2025-03-12, 15:12
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
BoB fattar nog, han har livserfarenheter och skills som Anjo inte har men Anjo är en snake. Varför kan Anjo aldrig åka hem till andra när han vill debattera? Sitter han fast i stolen?

Lockar med fet kvalitet i studion.
Citera
2025-03-12, 15:13
Medlem
Citat:
BoB fattar nog, han har livserfarenheter och skills som Anjo inte har men Anjo är en snake. Varför kan Anjo aldrig åka hem till andra när han vill debattera? Sitter han fast i stolen?

Klart han fattar, han har inga problem med sina utförsgåvor. Men Anjo tror ju att felet ligger i huvudet på BoB. Var inte Anjo en vända till Chrippa för att debattera, med kameror och allt?

Och Anjo sa ju att alla som erkänner att Lokal är ondsint och har varit dum mot Jåcke ska få en intervju med Anjo ha ha ha. Han är helt vilse i pannkakan nu.
Citera
2025-03-12, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Lockar med fet kvalitet i studion.

Fast ibland tycker jag att han brer på väl mycket. Men smakar det så smakar det så att säga.
Citera
2025-03-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Verkar uppenbarligen inte som den där tjockskallen fattat vad han ställt till med ännu.

Kan ingen i närheten bara åka dit och örfila upp honom? Hälsa från mig

Han har ju gjort all oändligt mycket värre nu. Men det beror ju på att han inte hör. Om ALLA som hade kritik höll käften så skulle han höra bättre vad folk hade för kritik. Det är bara ren logik det.
Citera
2025-03-12, 15:18
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han har ju gjort all oändligt mycket värre nu. Men det beror ju på att han inte hör. Om ALLA som hade kritik höll käften så skulle han höra bättre vad folk hade för kritik. Det är bara ren logik det.

Värre än lappen i receptionenkonceptet!

Hörru Anjo, du missade hur publiken ser på sånt.

Med ”icke gillande”!
Citera
2025-03-12, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Klart han fattar, han har inga problem med sina utförsgåvor. Men Anjo tror ju att felet ligger i huvudet på BoB. Var inte Anjo en vända till Chrippa för att debattera, med kameror och allt?

Och Anjo sa ju att alla som erkänner att Lokal är ondsint och har varit dum mot Jåcke ska få en intervju med Anjo ha ha ha. Han är helt vilse i pannkakan nu.

Anjo började med att kräva att BoB skulle ta avstånd från Lokal. I mina öron låter det som Jåcke, när han krävde att Chrippa skulle ta avstånd från Linnea.
Personligen skulle jag inte vilja gå in i den studion utan vicks salva under näsan
skilleras skulle ta upp Anjo och hans smskonversation på Lördag, där Anjo hotade "mellan raderna" om hur han ansåg att framtiden skulle se ut. Skilleras köper givetvis inget sånt BS
Sevärt är även senaste från
https://www.instagram.com/magiska_drama_memes/
Citera
2025-03-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Värre än lappen i receptionenkonceptet!

Hörru Anjo, du missade hur publiken ser på sånt.

Med ”icke gillande”!

Den fysiska utformningen av receptionsområdet kan missuppfattas som storhet fast det varken handlar om motvikt eller medvikt. Hans storhet är missförstådd som övervikt. Med risk för leversvikt.
Senast redigerad av Sturuf 2025-03-12 kl. 15:35.
Citera
2025-03-12, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Fattar! Ser dock inte riktigt problemet, på vilket annat sätt tycker du han borde gjort? Drar du gränsen vid en sammanfattande video och sen får man göra något annat, bara man inte nämner det i en live?

ExErslim pratar om Legio, inte om Anjo.
Problemet är att det blir sandlådenivå kring dokumentären, jag tror att det finns risk att gammelmedia/samhället inte tar det på allvar när alla som rapporterar ligger farligt nära gränsen att framstå som hämndlystna skvallerkärringar. T ex hur Legio säger sig vara Youtubes snabbast växande kanal pga detta, för mig lämnar det en rätt dålig eftersmak.

Hur han borde gjort kan jag inte svara på, för mig personligen verkar han, och de andra på ”den sidan”, ibland ta saker som Pontus gör/säger personligt. Det tror jag kan vara ett misstag.

Ja precis jag tog upp Legio som exempel, men egentligen alla de här snubbarna på ”båda” sidor.
Citera
2025-03-12, 15:40
Medlem
Citat:
Anjo började med att kräva att BoB skulle ta avstånd från Lokal. I mina öron låter det som Jåcke, när han krävde att Chrippa skulle ta avstånd från Linnea.
Personligen skulle jag inte vilja gå in i den studion utan vicks salva under näsan
skilleras skulle ta upp Anjo och hans smskonversation på Lördag, där Anjo hotade "mellan raderna" om hur han ansåg att framtiden skulle se ut. Skilleras köper givetvis inget sånt BS
Sevärt är även senaste från
https://www.instagram.com/magiska_drama_memes/

Tiden är förbi för Anjo att försöka lajva maffiaboss på YT genom att ställa bisarra krav för att gå med på möten med andra kreatörer. Anjo är såpass synad nu att de flesta ser igenom hans dimridåer och fokusförflyttningar.

Anjos anseende sjunker som en sten för varje dygn. (Från det lilla anseende han hade från början).
Citera
2025-03-12, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Känns som Anjo gjorde videos för att han ogilla Linnea och Chrippa också.

Det är sånt cirkelargument som är helt orelevtant.
Vem bryr sig om motiv så jävla mycket?

Om jag ska vara ärlig så hade jag inte spenderat så mycket tid på forumet om jag gillade Anjo, är det problematiskt på något sätt? Du kanske gör samma sak, men det förminskar väl inte dina kommentarer?

Så är det säkert att han gjorde så mot C & L.
Jag tycker bara inte det blir seriöst när Lokal gör något.

Jag förminskar inte saken och har inte backat upp Antonio, jag menar mest på att många på YouTube pratar om detta nu och det kan ju också vara jobbigt för målsägande.
Citera
2025-03-12, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Öh, va? Det är ju Anjo som gjort dokumentären så det är väl helt rimligt att det är honom de pratar om och inte gillar? Man kan ju för fan inte tiga när någon gång på gång gör övertramp med den motiveringen?

Eftersom de (antar jag) inte har kontakt med målsäganden kan de ju inte göra så mycket annat än kritisera just Anjo och hans beteende, och någon måste verkligen göra det.

Jag kan inte ta Lokal på allvar.
Tänker att även dessa videos som nu görs också kan vara jobbigt för målsägande.
Citera
2025-03-12, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag kan inte ta Lokal på allvar.
Tänker att även dessa videos som nu görs också kan vara jobbigt för målsägande.

Och vem är ansvarig för det? Min idé: därför att en komplett jävla okunnig nolla valde att lajva "dokumentärfilmare" och juridiskt kunnig - vilket resulterade i kritik mot "dokumentären" från personer som ser saken ur brottsoffrets perspektiv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in