2025-03-14, 18:38
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Tittar du på Färjestads, och Loobs, historik så är han allt annat än ett dumhuvud! Hyfsat klok skulle jag säga!

Jag trodde du pratade om Hockeykväll på Svt
2025-03-14, 18:39
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Jaha ok! Så Loob har fel? Mif favoriter? Tror nog Rögle ror hem detta. 3-1.

Matchen i går

https://hockeysiffror.se/games
2025-03-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Det förklarar varför ni inte förstår uttryck som "ryggsäckshockey". Men trrreee är faktiskt roligare att säga på skånska än tvåan (Leon Bristedts favorit-nummer).

Ryggsäckshockey är ett förlegat, fördomsfullt uttryck! Som dessutom Luläfans ska vara väldigt försiktiga att anklaga andra lag för att syssla med!
2025-03-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Matchen i går

https://hockeysiffror.se/games

Ehh ja?
2025-03-14, 18:46
Medlem
Citat:
Jag trodde du pratade om Hockeykväll på Svt

Varför trodde du det?
2025-03-14, 18:50
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ryggsäckshockey är ett förlegat, fördomsfullt uttryck! Som dessutom Luläfans ska vara väldigt försiktiga att anklaga andra lag för att syssla med!

Haha! När man trodde man läst allt. FBK är okrönta kungar i den grenen. Det var så ni vann guldet senast. Hakning, fasthållning och liknande spelförstörande. Helt sjukt att inte domarna lärt sig detta än. Destruktiv-hockeyn vinner igen.
2025-03-14, 18:51
Medlem
Citat:
Haha! När man trodde man läst allt. FBK är okrönta kungar i den grenen. Det var så ni vann guldet senast. Hakning, fasthållning och liknande spelförstörande. Helt sjukt att inte domarna lärt sig detta än. Destruktiv-hockeyn vinner igen.

Haha! Underbart att läsa det från ett Luläfan! Världsklass! Defensivbajsets okrönta konungar!
2025-03-14, 18:51
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Varför trodde du det?

PÅ annat vis har han inte varit aktuell sista 5 åren
2025-03-14, 18:53
Medlem
Citat:
Det förklarar varför ni inte förstår uttryck som "ryggsäckshockey". Men trrreee är faktiskt roligare att säga på skånska än tvåan (Leon Bristedts favorit-nummer).

Så mitt skrivfel korrelerar med min förståelse för uttrycket "ryggsäckshockey"? Sluta drick sprit nu! Drick lite vatten!

Är Omark frisk? Eller fraktur?
2025-03-14, 18:54
Medlem
perry2s avatar
Citat:

Nu skulle ni haft Tyrvinen i stället för Kyckling -sprattelgubben
2025-03-14, 18:54
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Haha! Underbart att läsa det från ett Luläfan! Världsklass! Defensivbajsets okrönta konungar!

It's funny because it's true, som man säger. Nu laddar vi för att se HIV förnedras i Ö-vik.
2025-03-14, 18:55
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Nu skulle ni haft Tyrvinen i stället för Kyckling -sprattelgubben

Läser du Sportbladet från 2022 eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem