2025-03-15, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?
Ganska feminint ioförsig att vara som naturen skapa oss, men glöm inte att urin är det renaste som lämnar våra kroppar, så även om det kanske luktar i håren (gäller ej thai kvinnor som kör med miniduschen istället för toapapper). Okey om det klipps så man inte drar med sig hår in under akten, kan brännas på snoppen, men visst ett hår i gommen under oraliteter är oskönt lika så hår mellan tänderna.

Men funderar du över hur du själv är för att inte vara motbjudande och vara snuskig? Hur är det med din egen hårbeklädnad och tvättar du dig dagligen? Så även kanske dina kucklebär (avföring torkad i håren runt anus är avtändande för kvinnorna?
Citera
2025-03-15, 18:38
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Håller med, väldigt avtändande om man vill vara där och leka.
Citera
2025-03-15, 18:42
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Det är ju rätt jävla naturligt, bögjävel.

Föredrar du orakade ben på kvinnor också? Bara nyfiken. Eller hår under armarna?
Senast redigerad av Exemplarisk. 2025-03-15 kl. 18:46.
Citera
2025-03-15, 18:47
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Föredrar du orakade ben på kvinnor också? Bara nyfiken
Jag föredrar inte orakad mutta, men TS var en larvig frågeställning.
Citera
2025-03-15, 18:49
Medlem
Jag tycker det är riktigt tändande med hårig fitta, även håriga armhålor! :-D Håriga ben och armar gör inget alls för mig, helt neutralt. Hårig överläpp på kvinnor, skulle vara en gräns jag inte vill passera!

Vet inte riktigt varför faktiskt. Tror jag tycker det är kvinnligt, på så sätt att riktiga kvinnor har hår men flickor som inte är kvinnor saknar hår där. Kan vara något med biologin som vill påverka mig att knulla just håriga solklart könsmogna kvinnor, för de är kanske mer fertila?

Eller så kanske jag tycker håret framhäver de kvinnliga delarna. Hår kring fittan framhäver könet visuellt, och håriga armhålor drar kanske blicken mot brösten som ju finns i anslutning till armhålorna, men nu spekulerar jag här för attraktionen sker instinktivt utan medvetna tankar.

Har haft tjej från Sydamerika och enligt henne är det rakat kön som gäller därborta. Vilket jag tyckte var trist förstås. Har uppmanat kvinnor att sluta raka könet för att göra mig mer attraherad, men det gjorde de aldrig. Och visst får man enstaka fitthår i munnen när man slickar hårig fitta, men det är inte värre än att man plockar bort håret från tungan. Ett mindre irritationsmoment, vilket saknar betydelse när det ska knullas.
Senast redigerad av PetterRetard 2025-03-15 kl. 18:52.
Citera
2025-03-15, 19:04
Medlem
fittanstickerframs avatar
Håller med. Tanken på hårig fitta är mycket provocerande och upprörande.

Mitt ansikte är för fan ansat och mitt arsle är buskigt. Hennes fitta ska vara helt rakad. Annars låter jag bli
Citera
2025-03-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hårig fitta är nog det mest avtändande jag kan komma på. Det är så ofeminint och ohygieniskt med pisspartikar och allt möjligt som gror där. Ja och tänk att få ett hårstrå i käften. Riktigt snuskigt må jag säga.

Hur kan man gilla hårig fitta, eller tycka det är okej med hårig fitta?

Bara för att du har pisspartiklar och saker som gror i ditt punghår så betyder inte det att andra människor inte har förmåga att sköta sin hygien. Du kanske behöver söka hjälp från hemtjänsten angående detta? Du kan få hjälp med att sköta hygienen om det är svårt för dig.

Själv ansar jag bikinilinjen under sommarhalvåret för att jag tycker det ser trevligare ut om det inte sticker utanför baddräkten, men skulle aldrig få för mig att vara helrakad eftersom jag är vuxen och inte vill se ut som ett barn. Jag tycker det är hett och hälsosamt med välansat könshår, både på män och kvinnor. Tvärtemot vad många oknullade incels tror så kan det faktiskt vara mer ohygieniskt med helrakat eftersom det blir en grogrund för underlivssvamp och inväxta hårstrån, inte så fräscht va?
Citera
2025-03-15, 19:21
Medlem
Hårig mus är läckert.
Citera
2025-03-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Föredrar du orakade ben på kvinnor också? Bara nyfiken. Eller hår under armarna?

Svar Ja på båda frågorna från mig iaf. Naturlig hårväxt är trevligast och sexigast.
Citera
2025-03-15, 19:30
Avslutad
Antagligen för att alla har olika smak.. Jag föredrar själv rakat kön på både män och kvinnor, och har det alltid själv också, men ansat kan också vara mysigt 💕 Många kan inte raka sig pga inflammation..
Citera
2025-03-15, 19:33
Medlem
Det är naturligt
Folk får väl ha som dom vill
Citera
2025-03-15, 19:42
Medlem
Silltunnas avatar
Jag tycker att rakade kön är patetiskt.
Som vuxen man vill jag inte att en kvinna skall se ut som en flicka där nere.
Likaså förutsätter jag att hon inte vill att jag skall vara hårlös likt en pojke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in