2025-03-12, 03:16
Medlem
Har bara känt till, och kollat på, alla de här olika killarna sen jag fick höra om dokumentären men är redan nu så färdig med allihop. Fick högt förtroende för Legio när jag såg hans första sammanfattning av dokumentären, men sen dess har det sjunkit. All relevant och viktig information drunknar i ”han sa de å då gjorde han så, han ska bort sen han och hon” jada jada. Det blir så urvattnat och jag har så svårt att se på de utan skämskudden i högsta hugg. Vad hände med ”föregå med gott exempel ”? Alla verkar sjunka längre ner tillsammans.
Och sen de obligatoriska ”glöm inte kommentarer, gilla och följ” det känns som jag tittar på ett avsnitt av Black Mirror.

Finns det någon som rapporterar om det här sakligt som inte är med i någon av sekterna?
Citera
2025-03-12, 04:50
Medlem
Spritnotas avatar
"Finns det någon som rapporterar om det här sakligt som inte är med i någon av sekterna?"

Det faller mycket på sin orimlighet men 0en hel del Anjo-förakt märker man av bland de som tar avstånd genom att enbart nämna som dumheter, toxic osv.
Citera
2025-03-12, 05:59
Medlem
Jag har haft rätt hela tiden om anjo. Han är uppvuxen i Norrköping säkert klocket, eller hage by… varit ghetto wanna be sedan minst 16 år tillbaka. Och inte växt ifrån det som alla andra vanliga ungdomar gör. Ha ha ha ha. Man är inte beteendevetare i onödan.
Citera
2025-03-12, 06:27
Medlem
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
Här är dokumentären om förtidigt födda mongot Antonio! Rätt roligt med hans drog utlösta psykos ca 16 min in.
Skriker och kallar anna book hora medans systern står brevid och skriker
Citera
2025-03-12, 06:54
Medlem
Så nu funderar B&B på att åka till Anjos studio?
Personligen tycker jag Anjos långa rant i bilen bara förvärrade precis allt.
Jag har sett små snuttar och det räckte. Sättet han pratade om hur brottet kunde gått till var rent äckligt.
VARFÖR skulle nån vilja åka dit och prata med honom?
”Det kan bli en video många vill se” säger B&B.
Citera
2025-03-12, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han ser allt annat än hälsosam ut, har han bara suttit hemma och ätit piller och tryckt choklad senaste veckan? Mer än vanligt dvs

Borde inte äta den här frukosten nej Anjo, du borde verkligen lägga om hela din livsstil, du har tom varit med i både lyxfällan samt biggest looser för du höll på att äta ihjäl dig själv. För dina barns skull: sök hjälp

Hörde från säker källa att det framkom på hans senaste läkarundersökning att hans blodgrupp är choklad.
Citera
2025-03-12, 07:43
Avstängd
Tjockisens senaste video var väldigt bajsnödig, ville kolla på den men stängde av efter typ 10-15 minuter killen har panik och de sista som fattas är att hans kanal tas bort helt enkelt. rasknivå på detta haha
Citera
2025-03-12, 08:33
Medlem
Hur är det möjligt för en vuxen människa att vara så okunnig inom SÅ många olika ämne?
Citera
2025-03-12, 08:51
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Har bara känt till, och kollat på, alla de här olika killarna sen jag fick höra om dokumentären men är redan nu så färdig med allihop. Fick högt förtroende för Legio när jag såg hans första sammanfattning av dokumentären, men sen dess har det sjunkit. All relevant och viktig information drunknar i ”han sa de å då gjorde han så, han ska bort sen han och hon” jada jada. Det blir så urvattnat och jag har så svårt att se på de utan skämskudden i högsta hugg. Vad hände med ”föregå med gott exempel ”? Alla verkar sjunka längre ner tillsammans.
Och sen de obligatoriska ”glöm inte kommentarer, gilla och följ” det känns som jag tittar på ett avsnitt av Black Mirror.

Finns det någon som rapporterar om det här sakligt som inte är med i någon av sekterna?
Har Legio (eller någon) sagt att de ska föregå med gott exempel? Var/när i så fall?

Obs försöker inte vara dryg, har bara missat att detta yttrats, men om det har det blir det såklart lite löjligt.
Citera
2025-03-12, 08:55
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
"Finns det någon som rapporterar om det här sakligt som inte är med i någon av sekterna?"

Det faller mycket på sin orimlighet men 0en hel del Anjo-förakt märker man av bland de som tar avstånd genom att enbart nämna som dumheter, toxic osv.
Var det Anjo som sa det citatet?

För finns ju många utanför dessa 2 sidor som kritiserat Anjo, bland annat podden ursäkta.
Citera
2025-03-12, 10:20
Medlem
Väldigt tyst från moralpoliser som Filip dikmen.
Även dumpen borde gå ut och lyfta problematiken i denna "Dokumentär".
Citera
2025-03-12, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim

Nej det finns ingen vettig rapporterar om detta, känns som att dessa killar gör detta för att dom inte gillar Anjo det handlar inte om att dom bryr sig om målsägande särskilt mycket.
Ju fler videos dom gör om detta desto mer omtalad blir målsägande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in