Citat:
Ursprungligen postat av
vanddigomx
vilken pajas:
"Henrik Landerholm åtalas för vårdslöshet med hemlig uppgift. Förundersökningen inleddes efter DN:s avslöjanden om den tidigare nationella säkerhetsrådgivaren.
Enligt åtalet kan personen som hittade de kvarglömda handlingarna ”knytas till den våldsbejakande extremistiska miljön”. Personen har ryskt medborgarskap."
https://www.dn.se/sverige/henrik-landerholm-atalas-for-vardsloshet-med-hemlig-uppgift/
FEL FEEL FEEEL
Den stooora pajasen är Klistersson - han har valt Landerholm o därigenom garanterat hans kvalite
o kapacitet o kompetens - Willy Brandt rök av denna anledning - varför skall Klistersson kunna klistra sig fast i sin position - Glöm inte Gäddkäften
Landerholm har varit smart - han är väääärdeeelöööz klarar inte av ett jävla skiit men har nu jobb
o är avlönad av partiet - PARTIET SOM INTE ENS SKULLE FINNAS
Nya Moderaterna påstod man - men det var samma parti med samma org nummer - ett jävla bedrägeri o skojeri