2025-03-14, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
Är du en slav från Orienten?
Nej, min Drottning och Härskarinna är från ”Orienten”, jag är pursvensk.
Citera
2025-03-14, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Det är inget konstigt.

En slyna ska domineras hårt av mannen under sexakten, sen får kärleken komma efter med lite mys.
Kvinnan vill av natur vara undergiven och mannen vill av natur vara dominant.

Det är de som kör vanilj som är skadade.

Ta din medicin så mår du bättre. Porrskadad de luxe.
Citera
2025-03-14, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Jag har aldrig gillat BDSM och liknande, och är generellt en snäll person som inte gillar att mobbas/förnedra m.m.

Älskar kvinnor/tjejer och behandlat alla mina tjejer väl och med kärlek. Men just vi sex kan de lixom komma fram "primitiva impulser" ja inte vet var dom kommer ifrån?

T.ex kan tjejen suga å så drar ja ut kuken å stoppar in den igen medans ja munknullar henne å säger typ: såhär ska du suga din lilla duktiga slampa, ta hela jävla kuken i munnen " eller när hon ligger på mage kan ja ta tag i hennes armar lr hår å börja lixom pumpa henne riktigt hårt och då känner ja oftast aggressiva impulser och tankar i stil med "din lilla slampa nu jävlar ska du få"...

Lixom älskat mina partners och vill absolut ej skåda dom men under sex kommer såna här känslor fram, och många av mina tjejer känner vibben tydligt, en brukade t om säga "ohh gör mig gravid daddy, please, knulla mig " så uppenbart gilla hon också den dominerande viben?

Är vi porrskadade lr är de så att de tvärtom sån romantisk sex extremt vanilla är mer förskönad bild av sex?

Va ja förstått går ju reptilhjärnan igång vi sex som är en av de äldsta delarna i hjärnan och sköter just mkt ur insikter som dominans, hunger, aggression m.m så att de skulle färga av sig i sex är helt naturligt?

Jag är likadan, och jag har kommit till en egen teori som kanske hjälper dig. Jag blev mobbad som liten av både män och kvinnor. (Kvinnor som jag tyckte var attraktiva fysiskt) Därför tror jag att jag är dominant sexuellt mot kvinnor för det är en slags undermedveten "hämnd"
Citera
2025-03-14, 10:42
Medlem
serializedobject64s avatar
Brukar du från ingenstans med nya sexpartners utan att prata nått bara ta i hennes huvud och börja ”munknulla” hon och säga en massa saker? Min tänder på en heldel kinky saker men du fick de att låta som att du gör helt utan snack
Citera
2025-03-14, 13:51
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serializedobject64
Brukar du från ingenstans med nya sexpartners utan att prata nått bara ta i hennes huvud och börja ”munknulla” hon och säga en massa saker? Min tänder på en heldel kinky saker men du fick de att låta som att du gör helt utan snack

Det skulle jag aldrig våga i dagens samhällsklimat, vi är ju redan på gränsen att man ska skriva kontrakt innan sex.
Handlar mest om att känna av situationen vilket ja är rätt bra på, man tar små baby moves fram å ser hur hon reagerar. Vissa är down direkt och väldigt öppna sexuellt och då tar ja för mig!
Citera
2025-03-14, 13:56
Medlem
japp. nästa gång, en örfil en loska i håret, sen pumpar du med våld, en hand i hennes mungipa och den andra drar du henne hårt i håret med.
Citera
2025-03-14, 14:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
japp. nästa gång, en örfil en loska i håret, sen pumpar du med våld, en hand i hennes mungipa och den andra drar du henne hårt i håret med.

Är det där verkligen att vara dominant? Låter mer som när någon pajas vill spela teater.
Citera
2025-03-16, 15:33
Medlem
differentdayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
… ja har bara i efterhand funderat var dom kommer ifrån, för lixom i min vardag har ja inga såna "impulser" lol 🐶🐕

Gissar att du tittat några minuter XXX-material genom åren.

Hur är din kvinnosyn i övrigt?
Citera
2025-03-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är det där verkligen att vara dominant? Låter mer som när någon pajas vill spela teater.
Fast tjejer verkar faktist gilla det där
Citera
2025-03-16, 16:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
Fast tjejer verkar faktist gilla det där

Fast det var väl egentligen fel av mig att skriva som jag gjorde angående om att spotta och ge örfilar (bara för att det inte var min grej), var väl inte så mycket bättre själv egentligen när det begav sig.

(FB) Vad är det kinkigaste ni gjort?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in