2025-03-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Hon är journalist hon har väl pengar att köpa ett nytt baddar i sitt hus i Värmdö
Det har hon alldeles säkerligen. Mitt svar var menat som ironi.
Eller tar man över ett begagnat badkar om man blir erbjuden det och det passar in.

Det är bara dom som nästan inte / inte har råd som är noga med att allt måste vara nytt och gärna påpekar vilka loosers alla som köper begagnat är.
Citera
2025-03-11, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubble86

Titti Shultz slutade för att hon ville göra mer seriös radio och började istället på P3 eller vilken station det nu är.

P4 extra.
Citera
2025-03-11, 17:46
Medlem
Citat:
Alltså jäklar vad folk verkar sitta på fakta. Eller kan det vara så att ni bara tror. Jag skulle tro att det är så. För var och varannan sitter och skriver skit om Roger om hur han är osv.
Men samtidigt skriver ni att ni aldrig lyssnar på skit programmet.
Hur kan ni då veta hur han är. Nej ni läser en artikel sen har ni en massa förutfattade meningar om en person som ni överhuvudtaget inte ens lyssnar på.

Har ni tänkt på att det expressen skriver kanske är vinklat och överdrivet för att få fler läsare?

Jag har följt både Roger och rix morronzoo i många år.
Varför skulle Lotta Möller komma tillbaka till programmet för om Roger mobbar folk?
Varför skulle alla kollegor gå på Rogers bröllop för om han är en sån elaking? Finns videos från bröllopet där kollegerna ser jätte glada ut.
Varför skulle dom gå på after work tillsammans för?
Olivia som var nyhetsredaktör i programmet tidigare varför väljer hon att självmant komma tillbaka till programmet som gäst då och då om Roger är sån mobbare som ni säger.

Ola Lustigt har jobbat ihop med Roger i många år och jobbar på samma radiokanal även idag. Och dom har alltid varit bra vänner.

Titti Shultz slutade för att hon ville göra mer seriös radio och började istället på P3 eller vilken station det nu är.
Vi vet ju inte ens om anmälningarna var riktade mot Roger som person eller mer generelllt. Roger har ju en ledningsroll inom koncernen numera och vill man som tidning vinkla det och göra stora rubriker kan man rikta det mot att anmälningarna var mot en av deras största profiler personligen.

Ingen av dom som gjort anmälningar eller slutat har trätt fram anonymt i tidningen och gjort ett uttalande om vilket svin Roger är. Undrar varför Expressen inte fått någon till det. Av egen erfarenhet vet jag att man blir erbjuden rätt stora pengar för att göra såna uttalanden.
Citera
2025-03-11, 17:52
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Vi vet ju inte ens om anmälningarna var riktade mot Roger som person eller mer generelllt. Roger har ju en ledningsroll inom koncernen numera och vill man som tidning vinkla det och göra stora rubriker kan man rikta det mot att anmälningarna var mot en av deras största profiler personligen.

Ingen av dom som gjort anmälningar eller slutat har trätt fram anonymt i tidningen och gjort ett uttalande om vilket svin Roger är. Undrar varför Expressen inte fått någon till det. Av egen erfarenhet vet jag att man blir erbjuden rätt stora pengar för att göra såna uttalanden.

Kan ligga något i det du säger
Senast redigerad av pillifjong 2025-03-11 kl. 17:55.
Citera
2025-03-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Kan ligga något i det du säger

Kommer Roger tillbaka
Citera
2025-03-11, 17:57
Medlem
De borde ta semester hela bunten
Roger Nordin borde få betald ledighet ett år
Chefernas fel 100% svaga
Citera
2025-03-11, 18:15
Avslutad
Imorgon är nog Roger tillbaka
Citera
2025-03-11, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia

Jag håller med, ska vara sån jävla smutskastning nu för tiden och ”skyldig oavsett vad domen blir”.

Gillar att lyssna på Roger och Laila på morgonen. Hoppas det kommer ut att det bara var nån småsak och vi kan gå vidare som vanligt med vardagen.
Citera
2025-03-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Imorgon är nog Roger tillbaka

Hur vet du det
Citera
2025-03-11, 18:55
Medlem
Citat:
Alltså jäklar vad folk verkar sitta på fakta. Eller kan det vara så att ni bara tror. Jag skulle tro att det är så. För var och varannan sitter och skriver skit om Roger om hur han är osv.
Men samtidigt skriver ni att ni aldrig lyssnar på skit programmet.
Hur kan ni då veta hur han är. Nej ni läser en artikel sen har ni en massa förutfattade meningar om en person som ni överhuvudtaget inte ens lyssnar på.

Har ni tänkt på att det expressen skriver kanske är vinklat och överdrivet för att få fler läsare?

Jag har följt både Roger och rix morronzoo i många år.
Varför skulle Lotta Möller komma tillbaka till programmet för om Roger mobbar folk?
Varför skulle alla kollegor gå på Rogers bröllop för om han är en sån elaking? Finns videos från bröllopet där kollegerna ser jätte glada ut.
Varför skulle dom gå på after work tillsammans för?
Olivia som var nyhetsredaktör i programmet tidigare varför väljer hon att självmant komma tillbaka till programmet som gäst då och då om Roger är sån mobbare som ni säger.

Ola Lustigt har jobbat ihop med Roger i många år och jobbar på samma radiokanal även idag. Och dom har alltid varit bra vänner.

Lotta är pank hon behöver pengar allt hon köper är från market place och hon tog Lailas gamla badkar
Citera
2025-03-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CelestialTales
Bakifrån

Han får hjälp av sin terapeut Elgh sambon😅
Citera
2025-03-11, 19:04
Medlem
Dubble86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Är du hennes vän, därav så arg

Nej det är jag inte. Jag tycker bara det är lustigt att du skriver att hon är luspank. Tydligen baserat på att hon handlar på secondhand och marketplace. Och fått ett badkar.

Om hon är luspank hur kan hon och sambon ha råd med en varsin bil, båt, ett hus på Värmdö som dom dessutom är i full gång med att renovera. Svara gärna på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in