Citat:
Ursprungligen postat av
MorgNThorg
Tack för ditt arbete, Hassan.
Har inte kunnat kolla filen, men är födelsedagar med? Personnummer? Man byter väl inte det om man byter namn?
Kartan var intressant. Långt upp i fjällen finns det gäddor, tydligen.
Tack för tack! Födelseår och ålder vid publiceringstillfället är med. Tar jag med för mycket så bryter jag mot forumets regler. Så inga personnummer.
Javisst! Långt upp i fjällen, ett stenkast från den norska gränsen, häckar och frodas bl.a. vårt sadistiska pedofilhjärta Robinsongäddan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Graev
Längd vore intressant. Svårt att veta exakt men kanske går att ögonmåtta ungefär?
Vore även intressant att se hur många pedofiler som även tänder på djur, incest, bajs och annat sjukt men det är de ju inte alltid så öppna med. Whitknight finns iaf på Motherless och specificerar sina kinks. Ska söka på framtida gäddors användarnamn där och hålla ett öga.
Håller med dig om längd. Vi är ju många härinne som uppmärksammat att gäddorna överlag verkar vara kortare än genomsnittet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enanvandare57
Förstår. Men du skulle till exempel kunna dela in i stad, bruksort, landsbygd osv. Är gäddorna från avfolkningsbygder eller tillväxtorter?
En annan central variabel handlar om yrken (yrkeskategori, status/utbildningsnivå och snittlön för det yrket). Utifrån detta skulle det gå utveckla ett fallhöjdsindex. Stämmer det om varselvästar? Hur stor andel är pundare och redan utslagna?
(Edit: Ser att du har medellön utifrån postnummer. Tror den variabeln innehåller rätt mycket brus).
Det vore onekligen givande med de variabler du föreslår. Problemet är att alla dessa kräver mer arbete att inhämta än någon av dem jag redan tagit med. Yrke och utbildning går väl att uppskatta med hyfsad precision utifrån Dumpens artikel, chatloggar och information som redan finns här på forumet.