2025-03-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Har du tur kanske du får en signerad musmatta av nörden...

Stackars stackars lilla mupp.

It's time to play the music, it’s time to...
Senast redigerad av LimboLife 2025-03-13 kl. 11:16.
Citera
2025-03-13, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
Kan du dela med dig?

Borttagen nu. Någon som hotade med att kontakta skolan han jobbar på, gnällde om att han informerar om WWII på sin youtubekanal, men varkade missa när Legio berättade att han använder sin kanal i undervisningsyfte. Jag vet inte om springaren ville peka ut honom som nazist eller? Men kan ju säga att det var någon som inte visste ett skit om Legio
Nu berättar han om Charles Manson, och han gör det riktigt bra. Tror Anjo hade haft nytta av att lyssna på den. Första delen ligger ute och fler kommer

In och följ och tumma upp när ni ändå är där

Legio är trygg i sig själv, sånt här funkar inte på honom
Citera
2025-03-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Borttagen nu. Någon som hotade med att kontakta skolan han jobbar på, gnällde om att han informerar om WWII på sin youtubekanal, men varkade missa när Legio berättade att han använder sin kanal i undervisningsyfte. Jag vet inte om springaren ville peka ut honom som nazist eller? Men kan ju säga att det var någon som inte visste ett skit om Legio
Nu berättar han om Charles Manson, och han gör det riktigt bra. Tror Anjo hade haft nytta av att lyssna på den. Första delen ligger ute och fler kommer

In och följ och tumma upp när ni ändå är där

Legio är trygg i sig själv, sånt här funkar inte på honom

Det är väl det risken är när man kritiserar Anjos ”verk”, han är en svag person och gör allt för att förstöra för andra.
Citera
2025-03-13, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
Det är väl det risken är när man kritiserar Anjos ”verk”, han är en svag person och gör allt för att förstöra för andra.

Det är det enda alternativet Anjo har. Han "hör ju inte" vad kritiken som han får handlar om. Så där är alla alternativ uttömda. Återstår att sabba.

Att han ännu inte har accepterat att hela dokumentären är totalt idiotisk är en del av hans livs tragedi. Med en längtan att åstadkomma något men att efter två års arbete anse att man är klar trots att man inte förstår domen är ju .. jag vet inte, ska man skratta eller gråta?

Blåklocka? Blåklint?
Citera
2025-03-13, 12:13
Medlem
Citat:
Har du tur kanske du får en signerad musmatta av nörden...
Inte fått i dig din McMuffin idag?
Citera
2025-03-13, 12:49
Medlem
Förstår inte varför folk vill titta på den här killen, både han och frugan behandlar ju tittarna som skit, både respektlöst och nedlåtande. Har de missat att det är tittarna som betalar deras lön?
Pontus: ”dom som skriver ”kom till saken” kommer att blockas och aldrig mer kunna kommentera på kanalen” frugan instämmer fnissandes ”ja akta er nu i kommentarsfältet!”. Asså wtf?
De vill så desperat att folk att ska vara intresserade av deras privatliv, men erkänner samtidigt att många inte verkar vara det. Det är otroligt pinsamt, ser de inte det själva?
Samtidigt som andra mer ”folkkära” profiler själva lägger timestamps på sina videor eftersom de förstår och respekterar att alla inte är intresserade av allt de snackar om..
Citera
2025-03-13, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Förstår inte varför folk vill titta på den här killen, både han och frugan behandlar ju tittarna som skit, både respektlöst och nedlåtande. Har de missat att det är tittarna som betalar deras lön?

Jag funderar mer på om tittarna fattar att det är dom som fyller Björlunds plånbok? Är det en form av självskadebeteende? Youtuber, oavsett vem, som pratar nedlåtande till tittare som antingen inte skriver något, eller skriver med respekt, avföljer jag direkt.
Citera
2025-03-13, 13:18
Medlem
Anjo vilken kung det är! Sitt ner och var frustrerade folket. Cashen tas!!
Citera
2025-03-13, 13:22
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Kan du utveckla vad som är så kung med honom? Jag har lite svårt att se det
Citera
2025-03-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Kan du utveckla vad som är så kung med honom? Jag har lite svårt att se det

Då tycker vi olika helt enkelt, svårare än så är det inte!!

Snygg profilbild har du också, vem är mannen på bilden om jag får fråga? 🥰
Citera
2025-03-13, 13:35
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Senast var det han själv som frustrerad satt och bölade i bilen nästan två timmar.
Citera
2025-03-13, 13:39
Medlem
Citat:
Då tycker vi olika helt enkelt, svårare än så är det inte!!

Snygg profilbild har du också, vem är mannen på bilden om jag får fråga? 🥰

Anjo var trött när han släppte nmr intervjun så han orkade inte kolla vad som sades i den, enligt honom själv. Bra förebild som inte kan ta ansvar när han släpper antisemitiskt propaganda på sin kanal.

Han vill vara lat men ändå dra in fet lön och vara klanderfri. Han kan inte ta ansvar över skiten han släpper.

Jag märker på dig att du är låg intelligent, och det är såna som du som betalar Anjos McDonalds. Vi andra vill bara skydda såna som dig egentligen, för vi ser hur manipulativ han är.

Reagerade du tex när han kallade Linnea knulldocka? Han avhumanisera henne så mycket att de flesta inte brydde sig.
Detta försöker iaf jag belysa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in