2025-03-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubble86
Nej det är jag inte. Jag tycker bara det är lustigt att du skriver att hon är luspank. Tydligen baserat på att hon handlar på secondhand och marketplace. Och fått ett badkar.

Om hon är luspank hur kan hon och sambon ha råd med en varsin bil, båt, ett hus på Värmdö som dom dessutom är i full gång med att renovera. Svara gärna på det.

Kolla på Laila hon sparar aldrig pengar och köper allt nytt
Citera
2025-03-11, 19:41
Avslutad
Citat:
Nej det är jag inte. Jag tycker bara det är lustigt att du skriver att hon är luspank. Tydligen baserat på att hon handlar på secondhand och marketplace. Och fått ett badkar.

Om hon är luspank hur kan hon och sambon ha råd med en varsin bil, båt, ett hus på Värmdö som dom dessutom är i full gång med att renovera. Svara gärna på det.

Belånat upp över skorsten! Det blir Lyxfällan, jag förstår inte hur folk kan leva på lånade (alltså andras =MINA och DINA pengar)
Citera
2025-03-11, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackanponke
Om jag inte minns helt fel så var väl roger inte så glad över att få jobba med Laila från början? även om jag kan till viss del förstå det men ändå och den där edvin någonting från mello han ville väl inte direkt komma till rixmorronzoo som gäst. dem hade försökt och få till det. Roger hade utalat hans namn fel eller något liknande. dem pratade om det för inte så längesen

Fast Laila hade väl inTe stannat och jobbat om hon blev Mobbad
Citera
2025-03-11, 20:48
Medlem
Kanske dags för Roger att gå vidare efter alla år?
Skulle hellre se att Ola lustig kommer tillbaka till morgonprogrammet.
Citera
2025-03-11, 21:21
Medlem
Jag har hör mig att han Roger är fikus eller liknande. Ligger det nåt i dessa rykten eller är det bara skvaller?
Citera
2025-03-11, 21:57
Medlem
Rix morronzoo i dagens läge är ju otroligt tramsigt flamsigt program.
Laila skrattar åt princip allt hon hör och otroligt mycket handlar om hennes söner.
År så sjukt värdelöst de kör liksom all in med live sändning i ca 1 timme och 30 min. Resten är repriser ifrån tidigare morgonen.

Saknar rix morronzoo för otroligt längesen när det var Roger Titti och Gert. Kommer aldrig hända igen dock.
Citera
2025-03-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Jag har hör mig att han Roger är fikus eller liknande. Ligger det nåt i dessa rykten eller är det bara skvaller?
Vilken sten har du legat under dom senaste 10 åren????
Citera
2025-03-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja11347
Rix morronzoo i dagens läge är ju otroligt tramsigt flamsigt program.
Laila skrattar åt princip allt hon hör och otroligt mycket handlar om hennes söner.
År så sjukt värdelöst de kör liksom all in med live sändning i ca 1 timme och 30 min. Resten är repriser ifrån tidigare morgonen.

Saknar rix morronzoo för otroligt längesen när det var Roger Titti och Gert. Kommer aldrig hända igen dock.

Tror ni Ola tar över showen?
Citera
2025-03-11, 22:39
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Tror ni Ola tar över showen?
Det hoppas jag inte
Citera
2025-03-11, 22:43
Medlem
Dubble86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Kolla på Laila hon sparar aldrig pengar och köper allt nytt

Med tanke på dina svar så verkar du inte vara särskilt begåvad.
Så du tror inte Laila sparar pengar. Bara där hör man hur korkad du verkar vara.

Och om man köper grejer på secondhand är man luspank. Jadu speciella tankebanor du har.
Citera
2025-03-11, 22:47
Medlem
Dom har inte råd att spela bra låtar. Därför dom spelar samma skit om och om igen dagen lång. Dom vill inte betala artister pengar. Därför dom spelar låtar som är nästintill gratis .
Citera
2025-03-11, 22:48
Medlem
Citat:
Med tanke på dina svar så verkar du inte vara särskilt begåvad.
Så du tror inte Laila sparar pengar. Bara där hör man hur korkad du verkar vara.

Och om man köper grejer på secondhand är man luspank. Jadu speciella tankebanor du har.

Laila har fått in en massa pengar från KOLAI samt andra bolag därav rik. klart hon kan slösa pengarna hade Laila behövt vara ekonomisk så hade hon handlat saker på marketplace hon är ekonomiskt oberoende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in