Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Nej nu är du fel ute lille vän. Varför ska jag det när jag här på Flashback kan skriva enligt det fria ordet? Jag äcklas och vill inte se olika nakna människor som har sex runt omkring i samhället. Liksom jag inte vill se detta när jag oskyldigt söker i ett nyhets-organ. Låt de som vill kika på porr göra det när de vill men släng inte upp det i ansiktet tack!
Jag tycker också att det är skitäckligt men min poäng är att man måste stå ut med det på grund av att majoriteten tydligen klickar på det. Jag brukade titta på Café Bambino och det innebar att jag för att
få lite boktips och författarintervjuer fick ta det onda med det goda och även höra Karin Pettersson och Tone Schunnesson skryta om hur bra de knullar med sina pojkvänner. Då lyssnar jag i så fall hellre på yrkesknullerskorna Linda Skugge och Siri Bernhardsson i Gränslöst. Mer sant. Samtidigt kan se inte klandras. Det är så kvinnor måste göra för att hålla sig relevanta i offentligheten, om de inte är muslimer eller har invandrarbakgrund för då får de pass, medan queera förväntas vara bjussiga om sitt queera sex och häckla heterosexuella sexliv, vilket bara leder till tantigheter som att Carina Berg och Carolina Gynning tydligen spelat in onanitv ihop. Malena Ivarsson tycker säkert att allt detta är toppen, vi som är i minoritet får stå ut eller gå över till islam.