Citat:
Ursprungligen postat av
tantigheter
Ibland slår mig tanken att de trumpska valkampanjerna, med hans debila babblande var medvetet just så tänkta.
Avsiktligt ett utsökt virrvarr av ord med enstaka fraser om MAGA, invandrare som äter katter o hundar, varmvatten som tar slut i duschen, LED-lampor som ger vidrigt ljus och slikt som gemene man verkligen kan förstå och uppskatta. En man av det amerikanska folket. På den nivån och lättbegripligt.
Nu har han rullat upp skjortärmarna, spottat i nävarna och kommit igång.
Hade han avslöjat sin politiska agenda redan då, hur hade det gått?
Han rörde ju till en massa i sina företag också och har gått MINUS ca 170 miljoner dollar...
OM Trump verkligen velat förklara lättbegripligt borde han sagt
"Det kommer att bli ett helvete speciellt för fattiga eftersom priser kommer att bli så mycket dyrare"

som jag gjorde direkt han började prata om kraftigt höjda tullar...
Citat:
Ursprungligen postat av
Flundran90
De borde utbyta ägg i utbyte mot att Trump håller tassarna borta från Grönland. En fair deal!
Såklart det INTE är en fair deal, eftersom Trump ska hålla tassarna borta från Grönland även utan ägg...
Citat:
Ursprungligen postat av
Dörren
Håller med.
Hilarious att starta en tråd om det här av en vuxen man 😂
Trump är ju så enormt inkompetent och så rörig, så det behöver startas en tråd för varje av hans idiotier...
Citat:
Ursprungligen postat av
PetterRetard
Källa?
Verkar helt orimligt att de fattiga grönländska människorna sitter på guld, men bara låter bli att gräva upp det. Så du behöver styrka dina bisarra påståenden.
Du håller på Trump va, eftersom du är på den kunskapsnivån
Citat:
Ursprungligen postat av
vatskebrist
Det finns säkert massor av viktiga mineraler på den jättestora ön, men med ett istäcke på som tunnast 1500
meter och som tjockast 3000 meter är det inte precis bara att sätta spaden i marken.
Just det. Jag visste inte istjocklek, men det är självklart att det inte bara är att plocka upp