2025-03-13, 01:17
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Dom har fan inte skam i kroppen när en individ ber dom sluta filma
Kan man då inte göra det

Om du låter hjärncellerna snurra ett varv till så kommer du kanske på varför kamerorna måste fortsätta att rulla.
Det är många gäddor som bett dem sluta filma.
Citera
2025-03-13, 12:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Queencard
Denna konfrontation vill jag så gärna se men videon verkar inte fungera?
Videon fungerar.
Citera
2025-03-13, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Nej, videon plockades ner från Dumpens sida ett tag efter publicering. Dumpen har avpublicerat ett större antal filmer i samband med JK-domen i slutet av förra året, filmer som låg på Rumble. En del av dessa filmer verkar ha lagts över på Dumpens egen domänandress men inte #505, vad det verkar. Jag antar att den inte riktigt fick avsedd effekt och därför ”glömdes bort”.
Videon finns och fungerar.
Citera
2025-03-13, 12:12
Avstängd
Anledningen att prinsesstårtsgäddan är så avslappnad är kanske för att det var fullt lagligt att samlaga med barn när han var ung och han lever kvar i den tiden
Citera
2025-03-13, 13:01
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Har #577 erövrat
ädel medalj i Mr Kolls kommunliga? Boden som det står i rubriken?
Vill passa på att påminna alla debattörer om att rebusar på formen "etta på kommuntoppen för Gäddeborg på Mister Koll" riskerar att leda till avstängning.

Ett varningens ord i all välmening.

Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Anledningen att prinsesstårtsgäddan är så avslappnad är kanske för att det var fullt lagligt att samlaga med barn när han var ung och han lever kvar i den tiden
Tror inte det. Kungsgäddan var så lugn på grund av att han visste att han hade ett enormt intellektuellt övertag över Norrlands Losers och på grund av att han visste att han var oskyldig till något kriminellt (till skillnad mot D*mpens företrädare).
Citera
2025-03-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Är man så hjärnslö så att man tycker att varselkläder är coolt så är man verkligen så långt ned man kan komma i WT-träsket. De fyller ingen som helst funktion på fritiden och det ser dessutom inte speciellt bekvämt ut med halvstela byxor i arbetsmaterial. Bättre då som du säger med billig t-shirt och chinos från Lager 157 men det finns väl inte på så många ställen och gäddorna kanske bara klarar av att porrsurfa och inte shoppa online.

Men som någon annan skrev så verkar norrlänningarna hålla lite högre stil i sammanhanget. De flesta därifrån är ju rena modelejonen i jämförelse. Vi har väl inte sett nån gädda i några riktigt dyra kläder än dock.

En annan sak som hade varit kul att se på är en sammanställning av gäddornas bilar. Vilka märken är populära och är rosthål standard?

Hade också varit kul om en gädda ogenerat dök upp i dumpen-merch.

Vi har ju sett några gäddor i kostym dock. Jag tänker på han som satt på Kristiandstads C i kostym ("håriga underbyxan" utan nummer) och näsduk i fickan samt han som sprang gatlopp i Limhamn (#94). Det kan ju vara Dressman iofs men jag tror inte det.
Citera
2025-03-13, 14:29
Medlem
Protonic75s avatar
Tror det kommer ännu en Gädda i från Övik idag
Citera
2025-03-13, 15:29
Medlem
Forskaren från Lund #474 verkar inte längre vara anställd på Lunds Universitet. Han hittas iaf inte på medarbetarwebben
Citera
2025-03-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Forskaren från Lund #474 verkar inte längre vara anställd på Lunds Universitet. Han hittas iaf inte på medarbetarwebben

Han tog livet av sig har jag hört.
Citera
2025-03-13, 16:02
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Tror det kommer ännu en Gädda i från Övik idag

Varför tror du det?
Citera
2025-03-13, 16:04
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Videon finns och fungerar.
Länka gärna, för jag fick den heller inte att spela. Jag skulle gärna vilja se mannen med kulor som bowlingklot svinga dem framför Norrlandsjäntan återigen.
Citera
2025-03-13, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Han tog livet av sig har jag hört.

Enligt Ratsit är han fortfarande vid liv. Men kan ju hänt väldigt nyligen så att det inte publicerats på Ratsit än
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in