2025-03-13, 07:37
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det handlar heller inte bara om denna dokumentären.
Om Anjo känner att han inte får kritik så kommer ju han böja sig ännu längre ner för att se om skärpet spricker. Och undra vilket BO som är näst på tur
Ja exakt. Argumentet "Ni hatar bara dokumentären för att Anjo har gjort den"* är väl i viss mån sant, men det är ju av den enkla anledningen att om någon man inte följt gjort den hade man inte känt till den. För ingen jag följer och gillar skulle få för sig att släppa en sådan film, så då återstår väl bara de jag inte gillar. Nu råkade det vara Anjo.

Och med hans historik är det, som du säger, inte det sista offret. Ju fler som är på honom desto svårare blir det för honom att bete sig lika gränslöst som han gjort hittills.

* Syftar inte på någon särskild som sagt det, men det används ju friskt.
Citera
2025-03-13, 08:50
Avslutad
Skilleras tog upp problemet igår om hur Anjo i dolda ordalag pratade om problemet med att sprida lögner om "andra sidan". Det skedde, enligt Skilleras, per omgående. Anjos följare fattade vinken
Idag har även Legio blivit drabbad, och det är för djävligt
Vi vet vem som kört med den metoden i många år, och Anjo visar sig vara en elev med toppbetyg
Citera
2025-03-13, 09:04
Medlem
Just nu tittar jag på Anjos senaste video och ger den en chans. Han förklarar faktiskt väldigt bra om strikes och liknande ämnen. I den här videon låter han vettig – precis som han gjorde förr, när jag faktiskt respekterade honom.

Det var innan allt med Linnea och dokumentären hände.

Han har potential, och det är synd att han slösar bort den genom att driva drev, förtala och prata illa om folk. Ännu värre är att han släpper in personer på sin kanal som ingen annan ens skulle röra med tång.

Han hade kunnat bli väldigt stor, talang har han. Men använd den rätt för fan.
Citera
2025-03-13, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Just nu tittar jag på Anjos senaste video och ger den en chans. Han förklarar faktiskt väldigt bra om strikes och liknande ämnen. I den här videon låter han vettig – precis som han gjorde förr, när jag faktiskt respekterade honom.

Han har potential, och det är synd att han slösar bort den genom att driva drev, förtala och prata illa om folk. Ännu värre är att han släpper in personer på sin kanal som ingen annan ens skulle röra med tång.

Vad är det för slags talang du ser? Han kunde ju inte ens begripa att målsägandes namn i ett sexualbrottfall är sekretessbelagt, eller varför det var en dom för våldtäkt mot barn, och en våldtäktsdom.

Och att han tror sig om att han kan tolka utredningen bättre än poliser, åklagare och nämndemän visar väl att det möjligen finns en intellektuell funktionsnedsättning som gör att han aldrig ska åta sig något liknande igen.

Och orsaken till att han inte kan besvara kritik han "hör den inte" visar ju på att han förstått att folk har invändningar men är för dum för att förstå vad kritiken består av. Att han i panic mode försöker få alla att prata om Lokal och Jåckes eventuella sexualbrott mot barn komplicerar ju bara allt ännu mer. Hur tror han att Jåcke upplever att Anjo tar upp detta? J.L försöker ju förändra uppfattningen av honom. Han är snart 40 år och vill nog lämna den delen av sitt liv bakom sig.

Anjo bör för sin egen skull inte hålla på att uttala sig kring något.
Citera
2025-03-13, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Skilleras tog upp problemet igår om hur Anjo i dolda ordalag pratade om problemet med att sprida lögner om "andra sidan". Det skedde, enligt Skilleras, per omgående. Anjos följare fattade vinken
Idag har även Legio blivit drabbad, och det är för djävligt
Vi vet vem som kört med den metoden i många år, och Anjo visar sig vara en elev med toppbetyg

Vad har hänt med Legio?
Citera
2025-03-13, 10:15
Medlem
Otvivelaktigt så döms nog alldleles för många oskyldigt i sexualbrottsmål.
Att det granskas är nog nyttigt men då bör man ha lite kunskap och kanske inte gå på ett specifikt fall som Anjo gjorde.

Han hade ju kunnat belysa och ifrågasätta generellt, men det hade såklart inte gett lika mkt intäkter.

Intressant video

https://www.youtube.com/watch?v=P7pbNgPAVsw&t=274s
Citera
2025-03-13, 10:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad har hänt med Legio?

Kolla hans story på insta
Citera
2025-03-13, 10:31
Medlem
Citat:

Jag har inte IG. Vad är det som har hänt?
Citera
2025-03-13, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame

”Han förklarar faktiskt väldigt bra”. Jag skulle säga att han är ytterst pressad och förklarar på det sätt HAN tror ska få honom att framstå som objektiv och sympatisk.
Att tala övertydligt och med emfas är hans modus operandi. Mycket väl medveten om att spotta och fräsa ”I DONT GIVE A FAKK” inte räcker nu när Axel noggrant synar hycklerikostymen i sömmarna.
Men tyvärr, eller lyckligtvis (beroende på vilken moralkompass du besitter) så har tillslut folk höjt rösten. Finns många som inte imponeras av YouTubes skvallertackor med Gudskomplex.
Citera
2025-03-13, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Gråter beta hanen nu?

Varför skulle han gråta?

Han sitter ju på både intelligens och kunskap - något som både Anjo och hans mupparmé saknar.

Kunskap är makt.
Citera
2025-03-13, 10:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Gråter beta hanen nu?

Självklart inte, varför skulle han göra det?
Citera
2025-03-13, 11:01
Medlem
Citat:

Kan du dela med dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto