2025-03-14, 00:12
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Japp håller med digi båda påståenden.

Bara att ladda om.
Både Loob o Jonas på Hockeykväll tror att Rögle vinner serien mot Malmö

Lugna puckar Bandyklubben ni har 4 matcher kvar i Ängelholm, 2 mot Malmö och 2 mot Luleå, sen får ni plocka fram era Speedo badbyxor och dra på solsemester 🏖.
2025-03-14, 08:39
Avslutad
Anton Johansson till Detroit, detta är han så värd. Bästa backen i Leksand denna säsongen tillsammans med Caito

https://www.nhl.com/redwings/news/red-wings-sign-defenseman-anton-johansson-to-three-year-entry-level-contract
2025-03-14, 09:24
Medlem
Ingen anmälning på Bria för det som hände igår. Skönt och rätt beslut.
2025-03-14, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Ingen anmälning på Bria för det som hände igår. Skönt och rätt beslut.

Det var ett jävla stök på Bristedt. Jag vill ha tillbaka Zaar NU
2025-03-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destorn
Det var ett jävla stök på Bristedt. Jag vill ha tillbaka Zaar NU

Alla vill nog ha tillbaka Zaar, man kan desperat slänga in honom imorgon kanske. Man har inget att förlora.

Ja men det va många igår i matchtråden som höll på att muppa sig. Dom skrek efter matchstraff etc så blev han inte ens anmäld
2025-03-14, 12:37
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz
Nästan alla experter på tv4 har Söderström i sitt ”all-star” lag. Har han verkligen varit så bra? Känns vek, grinar i media när han får en propp. ASP känns mer spännande.

Han är spelskicklig men ingen tuffing.
90% att Brynäs tappar honom. Han har trejdats till Chicago som är ett rätt svagt lag utan mördande konkurrens på backen. Lär ta en ordinarie plats.
2025-03-14, 13:05
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Anton Johansson till Detroit, detta är han så värd. Bästa backen i Leksand denna säsongen tillsammans med Caito

https://www.nhl.com/redwings/news/red-wings-sign-defenseman-anton-johansson-to-three-year-entry-level-contract

Yes, tråkigt för Leksand men jag är glad för Tjommes pojk skull, kommer dock att bli saknad om han tar plats over there.
2025-03-14, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Yes, tråkigt för Leksand men jag är glad för Tjommes pojk skull, kommer dock att bli saknad om han tar plats over there.

Absolut är det så, vet hur tongångarna gick när han började, han spelar bara för att det Tjommes pojk, särbehandling bla bla bla

Killen har visat att han har allt som krävs för att få prova lyckan i NHL

Stor och fysisk spelare

Detroit kommer nog bli förvånade över hans spel
2025-03-14, 13:57
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Han är spelskicklig men ingen tuffing.
90% att Brynäs tappar honom. Han har trejdats till Chicago som är ett rätt svagt lag utan mördande konkurrens på backen. Lär ta en ordinarie plats.
Nej därav jämförelsen med ASP. En back kan vara bra utan att nödvändigtvis synas men så stort avtryck har han inte gjort på mig att han är given framför Tömmernes, ASP, Hulström, eller t.o.m Folin.

D’Astous var den som fick de stora rubrikerna åtminstone inledningsvis men jag har dålig koll. Följer inte detta lag av förståeliga skäl.
2025-03-14, 14:33
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Intressant! Jag har själv inte följt honom.
Men han är stor som sagt, rightskytt, och en lovande tvåvägsback av vad jag kan läsa mig till. Det är ju ingredienser som bara är till hans fördel tänker jag.

Detroit har väl det ganska bra ställt på backsidan nu, åtminstone så håller den på att växa till sig. Så han lär ju inte ta plats i NHL redan, det är ganska uteslutet.

Men jag tror ändå han kommer stanna i AHL tills han är redo för NHL. Detroit har ju lite av en historia av att vilja låta sina prospects utvecklas och mogna sakta i AHL innan de plockas upp till NHL. De rushar sällan sina prospects till NHL, utan de ska få växa in i det och vara mogna och redo när de tar steget upp.

Med det sagt så kommer han "ta plats over there", men dock inte i NHL till en början. Så ni kommer få sakna honom med andra ord.
2025-03-14, 15:46
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Absolut är det så, vet hur tongångarna gick när han började, han spelar bara för att det Tjommes pojk, särbehandling bla bla bla

Killen har visat att han har allt som krävs för att få prova lyckan i NHL

Stor och fysisk spelare

Detroit kommer nog bli förvånade över hans spel

Det var lite trist att läsa och höra om gnället om hans speltid, det kändes ju som att Anton skulle ha en dubbel uppförsbacke och vad han än presterade så var det inte nog, han fick spela för att han var Tjommes grabb, han har verkligen bevisat att hans speltid berodde på egna meriter.

Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Intressant! Jag har själv inte följt honom.
Men han är stor som sagt, rightskytt, och en lovande tvåvägsback av vad jag kan läsa mig till. Det är ju ingredienser som bara är till hans fördel tänker jag.

Detroit har väl det ganska bra ställt på backsidan nu, åtminstone så håller den på att växa till sig. Så han lär ju inte ta plats i NHL redan, det är ganska uteslutet.

Men jag tror ändå han kommer stanna i AHL tills han är redo för NHL. Detroit har ju lite av en historia av att vilja låta sina prospects utvecklas och mogna sakta i AHL innan de plockas upp till NHL. De rushar sällan sina prospects till NHL, utan de ska få växa in i det och vara mogna och redo när de tar steget upp.

Med det sagt så kommer han "ta plats over there", men dock inte i NHL till en början. Så ni kommer få sakna honom med andra ord.

Jepp, rightskyttar är alltid eftertraktade och han har ju ett bra spelsinne så jag tror det kommer att gå bra för honom "over there", kan mycket väl bli som du förutspår att han får harva runt i AHL tills Detroit tycker han är mogen men att han ska ge det ett rejält försök tycker jag är givet, tror vi har en blivande landslagsback i honom.
2025-03-14, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja, och den ena av killarna trodde att Luleå tar guldet, den andra (Loob) trodde på FBK. Inte så överraskad.
Tippade SVT's Jonas Andersson Luleå till guldet, seriöst? Den karln har väl aldrig sagt ett positivt ord om LHF i hela sitt liv!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in