Citat:
Ursprungligen postat av
Dubble86
Alltså jäklar vad folk verkar sitta på fakta. Eller kan det vara så att ni bara tror. Jag skulle tro att det är så. För var och varannan sitter och skriver skit om Roger om hur han är osv.
Men samtidigt skriver ni att ni aldrig lyssnar på skit programmet.
Hur kan ni då veta hur han är. Nej ni läser en artikel sen har ni en massa förutfattade meningar om en person som ni överhuvudtaget inte ens lyssnar på.
Har ni tänkt på att det expressen skriver kanske är vinklat och överdrivet för att få fler läsare?
Jag har följt både Roger och rix morronzoo i många år.
Varför skulle Lotta Möller komma tillbaka till programmet för om Roger mobbar folk?
Varför skulle alla kollegor gå på Rogers bröllop för om han är en sån elaking? Finns videos från bröllopet där kollegerna ser jätte glada ut.
Varför skulle dom gå på after work tillsammans för?
Olivia som var nyhetsredaktör i programmet tidigare varför väljer hon att självmant komma tillbaka till programmet som gäst då och då om Roger är sån mobbare som ni säger.
Ola Lustigt har jobbat ihop med Roger i många år och jobbar på samma radiokanal även idag. Och dom har alltid varit bra vänner.
Titti Shultz slutade för att hon ville göra mer seriös radio och började istället på P3 eller vilken station det nu är.
Vi vet ju inte ens om anmälningarna var riktade mot Roger som person eller mer generelllt. Roger har ju en ledningsroll inom koncernen numera och vill man som tidning vinkla det och göra stora rubriker kan man rikta det mot att anmälningarna var mot en av deras största profiler personligen.
Ingen av dom som gjort anmälningar eller slutat har trätt fram anonymt i tidningen och gjort ett uttalande om vilket svin Roger är. Undrar varför Expressen inte fått någon till det. Av egen erfarenhet vet jag att man blir erbjuden rätt stora pengar för att göra såna uttalanden.