Citat:
Ursprungligen postat av
What-do-u-meanhi
Väldigt tyst från moralpoliser som Filip dikmen.
Även dumpen borde gå ut och lyfta problematiken i denna "Dokumentär".
Jag undrar i vilken mån människor med moralkompass väljer att inte belysa detta med omtanke om brottsoffret. Den utläggning Anjo hade i går om den trettonåriga flickans benägenhet att hon låg avsvimmad av berusning utan kläder på nedre delen av kroppen var hjärtskärande samtidigt som Anjo framstod som en best utan någon som helst medkänsla för henne.
När han sa att han berättade "dokumentären" för att det var så viktigt att belysa problematiken i att vara ung och tampas med de problem som fanns i detta utan att öht nämna att han utnyttjade det trettonåriga barnets historia trodde jag inte mina öron. WTF!? I don't give a fakk visade sig ju tydligt vad han menade med det uttrycket.
Och så återgick han att prata om kukar i flickans mun och att han hade medkänsla med henne för att hon inte kom ihåg vad som hade hänt. Och så fortsatte han att prata om det var så att hon stod på knä eller låg ner när de två killarna ska ha tryckt sina kukar i flickans mun.
Hans totala okänslighet var skrämmande. Det hela handlade ENBART om hur han ville att publiken skulle se honom Pontus Anjo Börlind. Det handlade bara om HONOM. Och att han inte fick det beröm han ville ha, som han krävde att han skulle få. Och så påstå att han gjorde det för att skildra ungdomsproblem och att han använt flickan till det. Och han har ju tidigare sagt att han utnyttjade Antonio för att han var kändisbarn och dokumentären då skulle få större genomslagskraft.
Han utnyttjar flickan och Antonio. Som språngbräda till ära och berömmelse. Och när han inte får det så agerar han ut och gör det hela ännu vidrigare än det var ett par timmar tidigare.
Han är ett monster i mina ögon. Omänsklig.