2025-03-16, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Detta har jag missat totalt. Jag råkade dock titta på Hotel Romantic men såg inga nakenscener.

Läs valfri Expressen. Finns en artikel varje dag där man får veta om man gör det tillräckligt ofta, om man har rätt rövstorlek o olika sätt att få orgasm
Citera
2025-03-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Läs valfri Expressen. Finns en artikel varje dag där man får veta om man gör det tillräckligt ofta, om man har rätt rövstorlek o olika sätt att få orgasm
Det verkar vara det som säljer eller så vill de att vi ska vara? Jag börjar snart kräkas på det hela.
Citera
2025-03-16, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Nej nu är du fel ute lille vän. Varför ska jag det när jag här på Flashback kan skriva enligt det fria ordet? Jag äcklas och vill inte se olika nakna människor som har sex runt omkring i samhället. Liksom jag inte vill se detta när jag oskyldigt söker i ett nyhets-organ. Låt de som vill kika på porr göra det när de vill men släng inte upp det i ansiktet tack!
Jag tycker också att det är skitäckligt men min poäng är att man måste stå ut med det på grund av att majoriteten tydligen klickar på det. Jag brukade titta på Café Bambino och det innebar att jag för att
få lite boktips och författarintervjuer fick ta det onda med det goda och även höra Karin Pettersson och Tone Schunnesson skryta om hur bra de knullar med sina pojkvänner. Då lyssnar jag i så fall hellre på yrkesknullerskorna Linda Skugge och Siri Bernhardsson i Gränslöst. Mer sant. Samtidigt kan se inte klandras. Det är så kvinnor måste göra för att hålla sig relevanta i offentligheten, om de inte är muslimer eller har invandrarbakgrund för då får de pass, medan queera förväntas vara bjussiga om sitt queera sex och häckla heterosexuella sexliv, vilket bara leder till tantigheter som att Carina Berg och Carolina Gynning tydligen spelat in onanitv ihop. Malena Ivarsson tycker säkert att allt detta är toppen, vi som är i minoritet får stå ut eller gå över till islam.
Senast redigerad av ConvoPost 2025-03-16 kl. 16:58.
Citera
2025-03-16, 16:49
Medlem
jugbandbluess avatar
målgruppen för gammelmedia är den åldern och vill väl se sån skit
Citera
2025-03-16, 17:38
Medlem
AndersPersson99s avatar
Haha ja det är konstigt. Än konstigare är om nån betalar för att köpa dessa tidningar.
Citera
2025-03-16, 17:50
Medlem
Gamlingarna måste väl också få lite utrymme i media med all rätt. Så mkt fokus på unga o hysteri kring utseende etc.
Citera
2025-03-16, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Nej det är inte primärt därför sådana böcker ges ut. Dom ges ut i syfte att tjäna pengar samtidigt som man utövar makt genom smutskastning. Det handlar att få in pengar, skapa en spöbel som medverkar i spelet, och att skrämma en del, och få in andra i fållan och därmed underordna sig.
Nej. Jag är helt bestämd på att dessa upplagor på 700 ex är ett sätt för överklasstjejer att hantera sitt inre trash. Det vore mer lönsamt att regga på Onlyfans, men de är för fina. Och så är det vi 700 som köper skräpet då.
Citera
2025-03-16, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Självklart är detta Adamos verk. Tack för att du pekade ut det. Jag visste uppenbarligen inte vad vi pratade om. Skulle du vara bekväm med att solbada i Skärholmens centrum idag?

Det är hon som försöker normalisera galningen Ehrenberg va?

Vad har en liberal för skäl till sånt egentligen?
Citera
2025-03-16, 18:07
Medlem
Tror att det kan vara bra att visa inte perfekta kroppar.

Om de gör det så vänjer sig personer att älska det icke-perfekta.

Nackdel om att bara allra vakraste kroppar ska bli älskade. Personer känner inte lika mycket framtidsoptimism. Idealet är alltså så mycket kärlek som möjligt till kroppar av olika slag.
Citera
2025-03-16, 20:19
Medlem
Pungpuckels avatar
TV:s Naked Attraction dödade mycket hos mig, vad det gäller att spana in tjejer som man alltid gjort.

Jag gör sällan det längre, kan inte låta bli att bli att tänka realistiskt och på att de säkert har celluliter, ledsen hängröv och pattar man helst sluppit se.

Det är ju samma med den skiten i tidningen, men bra, det kanske botar en och annan simp.
Citera
2025-03-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Har märkt det, och speciellt Expressen har varit en av de stora syndarna i den här frågan.
Upprepade "artiklar" där slappa gamla kärring- och gubbjävlar fläks ut för allmän beskådan. Fattar bara inte vad syftet är, chockvärde? Det verkar som att det rentav finns en sorts omvänt moralitet i dagens medier där snygga slanka unga människor göms undan, medan det är högst trendigt att visa upp nakna gamlingar och fetton som orerar med sin "fettaktivism" i tidningarna...

Här är senaste exemplet från Amelia (publicerat i Expressens nätsajt)

https://amelia.expressen.se/premium/mina-brost-gillar-jag-och-benen-ar-snygga/

Nu var de tydligen inte så gamla här, 30+ tjejer med trista osvarvade kärringkroppar som av oklar anledning får orera varför de är så nöjda med sina slappa kroppar som åldrats i förtid...

Det mest bisarra var dock en artikel för en tid sedan (har tyvärr inte länken), där 50+ gubbar & kärringar svamlade om sina vedervärdiga rövar. Totalt bisarrt och äckligt på alla sätt o vis..

Det finns väl ingen under 60 som läser dessa tidningar i pappersform. Tidningarna är underhållning att man ska ha något att göra när man dricker kaffe. Om man fyller tidningen med bilder så slipper man skriva något.
Citera
2025-03-16, 23:05
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Har märkt det, och speciellt Expressen har varit en av de stora syndarna i den här frågan.
Upprepade "artiklar" där slappa gamla kärring- och gubbjävlar fläks ut för allmän beskådan. Fattar bara inte vad syftet är, chockvärde? Det verkar som att det rentav finns en sorts omvänt moralitet i dagens medier där snygga slanka unga människor göms undan, medan det är högst trendigt att visa upp nakna gamlingar och fetton som orerar med sin "fettaktivism" i tidningarna...

Här är senaste exemplet från Amelia (publicerat i Expressens nätsajt)

https://amelia.expressen.se/premium/mina-brost-gillar-jag-och-benen-ar-snygga/

Nu var de tydligen inte så gamla här, 30+ tjejer med trista osvarvade kärringkroppar som av oklar anledning får orera varför de är så nöjda med sina slappa kroppar som åldrats i förtid...

Det mest bisarra var dock en artikel för en tid sedan (har tyvärr inte länken), där 50+ gubbar & kärringar svamlade om sina vedervärdiga rövar. Totalt bisarrt och äckligt på alla sätt o vis..

Tror det bruka vara för att få alldagliga fruntimmer att känna sig bättre med sina kroppar. Lite medial och kommersiellt daltande. Sen kan man sälja skönhetsprodukter på köpet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in