2025-03-14, 13:43
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Amen fyfan nu kallar sig Baronen alltså för KÄNDIS och INFLUENCER.

Har jag missat något dom sista dygnen som gjort att hjärnan expanderat på honom, hjälp mig?

På senaste videon eller? Han säger väl alltid att han är en av Sveriges största youtubers. Detta koncept används ofta när Rask ska reklamera saker eller ringa polisen.

Har ingen nappat på Thereses förfrågan om löshår? Rask skulle ju kunna ge den frisörsalongen en gigantisk kick på sin IG och YT.
Senast redigerad av vichy6 2025-03-14 kl. 13:46.
Citera
2025-03-14, 13:49
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Amen fyfan nu kallar sig Baronen alltså för KÄNDIS och INFLUENCER.

Har jag missat något dom sista dygnen som gjort att hjärnan expanderat på honom, hjälp mig?
Rask har fått en släng av hybris! Nej det är en galning som vi bevittnar. En ren galning..
Citera
2025-03-14, 14:02
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Rask har fått en släng av hybris! Nej det är en galning som vi bevittnar. En ren galning..
Haha Rask är tillbaka i full styrka! Skritgråtvideo när?
Citera
2025-03-14, 14:13
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Jag gissar att det tar två veckor från det att han släppt alla videos han lovat om nykomlingarna. Eftersom de inte är lika impulsiva som han gissar jag att det blir viss fördröjning innan svaren, då kommer han bli sjuk först och främst, sedan kommer följarna tjata på att han ska bemöta det tills han tvingas se deras svarsvideos. Då börjar nog frustrationsgråten! "Ni är elaka och det är fyra mot en och jag lider ju av psykisk ohälsa "
Citera
2025-03-14, 14:16
Medlem
Tycker rask att folk ska kontakta legios arbete?

Men blir otroligt illa till mods när folk ringer hans hyresvärd, kontaktar osv osv. ?

Jag är helt emot att man gör sånt för att hämnas. Men gäller inte en sak alla?
Citera
2025-03-14, 14:17
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Jag gissar att det tar två veckor från det att han släppt alla videos han lovat om nykomlingarna. Eftersom de inte är lika impulsiva som han gissar jag att det blir viss fördröjning innan svaren, då kommer han bli sjuk först och främst, sedan kommer följarna tjata på att han ska bemöta det tills han tvingas se deras svarsvideos. Då börjar nog frustrationsgråten! "Ni är elaka och det är fyra mot en och jag lider ju av psykisk ohälsa "

Ja sjuk… var väl en vecka sedan han var det?
Citera
2025-03-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01

Precis så. Exakt såhär var han för några år sedan. Han har skyllt beteendet på att han drack tre dagar i veckan, åt onyttig mat och var fet och inte vågade vara den han egentligen är.

Nu visar han att den här personen inte har försvunnit. Han har bara lyckats dölja den under alla år. Det här aggressiva gapandet hänger samman med att han blir kritiserad. Det blev han för några år sedan också. Det var Verz, det var Anjo, det var Kempa, och flera till. Ibland var det videor från flera på samma gång. Det är då Baronen blir den högröda skrikande idioten, inte när han är på fyllan.

Visst, fyllorna har förstås inte varit positiva för att undvika beteendet. De har hindrat honom från att lägga band på sig själv många gånger. Men det han går igång på, det är kritiken. Det har det faktiskt inte varit mycket av under de senaste åren. Annat än från FB. Det har han lyckats runda genom att uppträda som att han inte läser i tråden. Där har garanterat hans alkoholfria tillvaro varit behjälplig i att inte reagera på det. Hade han krökat hade det fortfarande blivit arga fyllerants om FB likt den när han bjöd upp till fight i skidbacken. Nu låtsas han bara att han inte läser i den, och gör ibland en passivt aggressiv video där han bemöter kritiken utan att beröra var den kommer ifrån när det blir för mycket.
Citera
2025-03-14, 14:25
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ja sjuk… var väl en vecka sedan han var det?
Ja, så det börjar ju bli dags igen!

Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Tycker rask att folk ska kontakta legios arbete?

Men blir otroligt illa till mods när folk ringer hans hyresvärd, kontaktar osv osv. ?

Jag är helt emot att man gör sånt för att hämnas. Men gäller inte en sak alla?

Jepp. Han tycker att Legio får skylla sig själv som håller på som han gör samtidigt som han är lärare. Han uttryckte sig snarare som att det var folks plikt att kontakta skolan han jobbar på, eftersom han genom att kritisera Rask är direkt olämplig som lärare.

Givetvis vet inte Betygslöshetsbaronen ett skit om det. Men han hatar Legio med passion, hans ögon var extra maniska, så han tycker nog genuint att han ägnat sig åt samhällsnytta.

Det finns inte i hans värld att en chef ger blanka fan i om en anställd riktar kritik mot Rask på fritiden.
Citera
2025-03-14, 14:35
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Jepp. Han tycker att Legio får skylla sig själv som håller på som han gör samtidigt som han är lärare. Han uttryckte sig snarare som att det var folks plikt att kontakta skolan han jobbar på, eftersom han genom att kritisera Rask är direkt olämplig som lärare.

Givetvis vet inte Betygslöshetsbaronen ett skit om det. Men han hatar Legio med passion, hans ögon var extra maniska, så han tycker nog genuint att han ägnat sig åt samhällsnytta.

Det finns inte i hans värld att en chef ger blanka fan i om en anställd riktar kritik mot Rask på fritiden.

Rask hatar nog ingen. Rask är besatt av att hitta något att agera på. Det är där han botar sin osäkra känsla, fokusförflyttning från eget mående.

Han har fått lite publikum… jaha jada.. Han behöver lyfta sig själv varje dag. Therese var lite dålig på det under hösten, då drog han in en vikarie.

Nu är ordningen återställd och Rask får njuta med sin kvinna i sängen kollandes på sig själv.

Rask vill bara var kändis och bli betraktad som en enastående person.
Citera
2025-03-14, 14:39
Avslutad
Citat:

Just de här slog mig också, hans ögon var helt svarta stundtals. Det hände något med hela honom, helvete vad Legio har kommit åt honom.

Såg att han ville äta kräftor till kvällen (IG STORY), slutar säkert med något gott gott uppåt, för att avsluta kvällen med några runk-bilder till random självömkande kvinnlig följare.
Citera
2025-03-14, 14:50
Avslutad
Hallå alla godingar!

Har tagit en paus från Raskens drama, avskyn tog över. Är det någon vänlig själ som orkar göra en snabb sammanfattning av det senaste som hänt?
Hur mycket behöver dom betala i reparation för lägenheten?
Såg igår att någon skickat svamp till en granne i Rasks namn 🤣 vilket jävla genidrag ändå 🤣🤣 rasken försökte se oberörd ut i sina storys när han pratade om det, men blicken och det ansträngda leendet så något helt annat. Har jag uppfattat situationen rätt? Orkar ens inte lyssna på vad han säger längre.
Citera
2025-03-14, 14:58
Medlem
Citat:
Just de här slog mig också, hans ögon var helt svarta stundtals. Det hände något med hela honom, helvete vad Legio har kommit åt honom.

Såg att han ville äta kräftor till kvällen (IG STORY), slutar säkert med något gott gott uppåt, för att avsluta kvällen med några runk-bilder till random självömkande kvinnlig följare.

Han pikar att chrippa har blivit inlåst tidigare idag igen. Nu är han kaxig igen när chrippa sitter bakom galler. Kvinnor, barn och förståndshandikappade och personer som är inlåsta är det han vågar ge sig på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in