2025-03-12, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Väldigt tyst från moralpoliser som Filip dikmen.
Även dumpen borde gå ut och lyfta problematiken i denna "Dokumentär".

Varför skulle Filip ha en åsikt om detta? jag vet inte men dumpen själva kanske tycker det var svag bevisning med tanke på att vittnet är osäker och polisen inte ens kunde fotografera på rätt plats tex.
Och med det menar jag inte att Antonio är oskyldig men jag tycker att det var en svag förundersökning om man ska jämföra med andra fupar jag läst.
Citera
2025-03-12, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Väldigt tyst från moralpoliser som Filip dikmen.
Även dumpen borde gå ut och lyfta problematiken i denna "Dokumentär".

Jag undrar i vilken mån människor med moralkompass väljer att inte belysa detta med omtanke om brottsoffret. Den utläggning Anjo hade i går om den trettonåriga flickans benägenhet att hon låg avsvimmad av berusning utan kläder på nedre delen av kroppen var hjärtskärande samtidigt som Anjo framstod som en best utan någon som helst medkänsla för henne.

När han sa att han berättade "dokumentären" för att det var så viktigt att belysa problematiken i att vara ung och tampas med de problem som fanns i detta utan att öht nämna att han utnyttjade det trettonåriga barnets historia trodde jag inte mina öron. WTF!? I don't give a fakk visade sig ju tydligt vad han menade med det uttrycket.

Och så återgick han att prata om kukar i flickans mun och att han hade medkänsla med henne för att hon inte kom ihåg vad som hade hänt. Och så fortsatte han att prata om det var så att hon stod på knä eller låg ner när de två killarna ska ha tryckt sina kukar i flickans mun.

Hans totala okänslighet var skrämmande. Det hela handlade ENBART om hur han ville att publiken skulle se honom Pontus Anjo Börlind. Det handlade bara om HONOM. Och att han inte fick det beröm han ville ha, som han krävde att han skulle få. Och så påstå att han gjorde det för att skildra ungdomsproblem och att han använt flickan till det. Och han har ju tidigare sagt att han utnyttjade Antonio för att han var kändisbarn och dokumentären då skulle få större genomslagskraft.

Han utnyttjar flickan och Antonio. Som språngbräda till ära och berömmelse. Och när han inte får det så agerar han ut och gör det hela ännu vidrigare än det var ett par timmar tidigare.

Han är ett monster i mina ögon. Omänsklig.
Citera
2025-03-12, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
Här är dokumentären om förtidigt födda mongot Antonio! Rätt roligt med hans drog utlösta psykos ca 16 min in.
Skriker och kallar anna book hora medans systern står brevid och skriker
Så vidrigt att man gör dokumentär för att försöka försvara en väldtäksman
Citera
2025-03-12, 10:37
Avslutad
Anjo kastade sig in i B&Bs live igår och inte helt oväntat började han klaga på Lokal. Det har blivit riktigt roligt för ju mer Anjo drar upp om 40åringen desto mer frågar folk om vad just den grejen handlade om. En del minns men många har ingen aning. Vad Anjo har med saken att göra kan man ju fråga sig

Anjo har alltså omedvetet tillsammans med Lokal, som gång på gång förklarar att han bett berörda om ursäkt, väckt nyfikenhet på Jockes vurm för småtjejer
Folk börjar rota och trafiken med pm till och från mer eller mindre kända individer ökar

Att just det kommer upp i samband med Anjo försök att fria en barnvåldtäktsman är ju också något att fundera på. Varför skall Anjo fria Lundells väninnas son från barnvåldtäkt?
Senast redigerad av Goldentie 2025-03-12 kl. 10:41.
Citera
2025-03-12, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Förstår mig inte på honom ett dugg,han trakasserar folk och gnäller på andra är på honom. Tyckte de han gjorde i början var rätt bra,men det ändrades väldigt snabbt. Finns nog inga svenska youtubers jag ser på längre,förutom Montefjanton ibland.

