
2025-03-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad är det som pågår mellan Skilleras och Jocke? Samarbete för att få bort Anjo?

Skulle bli mycket förvånad om nånting som pågår mellan dom två.
Däremot så tror jag att jocke efter igår börjar känna sig lite orolig efter att anjo började tjata om några prints.
Speciellt eftersom Hanna W va med på streamen.
Citera
2025-03-16, 12:13
Medlem
Carrocks avatar
Anjo: Jag får ingen saklig kritik.

också Anjo.
Gillar kommentarer som vill ringa upp Legio's arbetsgivare och få honom sparkad.
Citera
2025-03-16, 12:16
Medlem
GravitySwitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Anjo: Jag får ingen saklig kritik.

också Anjo.
Gillar kommentarer som vill ringa upp Legio's arbetsgivare och få honom sparkad.

Detta med att ringa arbetsgivare pga YouTube-drama är ett sånt jävla dickmove som dessutom påverkar personens familj och i detta fall även elever. Lägg ner den skiten.
Om de ringer och försöker sabba så hoppas jag alla här kan gå samman och straffa dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in