Citat:
Ursprungligen postat av
mrc00li0
JB ser i inte särskilt bra ut - men han borde väl ha kunnat få en finare fru än celluit-fläskpaddan Jonna? Hon påminner verkligen om Douglas Murray - de har brett mellan ögonen (ser typ ut som nötkreatur i nyllet), som en mongolid…
Hur läge tror vi att förhållandet mellan JB och Jonna håller?
Personlighet överväger utseende för hans del då han är i behov av en svag kvinna som gör exakt som han säger. Han styr henne fullständigt tyvärr o hon säger aldrig ifrån.
(Nu kommenterar inte jag hennes utseende då jag gillar henne, utan fokuserar endast på hennes person)
Han hade aldrig någonsin kunnat vara med en kvinna som styr honom eller säger ifrån osv o står på sig lxm, han hade aldrig kunnat vara med en kvinna som han behöver uppvakta och priotera före sig själv. Derför är Jonna perfekt för honom då hon inte kräver nånting för att stå kvar o sköta barn, hem o hans begär..
Hon tar hand om barnen och hemmet helt själv och släpar o bär på grejer utan någon som helst hjälp ifrån honom ständigt. Hon drar ett otroligt tungt lass år efter år. Man hon är så förblindad av sin kärlek till honom så hon låter allt detta ske. Helt ärligt kan jag inte förstå vad hon ser i honom.. hon blir ju bara utnyttjad och manipulerad..