Från 2022 detta men jag svarar ändå. Detta stämmer bra även 2025. Hela hans utlägg i går handlade om att han klagar på Lokal, nästan kräver att folk ska se ner på Lokal och prata om hur hemsk han är. Som om det förändrade något för det våldtagna barnet?
Citera
2025-03-12, 10:47
Medlem
Denna kommentar gillar Anjo.
Folk hotar om att kontakta Legios jobb och grannar, dom kommentarerna låter han vara kvar.

https://imgur.com/a/dnsvm5Q
Citera
2025-03-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo kastade sig in i B&Bs live igår och inte helt oväntat började han klaga på Lokal. Det har blivit riktigt roligt för ju mer Anjo drar upp om 40åringen desto mer frågar folk om vad just den grejen handlade om. En del minns men många har ingen aning. Vad Anjo har med saken att göra kan man ju fråga sig

Anjo har alltså omedvetet tillsammans med Lokal, som gång på gång förklarar att han bett berörda om ursäkt, väckt nyfikenhet på Jockes vurm för småtjejer
Folk börjar rota och trafiken med pm till och från mer eller mindre kända individer ökar

Att just det kommer upp i samband med Anjo försök att fria en barnvåldtäktsman är ju också något att fundera på. Varför skall Anjo fria Lundells väninnas son från barnvåldtäkt?

jag har mycket dålig koll på detta med 40-åringen men jag hör ju att han tjatar om detta i det oändliga. Intressant att Anjo pratar om att Jocke inte ska ha våldtagit någon heller.

Anjo och Lisen är ju oroliga, de har sagt det flertal gånger, att deras tvååriga son i framtiden ska måste filma allt sex han har för att inte bli anklagad för våldtäkt.

Vad fan är det för idéer. Att spela in alla man har sex med är ju ett större problem för folk än att bli oskyldigt anklagade. Inte för den enskilde så klart, men i det stora hela så är det ju större problem för män att hela tiden tänka på att nu kommer de kanske att anklagas för våldtäkt så fort de ska ha sex. Det är ju hemskt i sig. Och vad de har för svar på detta är lite oklart, det verkar vara så att män aldrig ska dömas för sexualbrott? Jag menar, hur fan tänker de?
Citera
2025-03-12, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Denna kommentar gillar Anjo.
Folk hotar om att kontakta Legios jobb och grannar, dom kommentarerna låter han vara kvar.

https://imgur.com/a/dnsvm5Q

Han är omänsklig, en best. Och sen använder han tillfället i akt för att be om ursäkt för att han kallat honom för Lego!!?!!!

Har han ingen känsla för rim och reson? Eller det har han ju inte ... men jag fattar inte varför han går på som en elefant i en porslinsbutik. Och kräver att folk ska se upp till honom, beundra honom? Nu gjorde han en dokumentär som många ogillar skarpt. Se det som en lärpeng i stället för att göra allt mycket värre ju fler timmar som går på dygnet.
Citera
2025-03-12, 10:51
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

För att hon Anna Book vill ha Julia och hennes barn hemma hos sig utan att allmänheten ska ifrågasätta omdömet när Antonio bor hemma.
Garanterat. Jag kan inte få det till annat.
Citera
2025-03-12, 10:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttrigare
Hörde från säker källa att det framkom på hans senaste läkarundersökning att hans blodgrupp är choklad.
Det stämmer nog.

Tror även all choklad har kloggat igen hjärnan på honom och gett honom en stroke.
Citera
2025-03-12, 11:00
Medlem
Vet Anjo något om kost och träning eller är han helt enkelt nöjd med att se ut som en flodhäst?
Citera
2025-03-12, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej det finns ingen vettig rapporterar om detta, känns som att dessa killar gör detta för att dom inte gillar Anjo det handlar inte om att dom bryr sig om målsägande särskilt mycket.
Ju fler videos dom gör om detta desto mer omtalad blir målsägande.

Känns som Anjo gjorde videos för att han ogilla Linnea och Chrippa också.

Det är sånt cirkelargument som är helt orelevtant.
Vem bryr sig om motiv så jävla mycket?

Om jag ska vara ärlig så hade jag inte spenderat så mycket tid på forumet om jag gillade Anjo, är det problematiskt på något sätt? Du kanske gör samma sak, men det förminskar väl inte dina kommentarer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in