Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
För att hans pappa gett honom 430 miljoner dollar ja,
och han har förlorat en dom där han ska betala ca 350 miljoner dollar.
Med dem inräknade har han åstadkommit MINUS ca 170 miljoner dollar i sina företag...

Vad har du fått det ifrån?
T ex USA har ju inte ens ägg så det räcker
Jordbruken har panik för Trump har ställt till med attackerna på Kanada, så de inte har, eller mycket dyrare gödsel.
Varför går amerikabörsen ner mycket om det är så bra som du hävdar...?

Okej. Han har förlorat massor av pengar och ligger 170 miljoner back.
Forbes är säkert en Ryzzk spioncentral. Fy vad de ljuger. Tur att jag har Lunkan på fb som vet bättre.
For decades, Forbes has assessed his wealth, currently estimating it at $4.6 billion as of early-March 2025.
https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://en.wikipedia.org/wiki/Wealth_of_Donald_Trump&ved=2ahUKEwjz3LL22oqMAxVBKR AIHe0oLHgQFnoECCsQAQ&usg=AOvVaw22OWZIJGIEPUw7oz4sH dmb
För att få bättre koll på bensin- och äggpriset samt rådande inflationsläge är alla siffror offentliga och lätta att hitta.
Jag kommer nu göra valet att inte diskutera med dig. Du kände ju inte ens till att Grönland är täckt av is och verkar må lite dåligt rent mentalt.
Du är ju helkorkad. Fyra grova fel på en så liten text...

1. Hur fick du det jag skrev till att Trump skulle ligga 170 back?!
Han har ju de 450 milhoner dollar han fått av pappan att dra bort minusett från. Dessutom har han en massa mygelpengar ytterligare än de han har dömts att betala.
2. Inflationseffekten av Trumpidiothandelskriget har inte slagit igenom än eftersom det finns ju fler kloka än jag

som såg det komma så det kan ha bunkrats. (I o f s kan inflation utebli P G A Trumps agerande orsakar recesion/depresion, men det vore ju en ännu värre effekt av Trumps agerande än inflation...)
3. Jag skrev ju att inte visste HUR TJOCK isen är på Grönland, det fick du till att jag inte visste det finns is!
4. Så du hävdar att jag mår mentalt dåligt för att jag är överlägset smart och listar VARFÖR en del har fel då bl du kommer med korkade slutsatser om mig?