Citat:
Ursprungligen postat av
Horrorgram
Du kan uppenbarligen ingenting om träning. Allt handlar inte bara om styrka. Hans massa plus hans kroppsfett går inte ihop. Du kan inte som naturell ha den massan och samtidigt vara så pass lean och vaskulär. Han var dessutom större förut än Oliver Forslin som var öppen med sitt intag av olagliga preparat.
Sampes armar mätte även runt 47 cm kalla för ett tag sen vilket inte är möjligt natty om man inte mot förmodan är ett genetiskt freak vilket han inte är när man ser tillbaka på hans tidigare bilder.
Att curla 16 kg kan de flesta göra men att se ut som han gör med enorma armar och dessutom se större ut inför varje cut är omöjligt utan ta något.
Har inte påstått att jag kan speciellt mycket om människoträning. Reagerade mest på att vi curlade samma vikter, och jag dels är av det motsatta könet, och dels -20 cm/ca. -25-30 kg än honom. Känns inte som några extrema vikter, särskilt inte mtp hans träningsmängder och fysik. Och visst, han är väl inget genetiskt freak, men tycker ändå att han hade fysik åtminstone "abow average" redan som tonåring. Det vill jag ändå mena som ren lekman.
Tror dock fortfarande inte att han håller på med doping. Dels är han ju testad av polis vid minst 1, ev. flera tillfällen, och dels är han ju erkänt livrädd för nålar/sprutor. Så det går liksom inte ihop någonstans att han skulle hålla på med doping då...